Verbatim DVD-R Printable (Inkjet) 16x 4,7GB spindl 25ks
Verbatim DVD-R Printable (Inkjet) 16x 4,7GB spindl 25ks
206 Kč 249 Kč 164 Kč 199 Kč

Všechny komentáře k produktu:Verbatim DVD-R Printable (Inkjet) 16x 4,7GB spindl 25ks

TOMPOSPA TOM

16x.. :-(

TOMPOSPA 14. 7. 2005 22:44

Tak nevim.. mam LG-4120B, firmware A115 (snad posledni) a nejdou mi vypalovat rychleji nez 4x. Nevite nahodou nekdo co s tim? Dekuji..

Milan40 MIL
Milan40 6. 8. 2005 12:38

@TOMPOSPA: Mám ten samý problem. Údajně pomůže jen změna firmware, ale i já mám A115. Na cdr.cz jsem našel A116 ale není oficiální, tak váhám.

TOMPOSPA TOM

Ted me jeste napadlo..

TOMPOSPA 14. 7. 2005 22:46

Bylo by mozne je pripadne vymenit za ty same, ale DVD+R?

jpokorny JPO

Logo?

jpokorny 19. 9. 2005 22:14

Dobrý den,
rád bych se zeptal na dvě věci:
1. jaký je vnitřní průměr potisknutelné oblasti
2. je na potisknutelné oblasti někde logo Verbatim nebo je oblast čistá?Děkuji za odpověď.

Lukáš Novotný - CZC LUK
Lukáš Novotný - CZC 20. 9. 2005 17:29

@jpokorny: Dobrý den, nerozumím, jak myslíte průměr, je to jako u klasického cd, nedokážu říct, zda je někde logo verbatim.

djrehulka DJR
djrehulka 30. 6. 2009 11:21

@jpokorny: Je uprostřed na té umělině, zbytek, obyčej, bystrý, bylina, kobyla, býk, přibyslav je bílý.

worlech@lycos.com WOR

Rozdíl mezi Printable a Printable (InkJet)

worlech@lycos.com 20. 11. 2005 11:37

Dobrý den,
zajímalo by mě, jaký je rozdíl mezi médii označenými Printable a Printable (InkJet) a zda-li jsou tato označená InkJet vhodná k potisku na inkoustové tiskárně Canon IP4000. Díky za odpověď.

avatar
Václav Vaněček - CZC 21. 11. 2005 10:19

@worlech@lycos.com: Dobrý den, ano tato média jsou vhodná k potisku na inkoustové tiskárně.

gubgub GUB

Cena spindl 25ks vs 50ks

gubgub 8. 12. 2005 12:35

Dobrý den, cena tohoto balení je 300Kč vč DPH, balení 50ks je 754Kč. V čem je prosím rozdíl, jsou to jiná média?
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=31254
Vítek

avatar
Václav Vaněček - CZC 8. 12. 2005 14:07

@gubgub: Dobrý den, jsou z jiné dodávky.

Tomáš Lukeš TOM

Rozdíl

Tomáš Lukeš 24. 4. 2006 21:10

Dobrý den, jaký je rozdíl mezi Verbatim DVD-R General 16x 4,7GB a Verbatim DVD-R Printable (Inkjet) 16x 4,7GB, jedná se pouze o rozdíl, že druhá jmenovaná jsou potisknutelná, ale co se týče vlastností zápisu, kvality atp. tak jsou totožná?

avatar
Martin Adámek 25. 4. 2006 14:40

@Tomáš Lukeš: Dobry den, krom potiskovatelne strany jsou media stejna

Neználek NEZ

Potisková vrstva

Neználek 6. 6. 2006 20:21

Tato média vypadají čistě, ale pro jistotu, protože obrázek je příliš malý, nemají tam ten trapný Verbatim nápis?? A jaký je průměr nepotisknutelného středu, to je ta větší díra, že?

xzavoral XZA
xzavoral 30. 6. 2006 15:55

@Neználek: Pokud jsou to ty samé co jsem kupoval já tak - je tam nápis Verbatim DVD-R 16x a potisknout se dá zhruba kromě průměru 32mm což je díra + nápis ...

jpokorny JPO
jpokorny 30. 6. 2006 16:29

@xzavoral: Není to pravda. Potisknout jdou až do samého okraje potiskové vrstvy, jejíž vnitřní průměr je 20mm. Kolem středu jsou "vyraženy" dva nápisy - "DVD-R 16x" a "Verbatim", které po potisknutí téměř zaniknou.
Důležitá poznámka: K tiskárnám Canon Pixma je dodáván potiskový program, kteýr však neumí potisk až k vnitřnímu okraji, kromě toho neumí importovat vektorovou grafiku. Je proto dobré pro potisk zvolit jiný SW, např. Nero CoverDesigner, Surething Labeler nebo si vytvořit šablonu v Corelu.
Pro přehlednost přikládám link na obrázky, jak tyto DVD ve skutečnosti vypadají: http://rapidshare.de/files/24563048/dvd-verbatim-printable-inkj.jpg.html (je tam celkový pohled i detail středu)
Obrázek zde u zboží je totiž poněkud zavádějící, černý kroužek poblíž středu zde totiž skutečně žádný není...

xzavoral XZA
xzavoral 30. 6. 2006 22:19

@jpokorny: Tak to se omlouvám, nikdy jsem se nepokoušel potisknout až přes nápis - bál jsem se rozpití. Program k Pixmě mi to ale až sem dovolil (těch 32mm). S tou vektorovou grafikou a jiným programem vřele souhlasím. (Kupoval jsem je již asi 5x a pořád jsou stejné jako na obrázku od jpokorny)

Méďa MÉĎ
Méďa 27. 3. 2007 21:13

@jpokorny: Nesouhlasím s rčením, že SW dodávaný k tiskárně Canon Pixma (CD-LabelPrint), neumí tisknout od kraje do kraje. Ten kdo to tvrdí, neumí využívat celý program. Rozměr potisku lze v "PAPER SELECTION" nastavit od 17mm a vnější průměr do max 118mm. A celkový pohled a detail na uvedené adrese ... ha..ha..ha " File not found "

gubgub GUB
gubgub 28. 3. 2007 22:33

@Méďa: Pokud byste chtěl tisknout na "nestandardní" CD s menším průměrem, než dovoluje nastavení programu, v Registrech najdetete položku "HKEY_CURRENT_USER\Software\MediaNavigation\CDLabelPrint\1.0\Settings\SizeAdjust\.Verbatim Glossy" (Například pro DVD Verbatim Glossy Printable které jsem si přidal sám). Tam si dáte změřené průměry. Program samotný umožní měnit o něco tuto "defaultní hodnotu". Tímto způsobem se dostanete i pod 17mm.
Vítek

gubgub GUB
gubgub 28. 3. 2007 23:21

@gubgub: No pod 17mm jsem se asi nedostal. Píšu bludy. Vítek

exmaldini EXM
exmaldini 25. 4. 2008 10:10

@Méďa: Nemáte pravdu, v programu CD LabelPrint lze sice nastavit jednotlivé průměry, ale problém je v tomto: Přednastavení je 43mm a 116mm. Vnitřní průměr chci nastavit na 21mm, což bohužel nejde, neboť maximální rozmezí úpravy je pouze 10mm. Na druhé straně chci nastavit vnější průměr na 119mm, což opět nelze, neboť maximální povolený průměr je 118mm. Takže, Méďo, co dělám špatně???
Neznáte někdo nějaký jiný program, který toto umožňuje nastavit?

leos.jebavy LEO
leos.jebavy 8. 5. 2008 12:42

@exmaldini: File -> Select Paper... -> dole uprostřed tlačítko NEW a tam si naklikej treba i těch 17 mm a dej OK. ;-)

ma01 MA0
ma01 18. 11. 2011 5:58

@jpokorny: Asi za sedm stovek jsem si koupil program na potisk a jdou s tím dělat skvělé věci. Dodaný SW ke CANON PIXMA nepoužívám.

nETUs NET

Dotaz

nETUs 21. 7. 2006 11:28

Zdravím co je lepší vypalovací rychlost 16x nebo 8X?Někde jsem slyšel,že DVD z rychlostí 8x jsou kvalitnější.Proto se ptám.Děkuji

xzavoral XZA
xzavoral 21. 7. 2006 13:57

@nETUs: Je to trochu jinak. 16x DVD jsou certifikovány na vyšší rychlost - tudíž "kvalitnější". Ovšem je vhodnější i tyto rychlé 16x vypalovat například 8x protože do určité míry platí: "Čím menší rychlostí vypalujete tím kvalitnější je zápis". Osobně doporučuji vypalovat tak maximálně poloviční certifikovanou rychlostí pro kvalitní zápis.

h.vlastimil H.V
h.vlastimil 4. 11. 2007 14:24

@xzavoral: Naprostý souhlas. Sám se snažím pálit co nejpomaleji 4x DVD a max. 16x CD a zatím nemám problém se čtením.

xzavoral XZA
xzavoral 4. 11. 2007 21:12

@h.vlastimil: Bohužel jsem měl špatnou zkušenost s jedním balením 25 spindl Verbatim 8x. Na 8x vypálily vždy ve stejných několika sektorech chybu takže asi 10 kusů přišlo nazmar než jsem to zjistil. Ale to se stalo na jedné dodávce z cca 30. Pokud si chcete být jisti doporučuji použít jinou mechaniku (nejlépe starší) pro kontrolu a použít nějaký diagnostický program vždy na tak 2 DVD z várky. Doporučuji "DvdInfo" mám s ním dobré zkušenosti

h.vlastimil H.V
h.vlastimil 4. 11. 2007 21:14

@xzavoral: Tenhle problém neřeším. Kopuji zásadně jednotlivě balené disky. Pak vím že není špatný a že ho udělám. U spindlu tuhle jistotu nemáš.

migp MIG
migp 23. 12. 2007 16:47

@h.vlastimil: nemusi to bejt pravidlo!!!

mckvak MCK
mckvak 28. 12. 2007 8:36

@migp: Tohle je blbost protože některým médiím vadí pomalý zápis

j.marko J.M
j.marko 19. 1. 2008 15:46

@migp: Ale může:)

pikobus PIK

Rozdíl mezi Printable a Printable (InkJet)

pikobus 4. 11. 2007 14:18

Dobrý den,zajímal by mne Rozdíl mezi Printable a Printable (InkJet).Už se na to tady někdo ptal ale odpověď jsem se z nadozvěděl.Děkuji

xzavoral XZA
xzavoral 4. 11. 2007 21:07

@pikobus: Tyto názvy označují stejný druh potisku
Asi vás mate upřesnění Inkjet. Používá se u novějších výrobků a to z důvodu, že na trhu jsou již různé druhy potisků jako LightScribe. Inkjet znamená potisk inkoustem a to ve speciálních tiskárnách.

vladimirvaculcik VLA

??

vladimirvaculcik 15. 3. 2008 22:10

Sou tadyta DVD na něco specialní nebo doporučena že mají jen bíli povrch ??

avatar
Pan Dušan 14. 7. 2008 22:47

@vladimirvaculcik: na potisk v tiskárně;)

LiveBomb LIV

Potisk, fixace

LiveBomb 16. 5. 2010 13:03

Zajimalo by me, cim fixujete stalost (rozpijivost) barev na techto mediich? Vyzkousel sem fixativ, ale ten zanechava kapkovity (zrnity) povrch.
Mate nekdo nejake dalsi doporuceni ci zkusenosti cim fixovat obraz?

leos.jebavy LEO

RE: cim fixovat obraz?

leos.jebavy 17. 5. 2010 12:56

Já jsem zkoušel přestříkat to tenkou vrstvou bezbarvého autolaku a s výsledkem jsem byl spokojen, jen na ten plastovej stred položím treba korunu (ta cast, jak mechanika drží DVD), ale normálně to nedelám, páč je s tim dost práce. Taky je treba davat pozor, aby se jemne kapičky pri strikani nedostaly na druhou stranu. Toť má zkošenost.

František Dražan FRA

Špatná kvalita

František Dražan 19. 1. 2011 17:13

Poslední dobou se objevují velice špatné DVD-R printable a to tak špatné že se mi jich podařilo vyházet ze spindlu 25 23 a plakal jsem u toho jako malé dítě,když jsem se zeptal několika známých jen mi potvrdili že tyto DVD nestojí za nic prý výroba se přestěhovala někam na Thai Wan a podle toho to také vypadá,ale ani výrobky z Indie nejdou jak by měly,použil jsem discspeed Nero 10 a 20 disků neprošel žádný a to se snažím pálit na nejvyzžší kvalitu.

Akulla AKU
Akulla 20. 1. 2011 4:27

@František Dražan: Ja jsem uplne opacneho nazoru, pred tydnem jsem si koupil 4 baleni, teda 100 ks CD a vypalil jsem NEREM 98 filmu ze 100. Na domacim prehravaci hraji vyborne. Mozna problem bude ve starsi mechanice, nebo jste bohuzel narazil na nekvalitni varku :(

avatar
JohnX 26. 2. 2011 14:16

@Akulla: Osobně tyhle media používám již leta a lepší jsem zatím nenašel.. nikdy jsem s nimi neměl v přehrávači problém a vždy vypálení bez problému.. a starší dvd jsou již drobně poškrábaný a stále fungují bez problému.Osobně doporučuju.

ma01 MA0
ma01 17. 11. 2011 6:20

@František Dražan: Používám tyto disky již roky a nikdy jsem se nesetkal s takovými problémy. Používám taky NERO. Nevyhodil jsem zatím ani jediný. Nevím, kde je chyba.

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 31367
Verbatim DVD-R Printable (Inkjet) 16x 4,7GB spindl 25ks -20%
206 Kč 249 Kč 164 Kč 199 Kč
skladem
5 a více kusů
Zapisovatelné DVD médium Verbatim, vhodoné pro potisk, formát DVD-R, kapacita 4.7 GB, maximální rychlost zápisu 16x (22 MB/s), 25 ks ve spindlu.