SteelSeries Arctis 7 (2019 Edition), černá
SteelSeries Arctis 7 (2019 Edition), černá
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:SteelSeries Arctis 7 (2019 Edition), černá

Gluck GLU

Baterie

Gluck 29. 7. 2017 22:16

Zdravim,neplanuji sluchatka na par dni , ale na delsi dobu . Zajima me,jak a hlavne jestly se vubec daji baterie vymenit ?
Dekuji M.

61 reakcí
poslední 19. 8. 2019 13:27
avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 8. 8. 2017 17:13

Není uživatelsky vyměnitelná.
Jestli si chcete koupit kvalitní sluchátka, "na delší dobu", nekupujte Steelseries, ale koukněte po jiném výrobci.

SullDa SUL
SullDa 15. 8. 2017 19:15

@BERNADIC: Po kterých například? Co přesně je špatného na SteelSeries sluchátkách. Mám v plánu koupit starší verzi Arctis 5 a tak by mě tohle zajímalo.

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 15. 8. 2017 21:06

@SullDa: Jeden z nejhůře zpracovaných surroundů na trhu, zvukově velmi podrůměrný ve srovnání s konkurencí, extrémně nekvalitní, špatně stíněný, pískající mikrofon.
Mnohem lepší sluchátka jsou např. Audio-Technica ATH-AVC500.

SullDa SUL
SullDa 18. 8. 2017 12:33

@BERNADIC: A platí tohle pro všechny sluchátka od SS nebo jen pro arctis? .. Například série Siberia je mezi hráči dost oblíbená. Každopádně podívám se na ty Audio-technica o těch jsem už slyšel a většinou jen dobré věci.

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 18. 8. 2017 13:01

@SullDa: Oblíbenost těchto sluchátek pramení jen z blažené nevědomosti / sponzoringu herních eventů.
Herní sluchátka se kupují pro blikátka, normální sluchátka se kupují pro přesnost a kvalitu zvuku ;)

lang12 LAN
lang12 19. 8. 2017 21:32

@BERNADIC: dovolím si s vámi nesouhlasit, Arctis 5 mám a nemůžu si stěžovat :) nepochybuju že Audio Technica bude pro poslech hudby ještě o něco lepší, ale Arctis je vynikající série a na hraní bych ani jiná sluchátka nechtěl... ovladače a přepínání kanálů mezi hrou a komunikačním programem fungují skvěle, jen je na začátku potřeba zapnout v ovladačích ekvalizér abyste z nich dostal to co dokážou ;)

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 20. 8. 2017 0:10

@lang12: Nejen na hudbu je AVC500 podstatně lepší volbou, ale hlavně na hraní her, kde lepší zvuk, lepší prostor, lepší pozicování vynikne. Což se o nekvalitních Arctic 5 fakt říct nedá.
... teda dá, pokud jste nikdy neslyšel lepší sluchátka nebo sluchátka od kvalitního výrobce.

SullDa SUL
SullDa 21. 8. 2017 3:22

@BERNADIC: Jediný problém pro mě spočívá v absenci mikrofonu u modelu AVC500 a model co mic má je za 5k a to už je pro mě trochu víc než co jsem za sluchátka momentálně ochotný dát. Pokud časem budu chtít něco kvalitnějšího a zároveň za víc peněz určite do Audio-technicy půjdu o tom není pochyb.

cholewa CHO
cholewa 25. 12. 2017 13:01

@BERNADIC: Jaký máte názor na výrobce Sony?

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 25. 12. 2017 16:46

@cholewa: Záleží na modelu, ale převážně ne kladný.
Mají pár dobrých kousků, ale většina je celkem bída za svou cenu.

kubanda KUB
kubanda 3. 3. 2018 12:49

@BERNADIC: rozlisujte sluchadla na hru a komunikaciu - headset vs. sluchadla len na hudbu
davat na zrovnanie Audio-Technica ATH-AVC500 je uplne mimo, nechapem ako to mozete vobec porovnavat, su to kablove sluchadla bez mikrofonu vs. bezdrotove s mikrofonom
prosim vas nevypisujte tu bludy v tomto zmyslesam SS Arctis 7 vlastnim - nie, nie su to dokonale sluchadla, ale co sa tyka kvality zvuku uplne postacuju,
ano, je tu absencia basov, pretoze to nie su sluchadla na profi pocuvanie hudby, inak nabijam ich cca kazdy 3./4. den pouzivania, s mikrofonom nemam vobec ziadne problemya este k priestorovemu zvuku v hrach - prosim, precitajte si nieco o realnom vyuziti a efektivite tejto "featury", realita je taka, ze sluchadla maju 2 repraky, ak si myslite ze softverom z toho spravite 7.1 a v hre to budete citi ako prinos, tak ste nic taketo netestovali
hravam pravidelne na stereo mode a v hrach pocujem presnejsie zvuky ako moji spoluhraci

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 3. 3. 2018 12:59

@kubanda: A Audiotechniky jste měl? Protože studiová sluchátka jsou lepší objektivně, jak na hudbu, tak na hry. Pokud vám vadí absence mikrofonu, tak si můžete koupit stolní mikrofon za tři stovky a bude mít lepší kvalitu než většina těch krámů na herních sluchátkách. A nebo si můžete koupit Modmic za tisícovku a pak budete mít lepší mikrofon než na 98% herních sluchátek.Co se týče 7.1 zvuku, nechápu, co tím chcete prosadit, ale hardwarová 7.1 sluchátka jsou dost špatná, protože to je peklo synchronizovat a navíc je to prostě ~4 měniče napasované do jedné strany, takže ani výsledný zvuk nedopadá úchvatně.

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 3. 3. 2018 18:06

@kubanda: "rozlisujte sluchadla na hru a komunikaciu"
Ne, jde o stejné využití - reprodukce zvuku.
"zvuku uplne postacuju"
... :-D Uplně postačuje i zvuk Superluxu za 6 stovek ... někomu.K závěru přečtěte si a poslechněte něco o binaural a jak to funguje.
https://youtu.be/Yd5i7TlpzCk
Binaural se snaží virtualizace sluchátek napodobit softwarově - např. Dolby Atmos, SBX Surround.@john_doe
ModMic je lepší než mikrofony ne 98% herních sluchátek, ale 100% ;)

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 3. 3. 2018 18:29

@BERNADIC: Já myslel, že Game One od Sennheiseru jsou stejné.

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 3. 3. 2018 18:42

@john_doe: Nejsou.
ModMic vyrábí AntLion, Sennheiser ... Sennheiser :)
ModMic 5 má navíc i dvě kapsle, takže nejen, že zní lépe, ale i každý mód se může hodit na jiné využití (omni - lepší zvuk, bez potlačení hluku, uni - potenciálně horší kvalita, ale nesnímá okolí).
Sám mám 4 a 5 je v plánu na někdy později.Edit: Teda mě osobně přijde ModMic výrazně lepší než mikrofon na Sennheiser Game One.
Edit1: Já věděl, že jsem někde viděl i porovnání ;)
https://youtu.be/f8WY6rtuWRs

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 3. 3. 2018 18:49

@BERNADIC: Jo, je taky horší. Mě přijde, že Game One má více tlumený zvuk. ModMic 4 má čistý, přírodní zvuk.
A Modmic 5 zní ještě čistěji.

mejzlik0 MEJ
mejzlik0 29. 9. 2018 14:57

@BERNADIC: he is boss!

kubanda KUB
kubanda 4. 3. 2018 16:47

@BERNADIC: Ked si niekto kupuje bezdrotovy headset, tak asi NECHCE stolny mikrofon a sluchadla samostatne ;)
Stale tu obhajujete sluchadla ULPNE inej KATEGORIE. Reprodukcia zvuku - OK a co dalsie veci ako spominana bezdrotovost, nutnost dalsieho nepraktickeho a kabloveho mikrofonu atd.
Kludne si sedte obmotany kablami so sluchadlami najlepsimi pre vas, nikto vam v tom nebrani, ale zrovnavat v kategorii bezdrotovy herny headset s kablovymi sluchadlami bez mikrofonu je proste amaterske.
Vy by ste zakaznikovy ktory hlada kompaktny automobil do mesta odporucil pickup, pretoze, ide predsa o dopravu vsak ;)
Nikto nevtrdi ze tie Senh nie su zvukovo lepsie, ide o to, ze vase zrovnavanie s tymito sluchadlami nedava vobec zmysel.

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 4. 3. 2018 17:01

@kubanda: Víte, co to je Modmic?

kubanda KUB
kubanda 4. 3. 2018 17:12

@john_doe: ano, dalsia kablova nadstavba ;)
to vazne nikto nechape pojmu wireless :D och ..

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 4. 3. 2018 17:43

@kubanda: Jasně. ModMic je horší než mikrofon u Siberie, protože není bezdrátovej.Pojem wireless opravdu nechápu u sluchátek, který jsou navržený k sezení u PC.

Rucyfus RUC
Rucyfus 19. 12. 2018 3:04

@john_doe: Takže hraju na 130cm televizi bezdrátová klávesnice myš bezdrátový sluchátka ale na 3 metry budu řvát do microfonu XD to je vtipný

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 4. 3. 2018 19:59

@kubanda: Dobře, tak když to vezmeme, že Qcy QY19 hrají lépe než Steelseries?
Je to samozřejmě pro příklad, protože jsem líný hledat nějaký solidní bezdrát a tyhle se válely poruce.

kubanda KUB
kubanda 4. 3. 2018 16:48

@BERNADIC: S tou virtualizaciou zvuku stale to iste. Bezte si to skusit na realnych hrach, vypnete to do 15 minut.
Ste v kategorii bezdrotovy herny headset, kategoria pre profi pocuvanie hudby je inde.

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 4. 3. 2018 17:02

@kubanda: A co přesně obhajujete? HW 7.1 zvuk, který je horší a stojí 2x více?

avatar
NEHARIA 4. 3. 2018 17:36

@john_doe: obhajuje "bezdrot", ze prej je dulezitejsi pohodli bez kabelu nez zvuk

kubanda KUB
kubanda 4. 3. 2018 18:04

@john_doe: Citanie s porozumenim asi nehrozi vsak. Vyssie som pisal, ze cely surround zvuk je u sluchadiel uplne zbytocnost, prakticky nepouzitelne.
Pokial nechapete pojem wireless a nechapete ze niekto chce bezdrotove zariadenie u PC, tak nema zmysel s vami viest diskusiu ;)
Nikto tu netvrdi, ze neexistuju zvukovo lepsie sluchadla. Vy ale ludom, ktory sa pytaju na bezdrotovy herny headset nukate sluchadla kablove, bez mikraku + mikrak ako nadstavbu, zase s kablom :D Nepride vam to trochu mimo ? Tieto vase radi su fajn, ale k inym sluchadlam a zakaznikom s inymi potrebami.
Ano, obhajujem bezdrot, lebo o to u tychto sluchadiel ide. Ocividne vam bezdrotove technologie nic nehovoria, v pohode, 90 roky su stale fajn ;)

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 4. 3. 2018 18:19

@kubanda: Zeptám se ještě jednou. K čemu vám je bezdrát, když ty sluchátka používáte k PC.Mikrofon je mi u zádě. Mikrofony u herních sluchátek mají až strašnou kvalitu zvuku a bezdrát tohle nevyváží.Nehledě na to, že ne-Bluetooth sluchátka musí použít USB dongl, což dále zhoršuje kvalitu zvuku a cenu.

kubanda KUB
kubanda 5. 3. 2018 14:33

@john_doe: Odpoviem znovu - ano pouzivam bezdrot pri PC, pretoze mi to tak vyhovuje. Pouzivam to pre to, ze dokazem pozerat film bez rusenia ostatnych a tahania kablov cez pol izby. Dokazem telefonovat a stale byt mobilny v ramci bytu.
Nema zmysel s Vami viest diskusiu, ked ste stale nepochopili potreby inych uzivatelov ako Vas. Kludne si obhajujte kablovu kvalitu, v poriadku, je to pravda. Neuskodilo by vam ale vyliezt z toho blackboxu a mysliet trochu komplexnejsie - asi si na tom Vasom kabli trochu stojite ...

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 5. 3. 2018 14:41

@kubanda: aha. A že mají špatnou kvalitu zvuku vám nevadí, hlavně že nemají třímetrový kabel.

avatar
NEHARIA 4. 3. 2018 18:51

@kubanda: radsi soucasnej zvuk s dratemnez zvuk jak z roku 1886 kvuli bezdrotu

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 4. 3. 2018 20:15

@kubanda: Jen pro zajímavost, 90 léta už nejsou, ale kvalitní bluetooth kodeky začaly až u Sony s LDAC.
První a jediný bezdrátový kodek, který stojí za řeč z hlediska kvality.
Bohužel je stále značně omezen Sony (což nikoho nepřekvapuje) - takže Android 8+ = podpora LDAC + příjímače, sluchátka, repro zatím jen v produkci Sony ... což většina ví, co to znamená z hlediska kvality.
Aneb párování kvalitního kodeku a zařízení ... různé kvality, slušně řečeno.Problém je i v latenci, která se pohybuje mezi 40-250ms dle použitého kodeku a zařízení.

jan.kovar@austin.cz JAN
jan.kovar@austin.cz 19. 11. 2018 8:28

@BERNADIC: LDAC u Sony funguje na houby. Většina zařízení, které jsem měl v ruce, měla problém na dva metry přímé viditelnosti. Dobře, možná WH-1000XM3, ale to jsme někde úplně jinde cenově.

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 19. 11. 2018 8:31

@jan.kovar@austin.cz: WH-1000XM2. LG V30+ nebo Shanling m0 bez problémů na vzdálenost okolo 7-10 letrů s překážkami v cestě.
Fiio BTR3 bude časem k otestování taky.
Musím Vás zklamat, mám zkušenosti.Jinak LDAC má tři profily pro případné použití v obtížnějším prostředí, ale sám vždy používám max. kvalitu. Jede to bez výpadků, takže jsem neměl nikdy důvod ke kompromisu.

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 4. 3. 2018 20:01

@kubanda: Ne, já to ve hrách používám a stále.
Nejspíš jste jen nenarazil na kvalitní surround (což je pochopitelné, když máte zkušenosti se Steelseries) - vyzkoušejte Atmos, SBX nebo Sennheiseher GSX 700/1000.Edit: Stále ... tedy tam kde to má smysl, např. League, střílečky ano. Abzu, Symphony apod. ne.
Eit: Bezdráty sám vlastním - teda zatím jen jeden model, pokud se nepletu (Jays U-Jays).

kubanda KUB
kubanda 5. 3. 2018 14:43

@BERNADIC: Ktore hry konkretne, prosim ?
Cela tato diskusia je len vase obhajovanie ze drot je lepsi ako bezdrot = ano je v kvalite zvuku. Staci Vam takato odpoved aby ste si dali fajku za obhajenu vec ? ;) Cele toto diskutovanie nema cenu, kedze k faktom ktore som napisal ohladom dalsich faktorov tu razantne vsetci ignorujete :D Sedite len pri PC a stacia vam drotove sluchadla ? Ok, kupte si drotove. Stale nechapem, naco teda diskutujete v kategorii bezdrotovy herny headset. Stale mi unika pointa. To si myslite ze kvoli Vasmu presvedceniu sa tie sluchadla prestanu predavat a idealne sa prestanu vyrabat ? Prosim Vas, nebudte naivny. Vsetko ma svoju klientelu, vy akurat do tejto nepatrite.
Povedzte mi, prosim, co sa touto diskusiou a porovnavanim sluchadiel pre iny typ zakaznika snazite docielit ? Viac krat som Vam napisal, ze ano, kvalita je ina, viac krat som tu napisal ine faktory ktore ludia sleduju a viac krat som sa Vam snazil vysvetlit, ze cele toto tu mi nedava zmysel. Keby som tuto diskusiu cital k spominanym Audio-Technica, tak to chapem. Nie tu. Nie v tejto kategorii. Ked chcete zrovnavat tak zrovnavajte tieto sluchadla s inymi bezdrotovymi. Ste mimo kontext.

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 5. 3. 2018 14:50

@kubanda: "Cela tato diskusia je len vase obhajovanie ze drot je lepsi ako bezdrot = ano je v kvalite zvuku."No hurá, už jste to přiznal. Tady máte trofej."Sedite len pri PC a stacia vam drotove sluchadla ?"Ano. Protože si nemusím zasírat USB port donglem ke sluchátkům se špatnou kvalitou zvuku, které stejně budou fungovat na Windows a možná na konzolích a Linuxu."Stale nechapem, naco teda diskutujete v kategorii bezdrotovy herny headset."
Jo, protože herní sluchátka nejsou jen marketingová blbost zacílená na 13leté fanoušky Razeru.
Můžete si koupit bezdrátové AKG a budou taky bezdráty a budou mít lepší zvuk než tyhle.. věci.

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 5. 3. 2018 17:38

@kubanda: Priznám se, že nechápu.

hubáček27 HUB
hubáček27 19. 2. 2019 10:44

@BERNADIC: Vase komentare me velice zaujaly. A fakt ste me premluvili vyzkouset neco mimo mainstream. Chapu, ze odsuzujete bezdrat, nicmene najdou se nejake kvalitni bezdratove do 2500? Dale dival jsem se na par kousku, ktere sem od vas cetl napriklad Audio-Technica ATH-AR3BT, nicmene jsem zvykly na velke nausniky, dokazi tyhle sluchatka redukovat okolni zvuk? Mam v planu vymenit svoje logitech g633 za neco vami nabizeneho (nejlepe bezdratoveho) a k tomu prihodit ModMic V5.

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 19. 2. 2019 12:07

@hubáček27: Bohužel kvalitní bezdrát pro využití pro hraní na PC je složitější téma - pokud jde o BT, je třeba koukat nejen na samotná sluchátka (která pro hraní musí podporovat AptX LL), ale hlavně zajistit i BT vysílač, který má podporu AptX LL taky.
Do 2,5 jsou jednoduše nejlepší Sennheiser HD 4.40BT, ale jejich náušníky by Vám nemusely rozměry stačit.Nejefektivnější řešení z hlediska ceny a zvuku pro hraní her jsou obligátní AudioTechnika AVC500 + mikrofon.
Třeba ModMic 5.0, pokud chcete jednoduše nejlepší mikrofon pro "headset".

hubáček27 HUB
hubáček27 19. 2. 2019 12:58

@BERNADIC: Ano po tech Sennheiserech ted pokukuji. Nevite jak je to s zivotnosti baterky? Popripade je tam moznost jeji vymeny? Nausniky uvidim, ale myslim si ze by stacit mely. Jinak nevite jak moc je kvalitni ten zabudovany mikrofon?

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 19. 2. 2019 15:21

@hubáček27: Uživatelsky baterie určitě vyměnit nepůjde, český servis to tedy určitě zvládne, ale není to jako třeba u dražších BaO, kde jsou dvířka na vycvaknutí.
U HD 4.40BT nemám zkušenost s mikrofonem, jen u drátových 4.30G jsem ho testoval a tam je to jiná konstrukce.
Každopádně můžete zkusit klasiku "Sennheiser HD 4.40BT mic test" a hodit to do Youtube nebo Google.

hubáček27 HUB
hubáček27 19. 2. 2019 16:14

@BERNADIC: a dratove s mikrofonem dle vasi volby kolem te ceny by byly jake?

zimmermann12 ZIM
zimmermann12 18. 7. 2018 7:45

@kubanda: S těmahle samozvanýjma profíkama to nemá cenu :D je jen jeden spravnej názor je jen jeden dobrej vkus a je to ten jejich.. oni už v tom blackboxu nemají jen hlavu :D

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 18. 7. 2018 8:10

@zimmermann12: Ehm, jakou má relevanci reagovat na příspěvek starý více než čtyři měsíce?

avatar
holcat 18. 7. 2018 8:49

@Khalai: To je jasný, něco si spamnout a čekat , že se zpožděním cca 4 měsíce nebude nikdo reagovat, protože pak by se přišlo na to , že zimmermann12 je troll a neví o daném problému nic a spamuje to jsou ti amatéři přechytralý aka BFU.

avatar
holcat 18. 7. 2018 8:46

@zimmermann12: Tak hoďte nějaký svůj názor a zkušenost a né pindy jako kubanda.

jan.kovar@austin.cz JAN
jan.kovar@austin.cz 19. 11. 2018 8:29

@kubanda: Drát je lepší než bezdrát i v latenci.

martinek46 MAR
martinek46 19. 8. 2019 12:07

@BERNADIC: Tyhle sluchátka mám, a teda průměr ve hrách - sorry dělat chytrýho se tu dá na někoho, kdo je fyzicky nemá.

avatar Ověřený GEEK - level 3
BERNADIC Ověřený GEEK 19. 8. 2019 13:27

@martinek46: Ehm...já je fyzicky vlastním, stejně jako mnoho dalších jiných sluchátek.
https://photos.app.goo.gl/UMkEx58iMMa5YCf37
Nejsou to všechny, jen většina.

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 211891
SteelSeries Arctis 7 (2019 Edition), černá
3 718 Kč 4 499 Kč 3 388 Kč 4 099 Kč
varianty
Nedostupné
Úžasná bezdrátová herní sluchátka nabízí prostorový zvuk 7.1 a mikrofon. Jsou vybavená kvalitními 40mm neodymovými měniči, jejichž frekvenční rozsah je velmi pěkných 20 Hz – 20 kHz. Jistě uvítáte ultralehký design s nastavitelným rámem či praktický mikrofon, který je možné zasunout do levého náušníku. Pohodlí i při dlouhém nošení. Bezdrátové připojení + 3.5mm adaptér.