Sapphire Radeon RX 5700 8G, 8GB GDDR6  + Xbox Game Pass pro PC na 3 měsíce zdarma + 1 hra z  výběru Borderlands 3, Ghost Recon Breakpoint
Sapphire Radeon RX 5700 8G, 8GB GDDR6
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:Sapphire Radeon RX 5700 8G, 8GB GDDR6

Tronar TRO

AMD snizilo ceny RX 5700 a RX 5700XT

Tronar 7. 7. 2019 17:49

Dvojka na trhu za jednickove ceny? :DAMD Ryzen 7 3800X je za 10500 Kc, pri stejnem MSRP jako RX 5700 XT
AMD Ryzen 7 3700X je za 8800 Kc, rozdil v MSRP oproti RX 5700 je 20$, ale rozdil na czc je 2100 Kc

headshooter HEA
headshooter 7. 7. 2019 20:09

@Tronar: czc to zase zkousi.Ty ceny jsou uplne mimo.
5700xt pri dnesnim kurzu by mela stat 10800kc
5700 pak 9500kc

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 7. 7. 2019 20:43

@headshooter: I kdyby ta karta stála 9500 Kč, tak se pořád bavíme o referenčním blower chladiči, který je hlučný, a kartě bez backplate. Osobně silně doporučuju počkat na modely s lepším chladičem od AIB výrobců.

Milanek1 MIL
Milanek1 7. 7. 2019 21:02

@Khalai: Docela se mi líbí 5700 xt, jestli bude v nereferenci za cca 11k, tak budu přemýšlet. Mile překvapila...

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 7. 7. 2019 21:04

@Milanek1: Ale chce to prostě kvalitní chladič, ten referenční není vůbec tichý.

avatar Ověřený GEEK - level 3
synek11 Ověřený GEEK 7. 7. 2019 21:10

@Khalai: Je velmi hlučný a přitom ani grafiku neuchladí.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 7. 7. 2019 21:13

@Milanek1: XT je již cenově zavedena za cca 14k v referenci - https://www.czc.cz/asus-radeon-rx5700xt-8g-8gb-gddd6/264615/produktTakže očekávat nereferenci za 11k je dost optimistické takto na začátku.

Milanek1 MIL
Milanek1 7. 7. 2019 21:21

@GreenT: U marťana je za 11.5K, takže uvidíme no až jak se situace vyvrbí...

Zachs ZAC
Zachs 10. 7. 2019 8:47

@Khalai: Jak poznám, že má karta referenční, nebo lepším chladič? Díky

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 10. 7. 2019 8:52

@Zachs: Referencni je ten, co je na teto karte. Tedy jeden maly radialni ventilator.Nereference bude mit klasickou konstrukci chladice s daleko vetsim heatsinkem a dvema/tremi vetsimi axialnimi ventilatory. Takze bude chladit lepe a tiseji.

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 9. 7. 2019 11:04

@Tronar: Tak cena už spadla. Ale chtěl bych tady za 9990 Kč vidět non-referenční chlazení. Takhle je karta zajímavá v zásadě jen pro vodníkáře, kteří sundají ten hlučný a nepříliš účinný chladič a plácnou na kartu fullcover blok.

Milanek1 MIL
Milanek1 9. 7. 2019 15:44

@Khalai: Jo to bych též uvítal. Naivně očekávám XT non referenci kolem 12.

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 9. 7. 2019 16:02

@Milanek1: Uvidime. Zase tak nerealne ocekavani to neni.

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 9. 7. 2019 23:23

@Khalai: Přitom - ach jo, AMD umí krásný referenčky, ale bez podvoltování (a v mém případě bez dalšího větráku) to asi tichý nebude.

Tronar TRO
Tronar 9. 7. 2019 23:11

@Khalai: jojo taktez. Nektere nereference RTX 2060 XT SUPER jsou zde naceneny levneji nez referencni RX 5700 XT, shodne MSRP. Tak se "tesim" az budou chtit prodavat nereference Navi s 3000Kc prirazkou.

fugasjunior FUG

RTX 2070 Super?

fugasjunior 9. 7. 2019 15:27

Dobrý den,
je to dost off-topic, ale nevím kde jinde se zeptat. Nemáte tušení, kdy se na CZC objeví after-market verze grafik 2070 Super? Referenční verze odstartovala dnes v 15.00 a tady není po produktech ani stopy.

Milanek1 MIL
Milanek1 9. 7. 2019 15:33

@fugasjunior: Taky už jsem hledal a nic...

fugasjunior FUG
fugasjunior 9. 7. 2019 16:16

@Milanek1: Tak už jsou v katalogu. Trochu vyšší ceny, než jsem počítal.

shrek5 SHR

Kompatiblita s b450

shrek5 12. 7. 2019 15:08

Dobrý den, lze tuto gpu zapojit do b450 tomahawk, nebo se musí kombinovat s novou x570?

avatar
Petr Růžička - CZC 15. 7. 2019 8:33

@shrek5: Dobrý den, PCI-E 4.0 je zpětně kompatibilní s PCI-E 3.0, takže uvedená grafická karta bude na desce fungovat. Otázkou je, jak to bude s menší propustností staršího PCI-E rozhraní, které je poloviční oproti novému PCI-E 4.0. Zatím jsem neviděl žádné testy, jestli bude výkonost karty na starším rozhraní nějak zásadně bržděná.

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 15. 7. 2019 8:41

@Petr Růžička - CZC: Rozhodně nebude. PCIe 3.0 x16 nedovede plně saturovat ani RTX 2080 Ti.

ludspa54 LUD

Jakou vybrat grafickou kartu?

ludspa54 16. 7. 2019 11:21

Jaká grafická karta bude stačit na nové hry? Nepotřebuji ultra rozlišení, zvažoval jsem 2070, potom 5700 ale mám pocit že to pro mně budou zbytečně vyhozené peníze. Nemám už moc dobré oči v mém věku (65+). Možná by stačila i RX590 ale asi nebude?
Díky za rady a připomínky.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 16. 7. 2019 11:33

@ludspa54: Dobrý den,záleží na pár věcecha) jaký Váš cenový strop pro koupi grafické karty?
b) jaká je Vaše současná sestava (hlavně pak zdroj a procesor) - aby to vůbec nakrmili (zdroj energií, procesor daty)?
c) v jakém rozlišení plánujete hrát - fullHD (1920x1080) nebo QHD (2560x1440) - případně jiném?

ludspa54 LUD
ludspa54 16. 7. 2019 12:10

@Usm82: CPU, zdroj, RAM.
https://www.czc.cz/a25qa5imoigll8m5oecvkf06g5/seznam
Hry mně bohatě stačí na fullHD (1920x1080)
Cenový strop dle toho co bude dostačující zhruba do 8000Kč.
Pokud nebude zbytí něco se přidá :-)

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 16. 7. 2019 12:27

@ludspa54: zdroj, RAM v pořádkuPokud nechcete vysloveně hodně drahou grafiku a stačí fullhd, tak klidně fakt ten R5-2600X, který je o 1000 levnější a s velmi dobrým chladičem v ceně.Pro grafiky o výkonu 5700/RTX2060 naprosto ideální

ludspa54 LUD
ludspa54 16. 7. 2019 12:43

@Usm82: Asi máte pravdu, v případě že si to bude chtít někdo v budoucnu vylepšit bude mít prostor.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 16. 7. 2019 11:33

@ludspa54: To se většinou odvíjí od celé sestavy a rozpočtu na ní. Jaké jsou tedy vaše plány ?

ludspa54 LUD
ludspa54 16. 7. 2019 12:26

@GreenT: https://www.czc.cz/a25qa5imoigll8m5oecvkf06g5/seznam
GK zatím s otazníkem

avatar Ověřený GEEK - level 2
Usm82 Ověřený GEEK 16. 7. 2019 11:35

@ludspa54: pro nenáročné hraní ve fullhd postačí na vysoké detaily i karta za 4000,-https://www.czc.cz/sapphire-radeon-pulse-itx-rx-570-4gd5-4gb-gddr5/230050/produktJeště lépe pak pro FullHD poslouží GTX1660https://www.czc.cz/zotac-geforce-gtx-1660-gaming-6gb-gddr5/258768/produktPokud už chcete hrát v QHD, tak tam už musíte sáhnout alespon po RTX2060SUPER či RX5700(XT)

avatar
NEHARIA 16. 7. 2019 11:51

@ludspa54: rx 590 ma nevyhodny pomer cena vykon, gtx 1660 je lepsi alternativa
https://youtu.be/0mPVgHSiiLA?t=630https://www.techpowerup.com/review/msi-geforce-gtx-1660-gaming-x/28.htmltaky ma rx590 vyssi spotrebu (temer o 100W v zatezi), takze potrebuje silnejsi zdrojtakze zrovna tu bych z uvah vynechal

ludspa54 LUD
ludspa54 16. 7. 2019 12:14

@NEHARIA: RX590 tedy zavrhuji. To GTX 1660 by mohlo opravdu stačit?

avatar
NEHARIA 16. 7. 2019 12:20

@ludspa54: na to zminene fhd ano, v tom testu je videt, jak ji to jde od ruky a casto na velmi vysoke detailymimochodem se da usetrit i na procesoru, 2600x k 1660 bude neznatelnej rozdil
https://www.czc.cz/amd-ryzen-5-2600x/233926/produktpripadne se muze vzit (za ten rozdil) jeste o neco vykonnejsi 1660tistejna skrin bez svetylek stoji o par stokorun mene
https://www.czc.cz/silentiumpc-regnum-rg4t-pure-black-tg-okno/222551/produkt
https://www.czc.cz/silentiumpc-regnum-rg4tf-frosty-white-tg-okno/222550/produkt
nebo novejsi
https://www.czc.cz/silentiumpc-signum-sg1-tg-okno-cerna/256043/produkt
https://www.czc.cz/silentiumpc-signum-sg1m-tg-okno-cerna/256046/produkt

ludspa54 LUD
ludspa54 16. 7. 2019 12:30

@NEHARIA: Zase si říkám že jak přestanu vidět tak si PC vezme syn nebo vnuk a dají si tam lepší grafiku.
Ta 1660Ti je v cenovém limitu.

ludspa54 LUD
ludspa54 16. 7. 2019 13:08

@NEHARIA: Děkuji všem za přínosné rady.

cz1786 CZ1
cz1786 16. 7. 2019 15:59

@ludspa54: To jste hustej děda, když jedete sám do takových věcí. :D Babička potřebuje pomoct i s koupí na internetu :D

ludspa54 LUD
ludspa54 16. 7. 2019 17:08

@cz1786: Vždyť v tom žiji od roku 1991 kdy jsem začínal na didaktiku M, jen nyní asi 6 let jsem neměl potřebu se zajímat co je nového a tak mě ujel vlak. Mé PC už nedokáže pojmout nové herní tituly a tak nastal čas na změnu aby v zimě nebyla nuda :-)

R4ven R4V

Podpora Win 8.1?

R4ven 30. 7. 2019 7:23

Dobrý den,
na hlavní stránce AMD jsem se dočetl, že u této karty podporují jen OS Win 7, Win 10, Ubuntu a Linux.Citace:
"OS Support:
Windows 10 - 64-Bit Edition
Windows 7 - 64-Bit Edition
Ubuntu x86 64-Bit
Linux x86_64"Takže s Windows 8.1 mám smůlu?
Děkuji za odpověď.

Murun MUR
Murun 30. 7. 2019 8:03

@R4ven: Bohužel ano, AMD už Windows 8.1 nějakou dobu nepodporuje. U starších karet se dalo zkusit vnutit systému ovladače z Win 7, ale hádám, že u těchto nových karet už to nemá cenu zkoušet.

R4ven R4V
R4ven 30. 7. 2019 15:20

@Murun: Aha, tak mi nezbývá než vyplácnout nějakou tu kajdu navíc za OS. Děkuji za odpověď.

ráček10 RÁČ

Custom build nebo MČR?

ráček10 1. 8. 2019 17:31

Zdravím, vyplatí se mi tento build: https://www.czc.cz/88i5jraq60he79r2qcopqpu3sd/seznam a nebo spíše toto? https://www.czc.cz/hal3000-mega-gamer-pro-mcr-se-cerna/254119/produkt Sháním počítač na náročné renderování a programování.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 1. 8. 2019 21:03

@ráček10: Pokud sháníte PC na náročný rendering, tak je určitě na místě Ryzen procesor, který nabízí více jader/vláken. Paměti bych vzal 3200Mhz a u grafiky bych počkal na nereferenční modely, nebo vzal RTX 2060/2060S. Pokud chcete stabilitu na náročnou práci, nešetřete na skříni, to je základ dobrého chlazení. Takže nahradit např. za - https://www.czc.cz/silentiumpc-rg4t-rgb-pure-black-okno-cerna/243641/produkt

wollij WOL

Co si o tom myslíte?

wollij 12. 8. 2019 12:16

https://www.guru3d.com/articles_pages/asus_radeon_rx_5700_xt_rog_strix_review,28.htmlZdravím, jako v tuto chvíli vybírající samozřejmě hltám články o RX5700(XT), ale tenhle mě překvapil, obě dvě jsou na tom ve hrách dobře, ale v conclusionu velmi silně varuje, že podpora RT ani Tensor (pořád nevím, co přesně to znamená, resp, chápu, že nová architektura jader, ale v čem je jiná pro herní průmysl nerozumím) se ani nepřipravuje a že Nvidia může s 2060S a 2070S být lepší volbou pro budoucnost i vzhledem k příplatku. Myslíte, že je to pravda, že RX 5700(XT) jsou dobrý kup v poměru cena/výkon teď, ale tak na rok-dva max, než se začne využívat výhod RT?

mnm9 MNM
mnm9 12. 8. 2019 12:36

@wollij: to nikdo neodpovi dokud nebudou ty karty v obchodech s cenovkou
ted nikdo netusi jakej maji pomer cena/vykona RT je bonus ale nic zazracnyho, je to jako v minulosti dx12 a async u Radeonu, kde to nekdo presentoval jako vec bez ktery se nikdo neobejde
a dneska po tom nestekne pes

avatar Ověřený GEEK - level 3
synek11 Ověřený GEEK 12. 8. 2019 12:38

@wollij: Dobrý den, RT jádra jsou výpočetní jednotky, které jsou lepší na výpočet Raytracingu, než klasické streamprocesory. Tensor jádra jsou naopak specializované pro výpočty umělé inteligence.Raytracing bude vždy velkým žroutem výkonu, na youtube najdete spoustu videí, které srovnávají vzhled her se zapnutým RT a bez. Pokud se vám RT zalíbil, má smysl jít do 2060S/2070S, pokud ne, tak lepší poměr cena/výkon v klasické rasterizaci nabízí Navi. Uvidíme ale, jaké ceny budou u nereferenčních edic.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 12. 8. 2019 12:41

@wollij: Nejdříve je potřeba počkat na nereferenční edice s pořádným chlazením a jejich nacenění. Teprve pak bude možné srovnávat. Tyto blower chladiče nemají dobré provozní vlastnosti a jsou hodně hlučné.Dále otázka, zda řešíte jen hrubý výkon, nebo chcete zkusit i RT efekty. Sice v moc hrách nyní nejsou, ale chystá se do zajímavých titulů jako Cyberpunck, Watch dogs - Legion, Doom atd.. Grafiky typu RTX 2060S nebo 2070S již ve FHD budou mít výkon alespoň na střední nastavení těchto efektů, takže to může být zajímavé plus. Co se bavím s GEEKy co již mají RTX karty, tak jsou např. z RT stínů a efektů nadšení. Osobně plánuji brzy RTX 2070S, takže vám můžu říct ze své zkušenosti až později..

wollij WOL
wollij 12. 8. 2019 12:54

@GreenT: Tímhle jste mi dost pomohl a upřesnil co chci, ani mi to do teď vlastně nedocházelo a to už asi 3 týdny vybírám hodnotím a skládám (pro ukázku k čemu jsem došel zatím https://www.czc.cz/4bofuqfh4igqvafum7te0icl15/seznam ). Nehraju až tolik AAA hry, spíš obvykle nějaké online BattleRoyale apod. Takže asi spíš než hezké prostředí, upřednostním hrubý výkon a tím pádem čekám dál na RX 5700 XT/RX 5700 podle ceny pak vyberu cena/výkon. Chci si právě spíš zahrát na WQHD - 144 Hz takové ty klasiky. Škoda, už jsem se těšil, že to vezmu s RTX 2060 S, že mě rozhodlo tohle varování :-D

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 12. 8. 2019 13:21

@wollij: Já jsem žádné varování nedal. Pokud chcete hrát hned, máte tu již ten výkon zrovna v podobě 2060S nebo 2070S. Teď už se jen čeká, zda bude AMD zajímavé cenou, ale otázka jak to bude také s dostupností, ta bývá u novinek ze začátku dost bídná. A pak se nám budou také blížit vánoce, takže další otázka vlivu na ceny.. :) Rozhodněte se dle toho, jak brzy chcete hrát.

wollij WOL
wollij 12. 8. 2019 13:31

@GreenT: Ne vy ne, 3Dguru v conclusionu velmi silně varuje, že pokud se RT rozjede, tak budou muset majitele RX 5700(XT) hodit své grafiky do koše (parafráze). :-D A toho se samozřejmě, když stavím pc tak na 4 roky dost bojím, ale pravdou je, že než bude v těchto masových hrách, tak to bude chvilku trvat, oni se vývojáři nepřipraví dobrolovolně o klientelu, příliš vysokými nároky a to mi došlo, až po tom co jste vypsal, kde se RT používá.
Deadline na sestavení PC mám 9.9., 2 týdny testování a na případné změny a pak začíná 23.9. Fifa 20, kterou již chci hrát na novém stroji.

mnm9 MNM
mnm9 12. 8. 2019 13:38

@wollij: pokud se RT rozjede tak urcite ne formou nutne podpory ale jen jako moznosti zapnuti dodatecnych efektutakze jediny co tak majitele Radeonu nebudou moct zapnout lepsi stiny/odrazy/vodu atd
a ocekaval bych nastup velice vlazny (stejne tak jak je vlazny doted) takze i za 4 roky to nebude vetsina her, spis mensina (ale to vestim)zadnej distributor AAA her si nelajzne zafinancovat hru kterou by polovina hracu ani nepustila, protoze nepodpora HW

wollij WOL
wollij 12. 8. 2019 13:48

@mnm9: Bylo myšleno hodně nadneseně to vyhazování, ale samozřejmě máte pravdu. Spíš mě ta recenze vyděsila, že tu čekám na kartu, která nakonec bude výrazně nevýhodná ( pro část lidí), ale díky GreenT (jako vždy, opět parádně poradil) v tom mám pro sebe jasno.
Díky všem za názory, třeba tím pomůžeme někomu podobně zmatenému jako jsem já :-D

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 264585
Sapphire Radeon RX 5700 8G, 8GB GDDR6  + Xbox Game Pass pro PC na 3 měsíce zdarma + 1 hra z  výběru Borderlands 3, Ghost Recon Breakpoint
prodloužená záruka
Sapphire Radeon RX 5700 8G, 8GB GDDR6
Xbox Game Pass pro PC na 3 měsíce zdarma 1 hra z výběru Borderlands 3, Ghost Recon Breakpoint
Produkt není určen k prodeji.
Extrémně výkonná herní grafická karta společnosti Sapphire, PCIe 4.0 x16, základní frekvence 1465 MHz a až 1725 MHz boost, 8 GB GDDR6 paměti, rychlost paměti 14 Gb/s, 256-bit sběrnice, 1x HDMI 2.0b, 3x DisplayPort 1.4, OpenGL 4.5, DirectX 12, AMD FreeSync, AMD CrossFire.