Všechny komentáře k článku:Recenze: T-Mobile Chytré auto – řídíme ve stylu 21. století

jakarte JAK

Opel Insignia

jakarte 9. 2. 2017 17:12

Na tomto voze zcela nefunkční.

wikan WIK

Polofunkční produkt

wikan 7. 3. 2017 22:06

Tvrzení, že produkt je funkční prakticky se všemi novými vozy, je velmi odvážné. Ve skutečnosti spoustu z nich nepodporuje, i když požadované informace zcela prokazatelně poskytují. Mobilní aplikace hlásí, že se nemůže připojit k internetu, přestože spojení evidentně funguje. Notifikace chodí i s hodinovým zpožděním. Technická podpora tvrdí, že funkčnost může zaručit jenom na mobilech od T-Mobilu, přestože je na jejich stránkách jasně napsané, že na tom nezáleží. Jejich doporučení: ukončit smlouvu.

bretschneider1 BRE

Co na to STK?

bretschneider1 19. 2. 2018 20:34

Viz $(SUBJ). Bylo by zajímavé vědět na které z OBD-II signálů se zařízení chytá, zda se například na CANu chová pasivně či aktivně, případně má-li hardware na to, aby se mohlo chovat aktivně, jak je řešené zabezpečení. Dále. JAK se postupuje při instalaci. Je to v principu přestavba vozidla (byť je to něco zabodnutého do konektoru, nicméně černá folie je také jen něco nalepeného na skle...a přesto jsou pro to určitá pravidla, přes tuten konektor lze napáchat řádově víc škody než tou folií), jaké to má atesty, existuje-li na to nějaké doporučení ze strany výrobců aut, JAKÝ to bude mít vliv na případné řešení záruční opravy u konkrétních aut, etc. Mnoho nezodpovězených otázek. Když nic jiného, tak si rvete nějaký pochybný rádiový modul (a všichni víme, že GSM je TDMA, čili vyzařovaný signál má silnou AM složku, u WCDMA či LTE to už tak divoké není) do těsné blízkosti lajny vedoucí do řídících jednotek, což při blbé souhře náhod může znamenat haldu pomačkaného plechu. Proto řeším JAKÁ to má schválení a jestli to alespoň z dálky viděl někdo, kdo ví, co se v elektronice aut děje.

Nenašli jste, co jste hledali?