PremiumCord převodník USB na LPT (canon 25 F) Poukaz 200 Kč na nákup na Mall.cz
PremiumCord převodník USB na LPT (canon 25 F)
198 Kč 239 Kč

Všechny komentáře k produktu:PremiumCord převodník USB na LPT (canon 25 F)

Ladislav.Sobotka LAD

Instalace

Ladislav.Sobotka 22. 2. 2009 10:47

Přes veškeré moje pokusy odmítají Visty tento převodník nainstalovat. Na přiloženém CD skutečně ovladač k tomuto kabelu pro Visty není.Je to na reklamaci???

nosorozec NOS
nosorozec 21. 4. 2009 19:56

@Ladislav.Sobotka: Já jsem našel na jinym obchodě tohle informaci:
Popis produktu:
USB printer kabel USB - Canon 25 Female- USB 1.1
- konektor A-typ USB na Canon25 Female paralelní port
- podpora ECP modu
- přenos až 12Mbps (rychlejší než paralelní port)
- PnP, nevyžaduje IRQ
- včetně CD s ovladači
- vestavěný kabel 1.5m
Pro systémy Windows 98SE/2000/XP/Vista a Mac OS v.8.6-9.2Proto mě překvapuje že tam není ovladač pro visty. Jinak bych do toho šel.
Tohle je pak k ničemu

elradja ELR
elradja 3. 9. 2009 21:42

@nosorozec: no asi bych to nejdřív prubnul na XP jesi to neni nějakej kazik na win vista uasa

Viktor-Praha VIK
Viktor-Praha 3. 11. 2009 11:27

@elradja: Tak se skus podívat na stránky výrobce. Třeba tam budou nějáké nové ovladače.

avatar
GaspyD 2. 11. 2010 2:14

@Ladislav.Sobotka: Urcite ne, protoze ovladac na visty je obsazen uz v prvnim servis packu. neni tedy nutno hledat ovladace apod. Po pripojeni by si to melo ovladace najit samo. U me to tak bylo jak pod Vistami 64bit, tak u Win XP (32bit). ;) G.

Ladislav.Sobotka LAD

Instalace

Ladislav.Sobotka 22. 4. 2009 14:13

Po několika pokusech se mi podařilo z přiloženého CD převodník nainstalovat, funguje to bezvadně i na strší jehličkové tiskárny. Klidně do toho jdi.

Bart66 BAR

Kabel

Bart66 11. 5. 2009 16:22

Tak v tom pripade, pokud je instalace driveru resena spoustecim EXE. Zkopirovat CD na HDD a ve vlastnostech exe priradit XP kompatibilitu. Uz jednou jsem takto nainstaloval ovladace. I kdyz Visty tvrdohlave chteli primo pro ne samotne.Ja mam jiny problem. Kdyz jsem tuto redukci pouzival na XP systemu(Prvni USB vlastovky, tak po kazdem spusteni PC vytiskla tiskárna nesmyslny znak. Bylo to na zacatku prvni stranky a dost otravne.

avatar

Drivery na WinXP 32bit / LPT Efekt

TheCube 15. 5. 2009 8:48

Kde presne najdu na instalacnim cd drivery na WinXP 32 bit ? Jde me o to, abych mel plne funkcni LPT port na tzv. LPT efekt ( vybuzovac hudby ). Na stare desce s LPT me to bez problemu fngovalo a na nove desce ted tento vystuo nemam, tak to resim redukci, ale nejaxe me to nedari rozchodit :-(

Bart66 BAR
Bart66 15. 5. 2009 20:47

@TheCube: Podle me to ani nerozchodis. Jsou to 2 ruzne HW.
Vlastne ani nevim co je to vybuzovac te tve hudby.
Znam jen Barevnou hudbu.Musel by nekdo preprogramovat program co dela to vybuzeni, aby to posilal na USB.

avatar
TheCube 18. 5. 2009 16:52

@Bart66: Myslis ? Je to barevna hudba a pres ten lpt port tam prece posilam jen signal, ne ?
Nevis kdo by to ulel preprogramovat ?

osso OSS
osso 5. 2. 2011 9:23

@TheCube: To záleží na způsobu, jakým program přistupuje k lpt. Pakliže používá služby OS ( jako to dělá driver tiskárny ), neměl by mít problém. Jenže 99% psaných programů na ovládání nějaké elektroniky, programátorů, jtagů, atd. používá lpt přes přímý přístup na port procesoru. To funguje pouze když je lpt fyzicky připojený přímo k procesoru (čipsetu), přes tento převodník to nepůjde. A to bude asi i tvůj případ. :(

J.SEDLACEK J.S
J.SEDLACEK 8. 6. 2009 16:41

@TheCube: Právě řeším podobný problém - připojení starší tiskárny na novou základní desku a lepší asi bude použít samostatný řadič (PCI kartu) - např. http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=21148. V jiných e-shopech se dá sehnat za cca 330 Kč.

avatar

HP LaserJet 1100A

AbeX 15. 9. 2009 21:48

Mam problem, přivezl jsem si výše zmíněnou tiskárnu domu, ale bohužel má jen napájecí kabel, chci tedy koupit redukci z Centronixu do USB, tento se mi jeví jako vhodný. Bohužel moje tiskárna má menší verzi Centronixu, jakási mini verze, klasický se do ní nevejde, nemáte někdo radu? děkuji.

honzadudu HON
honzadudu 4. 10. 2009 14:30

@AbeX: Dobrý den mám stejnou tiskárnu a stejný problém...stím rozdílůem že kabel mám ale LPT kabel proste do mého NTB nenarvu...je nějaké řešení???

honzadudu HON
honzadudu 4. 10. 2009 14:40

@honzadudu: Takže problém se možná zdá být vyřešen.http://sewelldirect.com/usbtoparallel.asphttp://sewelldirect.com/centronicstomini.aspnaše tiskárna je i uvedena v podporovaných produktech a tyhle dvě věcičky jí rozfachají....jdu na to, odjednám to a hned jak to prijde hodím se výsledek jak to funguje :-)

czb CZB

Délka redukce.

czb 19. 10. 2009 4:23

Jaká je délka této redukce? Díky za odpověď.

phavlik PHA
phavlik 25. 5. 2010 14:36

@czb: Měl by to být typický 1metr.

BOUMIS BOU

Lexmark Optra S1250 vs. Win 7 64bit - OK

BOUMIS 3. 11. 2009 21:14

Právě rozchozeno s výše uvedenou kombinací čb laserové tiskárny a Win7 64bit. Adaptér jako takový nainstalován s ovladači, které si našly Win samy v sobě, jen bylo potřeba při instalaci tiskárny (na virtuální port tiskárny USB nebo tak nějak...) načís aktualizovaný rozšířený seznam tiskáren. Hodnotím tedy velmi dobře, oddálilo to po sestavení nového PC koupi nové tiskárny (má nová deska nemá LPT port).

subaqua SUB

CHYBNE UZIVATELSKE OBRAZKY

subaqua 10. 1. 2010 13:44

Pozor, popisek a fotografie CZC zobrazuje kabel USB -> Canon 25 female, ale prilozene uzivatelske obrazky zobrazuji kabel USB -> Centronics 36.Ja pro svou tiskanu HP 1100 potrebuji USB -> Canon 25 female. Ten napojim na puvodni Canon 25 male -> Mini Centronics (protoze prima varianta USB -> Mini Centronics se nedela).Pozor, existuje i "azurove pruhledna" varianta USB -> Centronics 36 podobna te na obrazku. Ta je vhodna pro majitele tiskaren se standardnim (velkym) Centronics konektorem. My, co mame HP, holt musime pouzit i puvodni kabel + prave tuto redukci.Snad to nekomu pomuze. A snad je tento produkt skutecne to, co se pise v popisku a nikoli to cerne, co je v uziv. obrazcich. Jdu to objednat.. :)

subaqua SUB
subaqua 15. 1. 2010 13:14

@subaqua: Tak uz dorazil a mohu potvrdit, ze je to ten spravny a funguje. Jedna se o kabel jako na oficialnim obrazku, akorat je cerny nepruhledny.

Kajin666 KAJ

WIN 7

Kajin666 28. 1. 2010 18:42

Zdravím, nevíte někdo, zda se mi povede nainstalovat ovladače do W7 (jsou-li vůbec), aby mě fungovala s tímto kabelem HPLJ 1100A???

Kajin666 KAJ
Kajin666 22. 11. 2011 16:14

@Kajin666: ANO, odpovím si po roce sám ;o)

sd8 SD8

DK2 Access s WIN 7 HP

sd8 13. 2. 2010 10:39

Má někdo zkušenost s použitím tohoto kabelu k simulaci pralelního portu pro paralelní klíč ke starším programům. Bohužel přechod na USB klíč je poněkud drahý.

ivdol IVD

WinXP SP3

ivdol 17. 3. 2010 10:50

Tak jsem zakoupil tento kabel, a v mých XP tedy nejede vůbec ( NB VBI -Compal HEL 80)Mám provedení kabelu v černé barvě.

Duhen DUH

Jaký teda ?

Duhen 3. 4. 2010 12:07

Zdravím , tak jaký kabel mi teda vlastně příjde. Já potřebuji přesně USB ​-> Centronics 36 který je na uživatelském obrázku.

Vizly VIZ

NB MSI W7 64bit + HP LaserJet 1100A

Vizly 15. 6. 2010 21:10

Zapojil jsem a od té doby jede jak má.Veškeré ovladače se během pár minut nalezly samy.

Konstrukt KON

HW klíč

Konstrukt 26. 10. 2010 10:44

Lze toto zařízení použít pod Win7 pro připojení HW klíče?

Sublega SUB

HW klíč?

Sublega 2. 6. 2011 11:43

Tentýž dotaz, jako už někdo měl, ale bez odpovědi: Funguje PremiumCord převodník USB na LPT (canon 25 F) pod WIN764bit s hardwarovýmn klíčem na paralelní port?
Díky.

michal.kolesa MIC
michal.kolesa 2. 6. 2011 12:17

@Sublega: zrovna u hardwarového klíče bych raději počítal s tím, že jej přes tento adapter nepřipojím. Raději se domluvte s firmou, která HW klíč dodala, ať Vám dá USB verzi hardawarového klíče.

datalinet DAT

Emuluje LPT

datalinet 22. 9. 2011 16:37

Bohuzel jsem tady nikde nezjistil zda kabel emuluje standardni LPT port, nebo jde jen o redukci na LPT.Jinak receno prodavaji se kabely USB to serial, ktere pridaji do systemu stadradni COM port, ktery pak lze vyuzit v jakekoliv aplikaci stejne, jako by slo o COM port na desce.Tento kabel take vytvori v systemu klasicky LPT port, ktery lze dale vyuzit, nebo je to jen kabel urceny k pripojeni tiskaren a tiskarna se pak tvari jako USB, tedy jde spise o USBeckovy LPT printserver?

avatar
pe.havel 27. 5. 2017 9:36

@datalinet: Reálně jsem nezkoušel, ale tipuji, že se jedna pouze o USB printserver, protože redukce s emulací standardního LPT portu nejsou (téměř) nikde k nalezení.

Vít.Špička VÍT

Lol

Vít.Špička 21. 12. 2011 21:10

Chcete používat starší tiskárnu kterou máte doma a která vám vyhovuje, nebo chcete starší tiskárnu používat k notebooku a nemůžete, protože máte starší rozhraní LPT? Pomocí tohoto převodníku to není problém, tento převodník vám umožní připojit vaši tiskárnu ze starším rozhraním LPT pomocí USB. Redukce je značky PremiumCord tad ypišou jen pravdu,.....! v

avatar

Obrázky, komentář, podpora OS

Helebran 14. 5. 2012 10:57

Zdravím,
redukci jsme zakoupili. Dodaná redukce je černá, konektor je Canon 25 pin - tj. klasické malé LPT - nikoliv větší Centronics. Fotky jsem již uploadnul. Dodám jen, že podle obalu má redukce fungovat i na jablečném Masoxu verze 8.6-9.2. Protože ale přiložené CD s ovladači obsahuje jen ovladače pro Win98 a WinME, dá se předpokládat, že by redukce mohla bez problému fungovat i pod linuxem.Jakmile se dostanu k jejímu otestování, dám vědět.

avatar

Obrázky, komentář, podpora OS

Helebran 14. 5. 2012 10:57

Zdravím,
redukci jsme zakoupili. Dodaná redukce je černá, konektor je Canon 25 pin - tj. klasické malé LPT - nikoliv větší Centronics. Fotky jsem již uploadnul. Dodám jen, že podle obalu má redukce fungovat i na jablečném Masoxu verze 8.6-9.2. Protože ale přiložené CD s ovladači obsahuje jen ovladače pro Win98 a WinME, dá se předpokládat, že by redukce mohla bez problému fungovat i pod linuxem.Jakmile se dostanu k jejímu otestování, dám vědět.

ArA_666 ARA

Win 7 64bit

ArA_666 6. 7. 2013 18:40

Funguje redukce na 64-bitových systémech, konkrétně Windows 7?

avatar
Petr Fišer - CZC 10. 7. 2013 20:45

@ArA_666: Dobrý den,dle dostupných informací by měla fungovat bez problémů i na Win 7 64bit.

horace HOR
horace 8. 8. 2013 20:46

@ArA_666: Potvrzuji, že na Win 7 64 redukce funguje. Stará laserová tiskárna HP LaserJet 1100, která byla dříve nainstalovaná přes klasický LPT port, se po výměně desky (již bez LPT) připojila s touto redukcí bez nutnosti jakékoliv ruční instalace ovladačů.

ArA_666 ARA
ArA_666 14. 8. 2013 23:58

@horace: Jo, nebyl problém s funkčností :-)

FlipKorpik FLI

Win7 64bit nefunkční

FlipKorpik 26. 9. 2013 17:20

Kupoval jsem tuto redukci pro Laser Jet 1100 ale po pripojeni se objevi jen Unknown Device a dal to nic nedela to same na NTB se stejnym systemem poradi nekdo co s tim ? Zkousem jsem vsemozne navody a ovladace a win updaty...Diky za rady

Patrik Nacházel - CZC PAT
Patrik Nacházel - CZC 27. 9. 2013 12:23

@FlipKorpik: Dobrý den,Redukce by měla být funkční bez žádného softwaru, pravděpodobně bude problém jinde možná dokonce i s danou redukcí (vadný kus).

avatar
justaboy 18. 10. 2013 8:47

@FlipKorpik: Zkoušel jste jít do ovládacích panelů - Tiskárny a fax? Tam bude zařízení s vykříčníkem. Pokud na něj kliknete a dáte odstranit potíže, tak řešení bude, že se stáhnou ovladače k tiskárně. Po té již funguje bez problému. Toto aspoň vyřešilo můj problém s "unknown device". (tiskárna HP LaserJet 1100, Win7 64bit)

Lugiano LUG
Lugiano 6. 11. 2013 1:12

@FlipKorpik: HP LaserJet 1100 nemá podporu pro Win 7 a pod tímto systémem nefunguje. Vyměňte tiskárnu.

IZUEL IZU
IZUEL 25. 9. 2015 13:15

@FlipKorpik: Tak funguje HP laserjet 1100 na win 7 64bit s touto redukcí nebo ne? Justaboy to tak vyřešil a lugiano píše, že ne ?
celkově je tato debata k ničemu když každý tvrdí něco jiného a pravda je jen jedna že ?
díky

raspak RAS
raspak 7. 10. 2015 18:53

@IZUEL: mohu potvrdit že na HP laserjet 1100 na win 7 64bit funguje perfektně. Po připojení se vše samo nainstalovalo a tiskárna šlape jak má.

vit.pali VIT
vit.pali 24. 10. 2017 8:37

@raspak: Děkuji, na základě Vaší informace si pořídím.

Markéta Šimková MA
Markéta Šimková - CZC 29. 9. 2015 14:02

@FlipKorpik: Dobrý den, dle dostupných informací od dodavatele by redukce měla být pro systémy Windows 98SE/2000/XP/Vista/Windows 7/8 a Mac OS v.8.6-9.2.

hejrovsky HEJ
hejrovsky 17. 8. 2017 19:05

@FlipKorpik: Kabel zakoupený v roce 2014 funguje pod Win7 64 perfektně (PnP).
Kabel zakopený tento týden nefunguje (nenainstaluje se driver tiskárny, v detailech průběhu instalace hlásí "no printer attached" - zřejmě nechodí komunikace s tiskárnou). Reklamuji - uvidíme zda je to vada kusu nebo nová "vlastnost" nové verze, která očividně prošla "racionalizací" (výrazně tenčí kabel + kdo ví, co ještě).
Testováno na tiskárně HP4L

MilaZ MIL

WIN10 64bit

MilaZ 10. 9. 2020 20:17

Kolegové v popisu máte, že funguje pod WIN10. Opravdu jste ho někdo pod WIN10 rozchodil?
Používal jsem ho pod WIN7 64bit vcelku bez problémů, teď po upgradu na WIN10 64bit se mi ho nepodařilo rozjet. Kde se dají stáhnout drivery pro WIN10? Děkuji.

Jana Šuráňová - CZC JAN
Jana Šuráňová - CZC 14. 9. 2020 15:40

@MilaZ: Dobrý den,
dle dostupných informací od výrobce se může jednat o starší model, který v sobě ještě nemá zabudovaný čip pro podporu WIN10, nové produkty tímto čipem již disponují. Můžete prosím upřesnit, kdy jste produkt zakoupil? Pravděpodobně budete muset převodník vyměnit, za novější verzi.

Nenašli jste, co hledáte?

kód: 62931
PremiumCord převodník USB na LPT (canon 25 F) Poukaz 200 Kč na nákup na Mall.cz
PremiumCord převodník USB na LPT (canon 25 F)
Poukaz 200 Kč na nákup na Mall.cz
198 Kč 239 Kč
skladem
2 kusy
Převodník USB na LPT (canon 25f).
Brutální výprodej Brutální výprodej