Seasonic SS-350ET - 350W, bulk
Seasonic SS-350ET - 350W, bulk
868 Kč 1 051 Kč 743 Kč 899 Kč

Všechny komentáře k produktu:Seasonic SS-350ET - 350W, bulk

MichalekMM MIC

Bude stačit

MichalekMM 30. 7. 2012 13:12

Bude stačit pro následující sestavuCPU: Core i5-2500K
HDD: 2x WD 7200 rpm
GK: ATI HD 5670
MB: GA-PH67A-UD3-B3
RAM: kingstom 1333 DDR3

svataK SVA
svataK 31. 7. 2012 0:38

@MichalekMM: V klidu stačit bude. Grafika je slabá a má nízkou spotřebu.Pokud nebudete procesor extremně taktovat,tak by to mělo být v klidu.

avatar
stratos. 31. 7. 2012 0:42

@svataK: s prstem v nose, ta sestava muze brat kolem 200W max :)

putu13 PUT

Krátký kabel

putu13 6. 11. 2012 12:20

Pozor při umístění zdroje naspodu skříně. V mém případě Cooler Master Elite 311.
P4 kabel k napájení desky nedosáhl od zdroje až ke konektoru a musel jsem si koupit prodlužku. Sice stála nějakých 30kč, ale dost vás to doma při montáži nakrkne :-)

Jurawood JUR
Jurawood 21. 5. 2014 19:46

@putu13: Teď dělám sestavu, zítra už to mám odevzdat a ten naho**o krátkej ATX12V kabel je děs.. prodlužku nemám..
A hlavní napájecí ATX taky nedosáhne, tak ho musím táhnout jak špagát...
Navíc všude stojí o kilo méně, ale je to energyknight, tohle jsem myslel že o stovku dražší bude SS, ale je to taky EK. Ty kabely, to je děs... proč to neudělají o 10 cm delší?

majornik MAJ
majornik 26. 11. 2014 22:16

@putu13: Kabel (4pin) je opravdu krátký, když má skříň zdroj dole. Přitom před dvěma lety jsem si stavěl obdobnou sestavu pro sebe, měl jsem podobný zdroj, jen 400W a délka stačila, dnes jsem byl však nemile překvapen.
Prodlužka to však vyřeší.

Enigman ENI

Kabely, konektory, ventilátor a rozměry

Enigman 20. 2. 2013 15:16

Dostal se mi do ruky tento napájecí zdroj, tak přídávám několik snad zajímavých údajů...Napájecí zdroj: SS-350ET T3 (revize C2W)
Ventilátor ve zdroji: ADDA AD1212MB-A70GL (12 V DC, 0,33 A)
Rozměry: 15 x 14 x 8,6 cmDélky kabelů a počty konektorů:[PSU] <--- 35 cm ---> [24(20+4)pin Main Power]
[PSU] <--- 35 cm ---> [8(4+4)pin EPS12V]
[PSU] <--- 47 cm ---> [SATA] <--- 12 cm ---> [SATA] <--- 12 cm ---> [SATA]
[PSU] <--- 43 cm ---> [Molex] <--- 12 cm ---> [Molex] <--- 12 cm ---> [FDD]Snad je schéma dostatečně srozumitelné...

Honzislav HON
Honzislav 8. 11. 2016 12:35

@Enigman: Naprosto vyčerpávající popis - díky.

avatar

Utáhne to bez problemu?

Nolifercz 6. 3. 2013 2:35

Zdravím, utáhne tento zdroj sestavu : Asus M2N, AMD Athlon II 5600+ 2.9 GHz, 4GB RAM, Nvidia Geforce 9600GT?

svataK SVA
svataK 6. 3. 2013 2:44

@Nolifercz: urcite. Tento zdroj mi napaji Athlon X3 445 (95W) a GTX 550Ti (125W)

anton1000 ANT
anton1000 10. 6. 2013 14:18

@Nolifercz: Zdravim zeptam se kdyz to utahne vam muze to aj mne mam intel core 2 duo e8400 a karta msi 6850 cyclone power 4gb pamet 1 hdd a 1 dvd-rw a deska asus p5q dekuji.

Sqwirdi7 SQW

Zvládne to v pohodě?

Sqwirdi7 30. 9. 2013 10:23

Zdravím, muj zdroj začína zlobit, takže musím koupit nový :) cenově se mi tento hrozně líbi, je kvalitni, ale otázkou je bude stačit aby nakrmil tuhle sestavu? 6GB ram, Intel core I5 3350P ( prinejhorsim 3340 ale to TDP je u obou stejné ) grafika Sapphire HD 7770 OC version / 1100Mhz / + blbinky typu dvd romka, 1TB disk ( jen jeden ) wifi karta? uživí tohle bez problému tenhle zdroj? děkuji :) rezervu velkou nepotřebuju stačí aby ten zdroj tuhle sestavu uzivil spolehlive :)

avatar
Makaan. - Konzultant MČR Sestav 30. 9. 2013 10:39

@Sqwirdi7: vemte si pro forma 400w verzi, přplatek je drobný a bude to ok ve všem..

Sqwirdi7 SQW
Sqwirdi7 30. 9. 2013 10:47

@Makaan. - Konzultant MČR Sestav: když už 400W zdroj co tenhle? :) http://www.czc.cz/fortron-hexa-400w/90410/produkt?q-category-id=1660oa10oeid6aj95tiqjfcvde o fotronech mi taky známy říkal ze je to dobrá investice :) vim ze sea je uz drobek drazsi, ale kvalitou sou skor na stejno ne? :)

Sqwirdi7 SQW
Sqwirdi7 30. 9. 2013 10:49

@Sqwirdi7: odpovím si sám :D seasonic me o 50kč vetsi cenu ale o rok delsi zaruku a jistotu bezproblemoveho chodu, dekuji :)

avatar
Makaan. - Konzultant MČR Sestav 30. 9. 2013 10:58

@Sqwirdi7: ne, prostě ne ....z těchto levných zdrojů věřím doopravdy jenom seasonicu
jediný fortron levnější který je ok je http://www.czc.cz/fortron-raider-s-550w/133443/produktale je pravda že k 7770ce nemá prostě smysl víc než ten 400w seasonic ..leda že by tam bylo něco výkonnějšího ... já rád k i5ce doporučuju ten raider nebo třeba http://www.czc.cz/seasonic-m12ii-520-520w/74831/produkt
ale to jsou sestavy co mají třeba 7870 radeon nebo alespoň 660 gtx nvidii...

Sqwirdi7 SQW
Sqwirdi7 30. 9. 2013 11:05

@Makaan. - Konzultant MČR Sestav: otázkou ale je pročpak by mi nestačíl tenhle seasonic? ja vim ze 400W je na jistotu, ale tak dival jsem se na ruzny recenze tam jeli s tou kartou ale meli I7cku, a i tak se odber drzel na 230W a tento by mel ucine dodavat 280W coz by melo stacit podle matematiky :) navic ( podle toho co uvadeji dokonce max 300W ) to by me stacilo v klidu i s hlediska spotreby :) atd..p.s.: neco vykonejsiho tam nebude :) HD 7770 je kupovana minulý tyden :) me to staci v pohode na moje obcasne hrani :)

avatar
Makaan. - Konzultant MČR Sestav 30. 9. 2013 11:11

@Sqwirdi7: tady nejde o odběr, tedy ne čistě ... jde o jaké napětí dává do jakých větví, jak je na to dimenzován a pod jakou jsou ty součástky žátěží ...
350ka to zvládne ... ale za 3-4 roky toho bude mít plné zuby (protože zdroj každým rokem o něco zdegraduje) vy se pak rozhodnete si tam přidat třeba HDD nebo něco a ten 400w je prostě taková pojistka, že si zdroj bude o trochu víc válet šunky navíc má i jeden pcie konektor, to čistě kdyby vás nahodou napadlo si pořídit nějakou grafiku za 2 roky třeba v kategorii do 4k .....s tímto 350w ten konektor nemáte a po těch dvou letech by taky na tom nemusel mít kondíky nejlíp ..ideální je když se odběr pohybuje od 40 do 60 procent výkonu zdroje, když je pc v zátěži .. když 350ka zdegraduje za dva roky o deset procent a vy tam třeba budete chtít něco přidat ... tak to nevidím hezky .. je to i5ka ....ta tuto grafiku přežije.... a zcela upřímně, byl byste poněkud hloupý mít k i5ce celou dobu jen 7770ku ....když byste byl tak nenáročný... měl jste si rovnou vzít i3 nebo pentium....

Sqwirdi7 SQW
Sqwirdi7 30. 9. 2013 11:27

@Makaan. - Konzultant MČR Sestav: prave tady jsem v kolotoci a nevim jak z nej ven :) chci na PC usetrit, staci mi dkyz zvlada hry klidne na minimum, ale na rozliseni bezne sirokouhle 19'' :) takze puvodne jsem chtel koupit I3jku zte mi bude bohate stacit oproti memu G530 2x2.4Ghz je to urcite velky krok, pak me ale lidi smerovasli smer FX 6300 vishera, jenze tady pokud nekoupite pekny chladic, peknou desku tak je vam procesor skor k nicemu, pac je urceny na taktovani, to uz je lepsi priplatit si ve výsledku 2-3 stovečky a koupit nejlevnější I5tku, pac FX 6300 bude nataktovana,m jeji zivotnost spadne dolů, pritom nejlevnejsi i5tka mi vydrzi na par let i do budoucna :) takze asi jak radite 400W seasonica dobrá :)

avatar
Makaan. - Konzultant MČR Sestav 30. 9. 2013 16:02

@Sqwirdi7: nezlobte se, já nejsem jeden z těch lidí co rád ostatním radí jak ušetřit každou stovku na něčem, do čeho už tak investují tisíce, budou to doma mít pár let a je za těžko jim přidat třeba tisíc nebo dva za dobrý zdroj, či ostatní komponenty tak, aby nové pc bylo jakožto "nová věc" si schopna poradit s nejnovějšími programy/hrami pokud jste tak nenáročný ... nevím, kde je problém, že G530 nestačí ....
pokud jste náročnější a berete i5 ....fajn, ale dopřejte ji prosto k dýchání ,protože jediné co se stane, když bude mít i5 a slabou grafiku je to, že i5 pojede na polovic, protože aby se plně využila, bylo by potřeba hru nastavit na vyšší detaily a to by neuhrála grafika ... ano samozřejmě, bude pár strategických her co jsou spíše na cpu než na grafiku ...ale to je kolik her ...1-2 z 10ti? pokud bych měl k 7770ce navrhnout procesor na celou dobu, byl by to i3 .... ale zcela upřímně si nejsem jistý, zda by se mi - kdybych byl nenáročný - chtělo platit několik tisíc za posun z G530 na i3 ... pořád by to bylo dvou jádro, pořád by tam byla ta achillova pata dvoujádra, i když i3 je nepochybně o level výše ..
takže bych si promyslel upgrade v plném slova smyslu = tj vaše i5 ... ta by mi za investici stála .. ale pak už bych si teda přišetřil a minimálně k ní bral alespoň 650ti boost/7850 lidé vám radili možná paradoxně dobře
zkusme se nad tím zamyslet - představme si scénář volby FX 6350 - FX 6300 je sice levnější a brán jako nejvýhodnější na druhou stranu FX 6350 není o tolik dražší, je už nataktované a má herní kupony (kdybyste tedy doopravdy trpěl na cenu - kupony prodáte a máte FX 6350 za cenu dost možná pod FX 6300)... jinak protože FX je levnější, tudíž byste ty ušetřené peníze mohl investovat do desky a chladiče ....
zkuste se zamyslet nad prvky např. z této sestavy
http://www.czc.cz/8u2tr75rn2gb0ads9c3c9pnbed/seznampro vás by to byl upgrade, protože byste měl cpu dost silný a i více jader... už předtaktovaný (6350 vs 6300) ale stále by vás cpu přišel o tisíc méně než i5
..ta tisícovka by vám umožnila vzít desku s chlazenou kaskádou a ten chladič .. vy byste neměl trable s taktováním ani teplotama a paradoxně by to pro vás asi bylo použitelné i do budoucna ... jako nenáročného člověka by vás taktované FX slabším výkonem na jedno jádro nelimitovalo nijak a do budoucna - protože se aplikace přizpůsobují na více jader čím dál více .by vás jen stavělo do výhody, protože těch jader má šest ..a v situacích kde by třeba i3, přesto, že je silná, trpěla tím, že je jen dvoujádro ...vy byste měl výhodu slabších ...ale šesti jader .. co vy na to?

M_E_D_V_E_D M_E

Napájecí šňůra

M_E_D_V_E_D 16. 1. 2014 10:28

S tímto zdrojem není dodávaná napájecí šňůra (alespoň u mě nebyla). Je nutno jí dokoupit, teda pokud jí potřebujete.

elzyx ELZ

ErP & haswell

elzyx 19. 1. 2014 20:47

nedoporučuji v kombinaci s Haswellem. Tento zdroj neumí ErP. V případě povolení ErP v biosu dochází k nahodilým restartům, haluzení při sleep módu atp. Pokud je ErP vypnuté, tak to normálně funguje, nicméně vypnuté PC pak zbytečně žere kolem 2W.

skodis1234 SKO

Utáhne to?

skodis1234 6. 4. 2014 20:10

utáhne tento zdroj moji sestavu?
http://www.czc.cz/ecufh16q1ijj3bg2335vj6su45/seznam

matous_ MAT
matous_ 31. 1. 2016 12:39

@skodis1234: Ano

avatar
Markus_X 31. 1. 2016 12:46

@matous_: 6. 4. 2014

cislo CIS

Hlucny

cislo 15. 2. 2015 14:54

Zdroj sem zakoul zde, 27.5.2014, posledni dobou zacina delat hroznej randal, hlavne behem hrani, driv mi to tolik nervalo. Je to na reklamaci?

avatar
Killing joke Ověřený GEEK 15. 2. 2015 15:04

@cislo: Jakou sestavu napájí? Není na škodu ho vyčistit od prachu.

cislo CIS
cislo 15. 2. 2015 15:22

@Killing joke: ASUS M5A97 R2.0 - AMD 970, AMD Vishera FX-8300, SilentiumPC Fera 2 HE1224, 8giga ram Kingston.

avatar
Killing joke Ověřený GEEK 15. 2. 2015 15:26

@cislo: A grafická karta?Každopádně pokud to dřív nedělal a teď ano, tak ho můžete ledat vyčistit od prachu.
Pokud to nepomůže, tak reklamovat.

cislo CIS
cislo 15. 2. 2015 16:01

@Killing joke: ASUS GTX750-PHOC-1GD5

cislo CIS
cislo 15. 2. 2015 19:52

@Killing joke: proficeno kompresorem, nepomohlo

darksimon DAR
darksimon 13. 3. 2015 13:17

@cislo: Pane boze 350W zdroj neni delany na osmijadro od AMD...

avatar
podesva.f 13. 3. 2015 13:29

@darksimon: Proč?GTX 750 nemá ani přídavné napájení.

avatar
stratos. 13. 3. 2015 13:33

@cislo: jestli to driv nedelalo je asi zaprasenej, tj vyndej ho z PC poradne profoukej kompresorem a zas ho dej zpet + vyfoukej celej vnitrek PC (chladic na CPU/chladic na GPU)

ky3 KY3

Zostava

ky3 14. 10. 2015 17:16

utiahne mi tento zdroj tuto zostavu ?
http://www.czc.cz/1kba72dqqgipl9hg6m97db6kqb/seznam
dakujem

matous_ MAT
matous_ 30. 1. 2016 23:46

@ky3: nemáš seznam veřejný

matous_ MAT

Přepěťová ochrana???

matous_ 30. 1. 2016 23:46

Je k tomuto zdroji dobré kupovat přepěťovou ochranu?

avatar

Spolehlivost

areachi 5. 2. 2016 10:43

Skládám PC pro rodiče. Budou tam mít i3 6100 a budou využívat integrovanou grafiku. Potřebuju co nejlevnější zdroj, stačí aby utáhl ani ne těch 100W co si vezme sestava, grafika se nikdy nebude dokupovat. Chci se zeptat jak je na tom tento zdroj se spolehlivostí.... nespálí mi sestavu za pár let? :D ... Nebo nějaké doporučení? - budget max 1200kč

m11 M11

PC sestava

m11 28. 6. 2016 14:29

Zdravím, chci se zeptat jestli takový to zdroj bude stačit na tuhle sestavu.
https://www.czc.cz/179320,187659,180166,168555,110330,175537,105972,188046,62389,183588,170810,175654/kody

Murun MUR
Murun 28. 6. 2016 14:50

@m11: Sice by to výkonem zvládl, jenže nemá konektor 6pin PCIe pro napájení grafiky. Sice se to dá vyřešit redukcí, ale to už je lepší rovnou koupit https://www.czc.cz/seasonic-ss-400et-f3-400w-oem/40556/produkt . Dá se ušetřit na chladiči a vzít o něco levnější https://www.czc.cz/silentiumpc-spartan-3-pro-he1024/187661/produkt . Zvolený procesor uchladí s přehledem.

avatar
šmíd19 28. 6. 2016 14:58

@m11: Vzal bych jinde SSR-430ST (větší výkon a asi i kvalita, přibalený kabel) za cenu kolem 1200 Kč.Murun: Nevěřím jakékoliv desce s Realtek® síťovkou (vyšší náročnost na CPU a pravděpodobnost vadného kusu). Jinak souhlas s Vámi.

Murun MUR
Murun 28. 6. 2016 15:40

@m11: Ano, SSR-430ST za 1200 by byla lepší volba, po odečtení přibaleného kabelu by vyšel i s poštovným skoro stejně.Kdybych stavěl server nebo něco s velkým síťovým provozem, řešil bych síťovku. Jsem toho názoru, že pro běžný domácí nebo kancelářský počítač je rozdíl zanedbatelný. Co do poruchovosti a jiných potíží, tak s Intelem i Realtekem mám dobré zkušenosti. Což nemůžu říct o síťovkách Marvell nebo Atheros.edit. To je reakce na 3. Chybička se vloudila.

janpodlaha JAN

Dostatečný zdroj

janpodlaha 27. 3. 2017 10:33

je tento zdroj dostačují pro tuto sestavu?
https://www.czc.cz/bqa9oicvheie8ao30nq338i6a4/seznam

andytree AND
andytree 27. 3. 2017 22:07

@janpodlaha: Zdroj bude vše zvládat bez problémů, jen si dejte pozor na kratší kabeláž. Jinak být vámi připlatím si 800 a koupím 8GB RAM. https://www.czc.cz/crucial-ballistix-sport-lt-8gb-ddr4-2400/168555/produkt

ales.korbely ALE

Síťový kabel

ales.korbely 10. 6. 2017 19:07

Je k tomuto zdroji dodáván i napájecí kabel?

avatar
Killing joke Ověřený GEEK 10. 6. 2017 19:31

@ales.korbely: neCo vše budete kupovat?

katiko KAT

Jaký zdroj vybrat?

katiko 5. 9. 2017 13:00

Ahoj, prosím o pomoc s výběrem zdroje - dala jsem si u czc sestavit pc (nenáročný na filmy a office práce) a zvolila zdroj Seasonic SS-350ET. Bohužel mi teď z montáže napsali, že zdroj má krátké kabely pro napájení procesoru a všechny SATA kabely na jedné větvi a není možné zapojit DVD mechaniku a pevný disk na tuto jedinou napájecí větev. Doporučili mi zdroj - https://www.czc.cz/enermax-naxn-enp450agt-450w/88526/produkt ? Je to dobrá volba? Případně se mi zamlouvá třeba tento https://www.czc.cz/zalman-zm500-gsii-500w/155904/produkt . Díky

julekk JUL

Utáhne?

julekk 3. 4. 2018 16:46

https://www.czc.cz/175661,105972,204103,204574,184536,168554,197359/kodyDobrý den utáhne tuto sestavu? Je to PC pro prohližení netu a sem tam word takže cena do 10 k Díky

avatar
Natar Ověřený GEEK 3. 4. 2018 17:08

@julekk: Utáhne v pohodě. Jinak bych přilatil za přenosnu licenci Win. 10 https://www.czc.cz/microsoft-windows-10-home-cz-32-bit-64-bit-usb-flash-drive/175654/produkt - na internetu se dá pořídit i levněji.

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 105972
Seasonic SS-350ET - 350W, bulk
prodloužená záruka
-14%
868 Kč 1 051 Kč 743 Kč 899 Kč
skladem
5 a více kusů
Značkový napájecí zdroj splňující certifikaci 80Plus Bronze, výkon 350W, ATX v2.3, 120mm ventilátor s řízením otáček, 3x SATA, 2x molex, 1x FDD, aktivní PFC, 2x 12V větev po 17A (max. 324W celkově).