Sapphire Radeon NITRO+ RX 480, 4GB GDDR5
Sapphire Radeon NITRO+ RX 480, 4GB GDDR5
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:Sapphire Radeon NITRO+ RX 480, 4GB GDDR5

avatar

CZC - Dobrá cena

stratos. 1. 8. 2016 9:00

Na CZC opravdu prijemne prekvapeni, cena 6500,- s DPH je za tuto luxusni edici od Sapphire v podobe NITRO+ opravdu paradní cena a uz se zacínáme cenove blizit tem cenam na ktere sme byli zvykli u predchozi mainstremove rady R9 380/GTX 960.. Jen tak dal :)

geniuzpow GEN
geniuzpow 1. 8. 2016 23:32

@stratos.: Není to špatný škoda, že ta karta tu nebude dalších 14 dní aspoň.....

Hombreman HOM
Hombreman 3. 8. 2016 20:42

@geniuzpow: Pravda, dostupnost je problem u vsech RX 480. Otazka jestli za to muzou "mineri", velka poptavka ze strany hracu (soude podle reakce mistni zelene kliky je RX 480 nejhorsi grafika pod sluncem), nebo nejake problemy s vyteznosti vyrobniho procesu?No nic, moje cekani na aftermarket RX 480 pokracuje.

mnm9 MNM
mnm9 3. 8. 2016 20:58

@Hombreman: what what what?
ja myslel ze nereference 480 tu nejsou protoze proste jeste nejsou naskladneny
nekdo je slibil v ten samej den co reference a ten nekdo se zas seknula ono je to jinak? jsou vyprodany protoze jsou to nejlepsi hvezdy ve vesmiru?:D

Hombreman HOM
Hombreman 4. 8. 2016 20:52

@mnm9: Nevim na co je tato narazka mirena, odhaduju ze na Stratose?
Pokud ano, tak si prosim stare ucty vyrizujte nekde jinde.
Takhle jenom svinite debatu pod AMD kartama a vsadim se, ze hodne ctenaru to muze iritovat.

avatar
opravdový 7. 8. 2016 21:11

@Hombreman: minery (od slova miner) ti je využívají k získání bitcoinů, takže klídek

avatar Ověřený GEEK - level 1
Gauny Ověřený GEEK 2. 8. 2016 11:38

@stratos.: Proč luxusní? Je to obyčejná masová řadovka, podobně jako GW u 1060 (za 7600), styl Sapphire zachován, nic nového.
Ale chápu, že zase musíš dělat reklamu, aby AMD něco prodalo.
Jestli je tohle u tebe luxusní edice, tak co je pak Strix, AMP Extreme, FTW, to by mě tedy zajímalo.
A stačí ty 4 GB na FHD? Já jenom že si psal, že do "budoucna" nebude stačit, že vlastně nestačí už ani teď.
Ale jak je cena dobrá, tak najednou stačí všechno že.

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 2. 8. 2016 11:45

@Gauny: Na HWnojníku už se píše, jak i 6GB u GTX1060 je do budoucna málo a že jedině 8 GB je to pravé ořechové :)https://ctrlv.cz/txJwPacienti fakt :)

cz158 CZ1
cz158 2. 8. 2016 12:42

@Gauny: Protože například Sapphire má kloudné PCB, nehlučné chladiče atp. A nevidím důvod proč by neměly 4 GB stačit, naopak si myslím, že většina lidí sáhne právě po této 4 GB verzi než po 8 GB.

avatar
šmíd19 2. 8. 2016 12:44

@cz158: Narážka na dvojí metr Belky a širší bity :-D

avatar Ověřený GEEK - level 1
Gauny Ověřený GEEK 2. 8. 2016 13:09

@cz158: To byla narážka na člověka, co to zde opěvuje a považuje všechno od AMD za luxusní a vymazlené, nicméně před časem zase psal něco úplně jinak, pokrytectví nejvyšší možné míry.
Za tyhle peníze si také myslím, že lidi budou vybírat tuhle 4 GB verzi, která bude jen "tak tak" stačit sotva na FHD (opět narážka, podle mě je to stále dostatečné).Jinak Sapphire má hlučnější chladič a teploty 75-80, takže nic moc na kartu s malým čípkem, s "nízkou spotřebou" atd. - vším nás tu krmili půl roku, většina recenzí se na tom shodla. Překvapující zjištění i na DD, kde to kupodivu taky píší, to už je co říct - když už i tam, jelikož tam je všechno od AMD taky parádní.Ale i tak za 6500 (4GB) je dobré, jen kdyby kolem toho zase nebyly Belkovi řeči, výmysly a masáž.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Makaan_89 Ověřený GEEK 2. 8. 2016 13:21

@Gauny: no tak ona spotřeba Ellesmere (jádra 480ky) je v "pohodě" dokud zůstane mezi orig 1126 až těmi 1266mhz na které nakonec vyšla .....tak se efektivita drží "okolo GTX 970" (ofic. 480ka: 140-160w) a stačí adekvátní chlazení .... jak se ale ještě zvedne trochu frekvence, tak Ellesmere se blíží spotřebou velice rychle i R9 Fury - karta nemá problém atakovat 225w což je setsakra jinde než pův 150w - a co je na tom nejlepší ....za těch 75w navíc získá člověk tak 5% posun .....jenže výrobci jsou samozřejmě nuceni na základě marketingu dělat nereferenční edice lepší a jelikož jim AMD vyfouklo rybník (tím že vydalo kartu již na 1266mhz místo 1126) tak kartu posouvají ještě o něco výš = efektivita čipu určeného optimálně na 1120-1270mhz je totálně v haj.zlu = to co vidíte ... teploty jak parník to co se tu vlastně děje je, jak kdyby někdo vzal GTX 970, která by v refce byla na 1400mhz ..a snažil se ji továrně dostat na 1500-1550mhz .. taky tím pošle čip trošku jinam než na co je stavěný (1100-1400 optimálně)

avatar Ověřený GEEK - level 1
Gauny Ověřený GEEK 2. 8. 2016 14:10

@Makaan_89: Je to přesně jak píšeš, jsem si toho vědom, taky jsem tu spotřebu 480 zde popisoval několikrát, bez OC, po OC, po krev OC.AMD zahnalo výrobce do koutu tím, že chtělo vycepovaný výkon hned a konkurence schopný model, již nikdo nemyslel dál.Takhle ty OC edice berou na 1300-1350 min. 175W, každé další mhz navíc se skoro rovná úměrně 1W navíc, což je docela katastrofální nárůst a neefektivita.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Makaan_89 Ověřený GEEK 2. 8. 2016 14:24

@Gauny: měli to nechat na 1126mhz .... výrobci by vytáhli těch 1266mhz ...měli to pojmenovat RX 470 ...nechat tomu jen 4gb verzi a pustit to do světa za 6250 v nereferenci a bylo pořešeno .....takhle si nenechali moc prostor co dál jak označením, tak natlačením toho čipu na krev...

avatar
honzaa1 3. 8. 2016 20:17

Reakce na smazaný příspěvek: Samozřejmě Vašeho názoru si cením (ne moc), ale asi to nebude nic platné...

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 3. 8. 2016 20:34

Reakce na smazaný příspěvek: A vy zase prosím běžte spamovat ty červené nesmysly na jeDDiný objektivní web na světě. Každé Nvidia vlákno je také zaspamované.

tombomino TOM
tombomino 3. 8. 2016 21:12

@Killing joke: Tady ta vase zelena letka spamujete X let pod vsim co ma na sobe znacku AMD. Tech lidi, co tady poustuje neco k AMD je v porovnani s mistni zelenou letkou minimum. Vetsina lidi, co to tady zkusila, tak zhnusene odesla prave k vuli lidem, kteri jsou tady pod vsemi prispevky AMD. Vypisovat je myslim nemusim. Diky tomu, tady pak zustavaji jen naprosto otrli jedinci typu p. Belky, ktereho tady milujete ze vsech nejvic. Muzete si za to tak akorat sami.

avatar
holcat 6. 8. 2016 23:00

@tombomino: :-DDDDDDDDDDD, něco míň obehraného by nebylo, je čas otočit desku guys a jo vlastně vy nemáte co říct tak nechme to radši tak jak to je.

avatar Ověřený GEEK - level 1
Gauny Ověřený GEEK 4. 8. 2016 11:57

Reakce na smazaný příspěvek: Zajímavé, že pod každou AMD kartou je (anebo bude) začátek spamu od Belky:), ale to samozřejmě nevadí, kdo z nás někam píše a začíná?To vy musíte plakat pod každou kartou, aby si toho kšuntu někdo všiml.
Prej "luxusní edice", to je žvást a ví to všichni zasvěcení, takže přeji úspěšný nákup této "vymazlené" edice.Mimochodem jsem napsal, že za 6500 je to dobré, což si asi nečetl, jen ty Stratosovi kecy a lži to vždy zkazí. Pokud bude skladem (v nedohlednu), není problém doporučovat, určitě to podobně vidí i další zelené mozky včetně mě.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Natar Ověřený GEEK 4. 8. 2016 12:22

@Gauny: No já bych jí principiálně i doporučoval, ale mám jeden zásadní problém a tím je vyšší poruchovost AMD GPU obecně. Dle mých zkušeností a dostupných statistik jsou v záruční lhůtě 1,5 x poruchovější a po záruce 2 x poruchovější. Tzn. když mi někdo řekne: Postav mi PC konkrétně s touto AMD GPU - já jí prostě chci a vím co dělám - v klidu to udělám. Ale sorry: Když mi někdo řekne: Postav mi potenciálně co nejspolehlivější PC, tak mu tam AMD GPU prostě nedám, protože bych nesplnil požadavek. Stejně tak AMD GPU nedám absolutnímu BFU, protože nejsou tak "userfriendly". Klidně ať mě někdo označí za zelený mozek, ale prostě nebudu sám proti sobě.

avatar Ověřený GEEK - level 1
Gauny Ověřený GEEK 4. 8. 2016 13:08

@Natar: Ale prosím tebe, vždyť je to luxusní a vymazlená edice:), vyšší poruchovost, hlučnost, spotřeba, nic není přípustné :-D.Jsem si toho vědom, ale když s těmito neduhy seznámíš tazatele, nejčastěji zde na CZC, kde každý napíše svoji variantu, tak je to na místě. Tam, kde se dávala 960/380 může být tato, prostě pro nízký rozpočet.Já osobně bych raději vybral za +1000 GW 1060, Sapphire nevěřím, nelibí se mě jejich koncept a provedení. Ale to pak není z mé strany objektivnost, ale jen osobní názor.

project1981 PRO
project1981 2. 8. 2016 14:50

@stratos.: Ahoj cena není špatná,ale zase až moc tak dobrá není...Dlouho se dala sehnat nová GTX970 od MSI za 7000 kč,minus 30 dolaru vycházela ta karta na 6300 kč,kdo tu kartu koupil určitě je ted spokojen,tomu já říkám dobrá cena...D:-)

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 2. 8. 2016 14:54

@project1981: Ale těch 30 USD dostanou jen (někteří) zákazníci v USA :)

project1981 PRO
project1981 2. 8. 2016 15:01

@Khalai: To je škoda,ale ji tak cena byla dobrá,furt lepší než tento karta :-)

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 2. 8. 2016 15:06

@project1981: V dnešní době bych už kupovat GTX970 nedoporučil (byť jí sám vlastním), je tu GTX1060 s vyšším výkonem a nizší cenovkou než bývaly GTX970.

project1981 PRO
project1981 2. 8. 2016 15:29

@Khalai: Ano s vyšším výkonem a taky cenou 1060 od MSI stoji 9500 kč,970 dalo sehnat za 7000 kč od MSi,já vím že existuje 1060 za 7599 kč od Gainward,ale o kolik je výkonnější,pouze o par procent než GIGABYTE 970 Xtreme,takže když vezmeme cenu 7000 kč za 970 od MSI tak to vyjde cca nastejno cena/výkon...Za 7000 kč 970 od MSI jde,více to nemá cenu,to je logicky...

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 2. 8. 2016 15:40

@project1981: Tu Gainwardku ale pujde v pohode pretaktovat na uroven te MSI :)

avatar
-Libor- 2. 8. 2016 20:20

@stratos.: Sakra tobě ale musejí platit dobře ! Na to musí být silný žaludek ...

avatar
savver 6. 8. 2016 19:20

@stratos.: Souhlasím, poměr cena/výkon není špatný. Bohužel se jedná o mírně pod-taktovaný model, ale kdo chce výkon ať si klidně koupí GTX 1080/Nový Titan. Pro většinu lidí na hraní v 1080p tahle karta prostě bohatě stačí. Jo zelení aktivisté nezapomeňte připomenout, že Nvidia s GTX 1050, natře tomuto modelu. Jen si dovolím připomenout slova některých takových lidí a to "Když ještě ta karta nevyšla, jak to můžete tak jistě vědět?". Závěrem je tohle pro mě prostě zatím nejzajímavější karta co se týče poměr cena/výkon, co je na trhu.

avatar
Depaje 6. 8. 2016 22:22

@savver: Tak zrovna tahle karta se Safíru vůbec nepovedla - topí to jak prase a řve to. Zajímavý je, že RX470 je na tom úplně obráceně - slušný chlazení a neni prakticky slyšet. Něco na RX480 je prostě...špatně. Zatim to vypadá na záchranu ze strany MSI, jsem zvědavej na ceny (až to opravdu bude skladem).

avatar
maniak1.cz 6. 8. 2016 22:30

@Depaje: bohuzel no.. problem je v tom, ze uz refky jsou nataktovany na kost a u nerefek proste chteli mit vyssi takty..jenze ty cipy uz maj s taktovanim nad uroven refky maly narust vykonu, naopak brutalni narust spotreby..470 je orezana 480..asi orezana dostatecneu 480 proste nevidim smysl proc ji a ne 1060

svataK SVA
svataK 6. 8. 2016 22:55

@IvanPrinc: tak to aby stala kolem 4000kc, a mela trochu vyssi vykon, jinak se neudrzi a bude muset s cenou az na 3500Kc.

avatar
IvanPrinc 6. 8. 2016 23:01

@svataK: Mě docela dostalo, že je ta karta horší jak GTX 750 Ti v DOOMovi, kterej jede na Vulkanu :D

avatar
holcat 6. 8. 2016 23:16

@IvanPrinc: A to prosím je ve výkonu již započítán ten super nárůst u AMD .
Tak to vypadá, že já odehraju celej DOOM a majitelé 460 budou už u úvodní obrazovky, ale zase jim hra dlouho vydrží, takže zase plus u AMD ( šetří lidem peníze , stačí jedna hra na půl roku ).

avatar
šmíd19 6. 8. 2016 23:02

@svataK: Seš asi optimista já to vidím na méně ;-)

avatar
maniak1.cz 6. 8. 2016 23:07

@IvanPrinc: Hm neni to ta, na kterou se doporucovalo cekat, protoze 950 je uz slaba? a jen 2GB hmmm, to bude zas kecu okolo...Nicmene to je ta, co nema externi napajeni ne..jestli tady pojede spotreba pres pcie pres limit, tak to bude jeste zajimavy.

avatar
Brocc 6. 8. 2016 22:36

@Depaje: V Germánii mají MSI zatím naceněnou na nějakých 8600.. Ale Sapphirky tam mají dostupnost od 2.9. a MSI je ve hvězdách.

svataK SVA
svataK 6. 8. 2016 22:43

@savver: pokud narazite na me komentare ohledne GTX 1050 (Ti), tak jsem na czc tuto informaci prinesl ja,ale uvadel jsem,ze predpokladany vykon ma byt na urovni GTX 970, dle informaci zdroje. Vzhledem k tomu,jak ma NV rozvrstvene grafiky tradicne jiz nekolik let, je tento predpoklad celkem realny. Samozrejme se vse uvidi,az vyjdou, kazdopadne si troufnu rici,ze provozne na tom bude velice dobre,kdyz ani GTX 1060 toho na chlazeni moc nevyzaduje. Dalsi veci je take to,ze GTX 1050 bude max v 4GB verzi a s 128bit sbernici a ne 192 jak ma GTX 1060.Sam jsem celkem dost zvedavy prave na GTX 1050(Ti),protoze GTX 1060 mne celkem zklamala cenovkou, vzhledem k tomu,ze hraji opravdu malo. Takze opravdovy realny nastupce GTX 960bude ve vysledku GTX 1050(Ti) a GTX 1060 je takovy mezistupen jak cenove,tak vykonove mezi ni a GTX 1070.Pokude se clovek koukne realne podiva na vykony grafik,tak na vyssi jak FullHD s vysokymi detaily je potreba grafiky s aspon vykonem GTX 1070, ostatni grafiky jsou vhodne pro FullHD.

avatar
savver 7. 8. 2016 9:25

@svataK: Konkrétně na vás jsem nenarážel, nicméně souhlasím, že grafiky jako RX480/GTX 1060 normálnímu hráči na FullHD stačí, cena je samozřejmě zklamání, vychází to v přepočtu, skoro jako by dolar stál nějakých 35, nebo více korun. Jak na tom bude 1050(Ti) to je otázka. Mám kámoše, co si chce koupit nové PC a potřeboval by grafiku tak 5-6 tisíc a váhám, jestli mu mám pořád vykládat ať čeká, už je celkem nervózní.

avatar
stratos. 7. 8. 2016 11:26

@savver: v tyhle cene uz dneska sezene RX 470 4GB to mu nestaci?

avatar
IvanPrinc 7. 8. 2016 11:36

@stratos.: Sám jste tu psal, že jsou 4GB paměti nepoužitelné i pro FullHD a že her, které budou na paměti přetékat bude víc a víc. Najednou to stačí pane Belka? Najednou?

avatar
holcat 7. 8. 2016 12:05

@IvanPrinc: Tak on psal i 4GB ideál pro 4K ( když obhajoval FURYFAIL ).

avatar
IvanPrinc 7. 8. 2016 12:10

@holcat: Co on neobhajoval? U R9 Nano si dokonce vytvořil vlákno, že grafika rozhodně nepíská :D :D :DTen člověk by měl mít zákaz publikování čehokoliv spojeného s hardware.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 7. 8. 2016 11:40

@stratos.: Musím se přidat. Když se vám to hodilo k propagaci AMD, kdy měla 390ka zbytečných 8GB a 970ka jen 4GB. Psal jste, že je nesmysl si pořizovat 4GB kartu i do FHD, jelikož nové hry budou na VRAM čím dál náročnější..A takhle je to s vámi pořád dokola. Vymýšlet si jen pro to, aby jste mohl tlačit jednu firmu dopředu. Pak vám vydá vaše oblíbená značka 4GB model a najednou je vše v pořádku. Najednou nevadí užší sběrnice atd.. Vy už sem pane Belka raději nepiště, vám už mužou věřit jen lidi z vašich komických FB stránek. Jinak vaše rady nemají žádnou hodnotu.

avatar
savver 7. 8. 2016 11:56

@stratos.: Samozřejmě, že výkonově je na tom velmi podobně, RX 470GB (6399 Kč) a RX 480 4GB (6487 Kč)-Nitro modely. Přeci jenom je to, ale za cenu, nějakých 6400-6500. To je pak na PC za nějakých 23 tisíc s OS, bez monitoru. A hlavně mám pocit, že AMD nevkládá moc úsilí do ovladačů, že tam často vznikají problémy s aplikacemi.PS: Máte pravdu i tato karta stačí, ale když to kupujete tak si říkáte připlatit si ani ne dvě stovky není zase tolik, samozřejmě ty 480 nejsou skladem že.Ještě k těm debatám o paměti, už mě to nebaví pokaždé když se někdo zmíní o paměti, banda .... se tu začne dohadovat, co kdo kdy tvrdil a že je to tak a tak omg, to je diskuze (Tohle není na pana stratose, ale obecně).

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 7. 8. 2016 12:10

@savver: Paměť se tu nadhodila, jelikož se to musí vytáhnout na osobu, která si tady s argumenty jen hraje..
4GB jsou a budou pro FHD dostatečné ještě dlouho a nevidím v tom problém.
O to víc mě štve, že jsem to musel obhajovat proti Belkovi 2 roky a on najednou ticho po pěšině.
Opět je to o tom, že jen nevíte co se zde dělo a bohužel díky sratosovi zde budou takové články, protože to co zasel má vždy odezvu.. Když se to hodí, jsou 4GB málo a když jde o AMD, je to v pořádku.. :)

avatar
holcat 7. 8. 2016 13:52

@GreenT: Vždyť moralizovat bez znalostí věci je tak povznášející .

avatar
IvanPrinc 7. 8. 2016 12:12

@savver: Jak napsal Green. 2 roky jsme tu čelili demagogii, že Nvidia grafiky se 4GB pamětí jsou nepoužitelné i pro FullHD. Stratos se tu oháněl hrou Far Cry 4 a věštil, že podobných her bude čím dál víc a že se to na 4GB nedá hrát.Najednou, když Stratosova oblíbená lidová firma AMD má v nabídce grafiky se 4GB pamětí s úzkou sběrnicí, je vše v pořádku a akorát.Asi si dovedete představit, jak moc oblíbený tu ten člověk je.

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 7. 8. 2016 12:18

@IvanPrinc: Ja mel pritom problem se prehoupnout pres 3 GB v 1920x1200px v novem Tomb Raiderovi s GTX 970, kdy jsem mel neco mezi Very High a Ultra nastavenim :)Takze moje osekana karta s uzkou sbernici a malou VRAM, ktera uz mela byt davno mrtva, tak prekvapive funguje dal a dle ocekavani :)

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 195865
Sapphire Radeon NITRO+ RX 480, 4GB GDDR5
prodloužená záruka
Produkt není určen k prodeji.
Výkonná herní grafická karta společnosti Sapphire, PCIe 3.0, frekvence 1208 MHz (boost 1306 MHz), 4 GB GDDR5 paměti s frekvencí 7 000 MHz, 256-bit sběrnice, 2x HDMI, 2x DisplayPort, 1x DVI-D, OpenGL 4.5, DirectX 12, Vulkan API 1.0, AMD LiquidVR, AMD Eyefinity, AMD Crossfire, AMD XConnect, HDR Ready.
Notebooky a počítače za férové ceny Notebooky a počítače za férové ceny