Pravidla akce Black Friday 2019

Novinky z CZC.cz 1. 11. 2019

Než si přečtete pravidla kampaně Black Friday (dále jen "kampaň"), podívejte se na pár tipů a doporučení, abyste letos ulovili ty opravdu nejvýhodnější nabídky. 

Jak se počítají slevy zboží?  

Jako každý rok i letos na CZC.cz počítáme slevy zboží zlevněného v rámci akce Black Friday z doporučených maloobchodních cen nebo z cen stanovených při zavedení produktů do nabídky na e-shopu CZC.cz. 

Výjimkou nejsou ani případy, kdy maloobchodní cena chybí a je nutné její výši určit podle aktuální nabídky na trhu. Tento způsob výpočtu, kdy cenu určuje tzv. trh, je pro české e-shopy standardní.  

Jak si pojistit, že nakupujete za tu opravdu nejvýhodnější cenu? 

Hlídejte si konečnou cenu produktu, za kterou zboží nakupujete. Na CZC.cz vidíte naši cenu i cenu na Alze díky srovnávači cen s Alzou. Stačí na detailu produktu kliknout na “Garanci skvělé ceny” pod cenou produktu a ihned vidíte srovnání cen na obou e-shopech. Ceny ostatních e-shopů najdete na cenovém srovnávači Heureka.cz. 

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Lze uplatnit službu Garance skvělé ceny na CZC.cz i v průběhu akce Black Friday 

Ano. Pokud u konkurence najdete v rámci Black Friday větší slevu než na CZC.cz, můžete nás přes formulář na detailu produktu požádat o dorovnání slevy. Stačí kliknout na Garanci skvělé ceny pod cenou produktu. 

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Jak poznám, jestli e-shop uměle nenavýšil cenu před Black Friday?   

Pokud chcete mít přehled o cenotvorbě jednotlivých e-shopů, stáhněte si rozšíření do vašeho prohlížeče Google Chrome “Hlídač shopů”. Tento nástroj zobrazuje historický vývoj cen, za které se produkty prodávaly a uváděné původní ceny (tzv. MOC). Zatím funguje jen pro CZC.cz, Alza.cz a Mall.cz.  

Ne vždy jsou výsledky aplikace 100% spolehlivé, například na webu CZC.cz nedokáže zpracovávat historická data v případě přeskladnění produktů na jiný kód, což může výsledky zkreslovat.  

Proč se některé produkty v rámci Black Friday prodávají s menší slevou, než byla v minulosti? 

Takový produkt mohl být v kampani, ve které se cena snižovala, a po skončení kampaně se vrátila na původní úroveň. V rámci Black Friday se produkt opět může dostat do slevy, která ale už nemusí být tak atraktivní jako v případě minulé kampaně.  

Mohlo se také stát, že se cena nebo sleva upravila podle aktuální nabídky a poptávky na trhu, což se v případě elektroniky stává často.  

V nabídce Black Friday jsou i produkty se stejnou slevou jako před startem akce. Jak to možné? 

Tato situace může nastat jako reakce na slevy u konkurence. Jakmile konkurenční e-shop odstartuje Black Friday a zlevní zboží, ostatní e-shopy mohou reagovat snížením ceny tohoto zboží bez ohledu na to, jestli už akci Black Friday spustily. Sleva se pak často po spuštění akce Black Friday nemění a zůstává stejná.  

Přejeme hodně štěstí při lovu těch nej Black Friday produktů! 

________________

Kompletní pravidla kampaně Black Friday 2019 na CZC.cz

ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1. Obchodní společnost CZC.cz s.r.o., se sídlem U Garáží 1, Praha 7, 170 00, IČ: 256 55 701, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 58549 (dále jen "CZC.cz") organizuje v termínu od 1. 11. 2019 00:00:00 do 30. 11. 2019 23:59:59 (dále jen „Doba konání“) marketingovou kampaň zvanou „Make Black Friday Great Again“ (dále jen „Kampaň“) a tímto stanoví pravidla a podmínky Kampaně, které jsou k dispozici na internetové stránce czc.cz/blackfriday/produkty.

DEFINICE KAMPANĚ

2. Aktuální sortiment produktů nabízených v rámci Kampaně je k dispozici na internetové stránce czc.cz/black-friday-2019/produkty.

3. V rámci Kampaně CZC.cz nabízí vybrané produkty za akční ceny na trhu, které si může zákazník pořídit, ale na něž nemá právní nárok, a tyto podmínky nejsou závaznou nabídkou ani veřejnou nabídkou k uzavření smlouvy.

4. Ceny uvedené v Kampani a procentuální slevy jsou vypočítány z běžné maloobchodní ceny produktů, které jsou nezávazně doporučeny distributorem či výrobcem.

5. Závazné ceny za jednotlivé produkty jsou uvedeny pouze na webu www.czc.cz v okamžiku potvrzení objednávky učiněné zákazníkem na webu www.czc.cz.

OBJEDNÁVKA

6. Produkty v Kampani lze zakoupit nejdříve při ukončení odpočtu času před začátkem prodeje daného produktu.

7. Při vytvoření objednávky produktů nabízeném v Kampani je nutné postupovat v souladu s obchodními podmínkami CZC.cz a s těmito podmínkami Kampaně.

8. Produkty v Kampani je nutné zakoupit v návaznosti na časovou platnost nabídky.

9. Uplatnění slevy, resp. produktů v Kampani za akční cenu, je podmíněno řádným dokončením objednávky, nikoliv pouhým vložením do košíku, a řádným uhrazením provedené objednávky.

10. V rámci Kampaně nelze využít žádných jiných cenových zvýhodnění ani slev, které může CZC.cz nabízet.

11. Každý zákazník může objednat maximálně 1ks vybraných zlevněných produktů v rámci Kampaně.

12. Nabídka platí jen do vyčerpání zásob.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

13. CZC.cz nenese žádnou odpovědnost za rychlost ani přenos dat prostřednictvím sítě Internet a není odpovědné za chyby způsobené při přenosu elektronických zpráv.

14. CZC.cz si vyhrazuje právo měnit podmínky Kampaně a případně Kampaň zrušit. V případě změny podmínek a pravidel bude CZC.cz informovat účastníky Kampaně oznámením na webu CZC.cz v sekci Články.

15. Účastník nemá právo na náhradu nákladů spojenou s účastí v Kampani.

16. Tato pravidla Kampaně nabývají účinnosti dnem jejich vyhlášení.

 

V Praze dne 31. 10. 2019