WD Green 3D NAND, 2,5" - 480GB
WD Green 3D NAND, 2,5" - 480GB
1 536 Kč 1 859 Kč 1 105 Kč 1 337 Kč

Všechny komentáře k produktu:WD Green 3D NAND, 2,5" - 480GB

avatar
Pink0 14. 7. 2018 13:46

@NEHARIA: nevím co je na tom divnýho

avatar
NEHARIA 14. 7. 2018 13:55

@Pink0: https://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?f=127&t=258019v klidu, a tady borec nakonec tvrdi, ze nikdy nema vic jak 32

avatar
Pink0 14. 7. 2018 14:32

@NEHARIA: ty nemáš SSD v pc?

avatar
NEHARIA 14. 7. 2018 14:36

@Pink0: ty nemas doma fyzikalni zakonitosti?

avatar
Pink0 14. 7. 2018 14:42

@NEHARIA: já mám 3 SSD v pc tak asi vidím kolik mám telotu,nepotřebuji žadný testy,kamarád má např.na Samsungu 850 EVO 38 stupnů....to nemám ani na M.2 Goodram (33) +chladič,,,a na obyč,Kingston mám ted 25 st.

avatar
NEHARIA 14. 7. 2018 14:43

@Pink0: 25 :DDDtomu bys mohl verit, leda bys mel klimatizaci a drkotal u toho v zimni bunde zubamasi dej teplomer do case, kolik ti tam nameri a hw bude vsechen teplejsi

avatar
Pink0 14. 7. 2018 14:47

@NEHARIA: v baráku mám teplotu 23 st.kde je pc...věř,nevěř...je mi to fuk :-)

avatar
NEHARIA 14. 7. 2018 14:48

@Pink0: nemusim tomu verit, je to blbost, ale pobavils

avatar
Pink0 14. 7. 2018 14:51

@NEHARIA: jen tak pro info. ty Kingstouny má v pc strčený vzadu za deskou,jak je kabelový bordel

avatar
NEHARIA 14. 7. 2018 14:52

@Pink0: tim spis je to blbost, airflow 0ti rikam, zmer si teplotu v case a pak se vrat a zopakuj, ze tam neco ma 25, cim tece elektrickej proud, jestli ti to uz taky bude pripadat tak vtipny

avatar
Pink0 14. 7. 2018 15:01

@NEHARIA: možná ukazuje HD Sentinel blbě,zkusím teploměr a dám vědět,ale ted jdu mastit Fallouta

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 14. 7. 2018 15:22

@Pink0: V tom případě mě možná ukazuje HWMonitor a WD SSD Dashboard taky blbě. Teplota je vždycky na 31°C, při testech (CrystalDiskMark) teplota vylítne na 39°C max. (nejdřív na 36°C, pak pozvolna na 39°C), po ukončení testu to zase pomalu spadne na 31°C.Teplota v pokoji je asi 24°C.

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 14. 7. 2018 15:39

@john_doe: Ja mam bezne 40-50c u vsech svych SSD, jen Optane je i v idle okolo 55-60c. Ale zase je na nem velky chladic aspon :-)Kazdopadne vsechny moderni disky maji tepelne ochrany a teploty do 75-85c jsou naprosto bezpecne.

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 14. 7. 2018 15:42

@Khalai: To nejdřív začne povolovat skříňka disku, než se něco stane s pamětí. :D

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 14. 7. 2018 16:10

@john_doe: Samozrejme. Ja mam oba M.2 s chladicem a Optane ma taky svuj velky pasiv. Paradoxne nejstudenejsi je SATA disk, ktery je za zakladni deskou bez jakehokoliv airflow.

avatar
Pink0 23. 7. 2018 13:54

@NEHARIA: už si měříl teplotu na dně bedny?...neměřil viď,podle toho co tady plácáš...

avatar
NEHARIA 23. 7. 2018 16:13

@Pink0: a ssd se uvnitr vubec nehreje, komedie pokracujehttp://www.legitreviews.com/kingston-uv400-480gb-tlc-ssd-review_182149/10v mistnosti, kde je 19C ma 28C na ssd v idle, a 39C v zatezija momentalne mam v mistnosti 27C, na dvou ssd 37 a 36C, v idlety veris 23C ve vzduchu a 25C na ssdtakze vidim jen dve realny moznosti, chybu maj vsichni krome tebe nebo naopak

avatar
Pink0 23. 7. 2018 18:28

@NEHARIA: 24 stupnů mám dole v bedně + 1ks 140mm vetron...koše mám vyndaný....jak jsem lezl do bedny,tak jsem zjistil,že jsem zapomněl zapojit ten vepředu 140mm větrák...máš ale fuk,teploty byly stejně uplně stejný ve hrách jak se zapojeným větrákem:-)...další vetrák 120mm zadek a 140mm vrch (accelero xtreme IV+Gelid tr.2)....jinak teploty mám momentálně Kingston hyperX a V300 26 a Goodram M.2 33st.

avatar Ověřený GEEK - level 2
Killing joke Ověřený GEEK 23. 7. 2018 19:35

@Pink0: Stejný teploty by rozhodně bejt neměly, tak je něco špatně.

avatar
Pink0 24. 7. 2018 20:36

@Killing joke: no stejný...možná tam byl třeba rozdíl 2 st. ale nic výraznýho to nebylo,to bych si behem hrani všimnul...vše pod 60 st

Maru45 MAR

Spokojenost !!!

Maru45 14. 7. 2018 10:19

Instalován jako jediný HDD do staršího, ale ne do šrotu :-), placatého Lenova Edge v kombinaci s i7-2600S (HT Off) + 16 GB RAM + GTX-1050 a zrychlení systému a zlepšení grafického výkonu je citelně znát ... tento disk za ty peníze je dobrej !!!

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 14. 7. 2018 10:31

@Maru45: Až na to, že na trhu existujou lepší alternativy.. tedy alespoň alternativy, jejichž rychlost nesletí lehce nad úroveň HDD po zaplnění..

franto65 FRA

Jaký typ paměti NAND to má?

franto65 16. 9. 2018 15:50

V popisu je uvedeno: WD Green 3D NAND, já jsem ale nikde nenašel zmínku o tom, že tento disk má novější typ paměti 3D NAND, který je o generaci lepší, a to ani na stránkách WD, jedině model WD Blue 3D NAND SATA SSD to má 3D NAND. Jak to? Díky, Franto

avatar
NEHARIA 16. 9. 2018 16:09

@franto65: to je tak pomaly ssd, ze ti je uplne jedno, co ma za pametivicemene jakykoliv jiny je lepsibx500 nebo a400 a hur na tom nebudes

avatar
Petr Růžička - CZC 18. 9. 2018 10:03

@franto65: Dobrý den, ano tento disk využívá nové 3D paměťové čipy. Bohužel se mi nepodařilo zjistit od výrobce jakého jsou přesně druhu.

job6 JOB

Nejde mi nainstalovat windows 10 home

job6 18. 10. 2018 17:43

Dobrý den, nejde mi na tento disk naistalovat win 10, když se při instalaci dostanu do bodu, kdy výbírám uložiště kam windows nainstalovat, tak se mi tam toto ssd neukáže. Prosím o rady děkuji.

Pumprlik7 PUM
Pumprlik7 27. 10. 2018 8:16

@job6: Doporučuji připojit a odpojit kabel od Základní desky tak i od disku a pak jej znovu připojit a ještě odpojte dvd... mi tato cesta pomohla

anitrnikpavel@seznam.cz ANI
anitrnikpavel@seznam.cz 4. 1. 2019 19:13

@job6: A nebo jen nastavit disk jako bootovací....

DureXXX DUR
DureXXX 4. 1. 2019 19:31

@job6: Disk je především potřeba inicializovat a vytvořit na něm diskový oddíl. Máte ještě Win na starém disku? Pokud ano, nechte disk připojený, jděte do Správy disků (pravé tlačítko na ikonu Windows) a zde nový disk inicializujte buď na MBR nebo GPT, podle toho, jakou máte základní desku. Pokud novějšího data GPT by mělo fungovat bez problémů.

jip123 JIP
jip123 7. 2. 2019 13:57

@DureXXX: Ano, inicializace disku je základ. Lze provést i přes Acronis Disk Image, kterým nabootujeme PC (nemusí být žádný OS).
Potom jsem jednou musel při instalací W10 odpojit další disk v PC a pak mě instalace pustila dál.

siky99 SIK
siky99 3. 5. 2019 14:41

@DureXXX: Správně, bez inicializace není disk viditelný. Umí to i správce disků, pokud je k dispozici jiný počítač nebo původní disk. V PC zapojit do desky jako druhý disk, v \NTB přes redukci na USB.

kovacs6 KOV

Rozdíl mezi TLC a 3D Pamětí

kovacs6 14. 11. 2018 15:57

Dobrý den,
jaký je rozdíl mezi TLC a 3D Paměťí?
Předem děkuji za odpověď.

kovacs6 KOV
kovacs6 14. 11. 2018 17:43

Reakce na smazaný příspěvek: Pro člověka který tomu nerozumí je odborný článek docela k ničemu....

avatar Ověřený GEEK - level 2
john_doe Ověřený GEEK 14. 11. 2018 18:01

@kovacs6: TLC a 3D je to samé. Resp. paměťový čip může být zároveň TLC a 3D zároveň. TLC (Triple-Layer Cell) paměť ukládá tři bity do každé buňky čipu, kdežto MLC ukládá jen dva bity a SLC jen jeden. TLC je taky levnější (tedy umožňuje vyrábět disky s lepším poměrem cena/kapacita). 3D je pokud vím "umístění" pamětí, buňky jsou ukládány na sebe do vrstev. Ale o tom by už mohl vyprávět někdo jiný.

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 14. 11. 2018 18:06

@john_doe: 3D TLC má hlavně lepší rychlosti a odolnost než planární TLC. A umožňuje daleko vyšší koncetraci kapacity na čip. Proto na to všichni výrobci přešli, aby mohli nabídnout vyšší kapacitu v např. M.2 formátech apod.

avatar Ověřený GEEK - level 1
derVladimir Ověřený GEEK 14. 11. 2018 18:08

@john_doe: Technická - není to Triple Layer Cell, ale Triple Level Cell, já bych si radši nepletl vrstvu s úrovní...Khalai - Totéž snad 3D MLC vs. planární MLC...

avatar Ověřený GEEK - level 3
Khalai Ověřený GEEK 14. 11. 2018 18:37

@derVladimir: Jojo, tak nějak se někdy a někde tradovalo, že planární MLC je na tom odolností a výkonem jako 3D TLC. Ale čert ví, co je na tom pravdy, znáš marketingštinu :-D

Ondra16S OND
Ondra16S 22. 11. 2018 14:06

@kovacs6: toto je ovšem SLC nikoli TLC

avatar
NEHARIA 22. 11. 2018 15:02

@Ondra16S: a tomu veris?

Habansz HAB
Habansz 23. 12. 2018 13:36

@NEHARIA: A nemel by? Nikde totiz nepisou opak. Ani na strance vyrobce :)

avatar
NEHARIA 23. 12. 2018 13:37

@Habansz: vzhledem k tomu, ze je to tlc, tak verit v slc je hodne naivnito jsou ty nejdrazsi pametovy bunky a nebudou v tomhle krapuslc je pouze cache

kovacs6 KOV

Konektor

kovacs6 15. 11. 2018 18:00

Proč mi příde že je ten konektor na připojení větší než u mého zdroje? Je to jen optický klam?
Zdroj: https://www.czc.cz/be-quiet-pure-power-10-400w_2/206711/produkt

avatar
honzaa1 15. 11. 2018 18:17

@kovacs6: Váš zdroj má celkem 5 konektorů pro napájení SSD disků, takže je to OK.

Tomasito TOM

Použití v notebooku Asus X555L,doporučení SSD disku.

Tomasito 27. 11. 2018 19:43

Je možné jej použít v tomto typu notebooku a není lepší volbou:
https://www.czc.cz/sandisk-plus-240gb/214955/produkt
nebo
https://www.czc.cz/crucial-bx500-240gb/244140/produkt
Děkuji

Martin Pehe - CZC MAR
Martin Pehe - CZC 28. 11. 2018 11:13

@Tomasito: Dobrý den, do zmíněného notebooku lze použít jakékoliv ze tří SSD.Hezký den

Barca10 BAR

Proč by měl být disc pomalej?

Barca10 1. 1. 2019 20:12

Mám ho a nechápu proč někdo píše že je disc pomalej.
Je to SSD.Krásně šlape.
Jak ma to někdo přišel.Fakt by mě to zajímalo.
Značka WD byla vždy kvalitní.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 1. 1. 2019 20:29

@Barca10: Pokud se podíváte na nějaké podrobnější testy, tak proti kvalitním SSD ztrácí. Je to prostě základní model. Ale každopádně každé SSD je znatelně rychlejší než klasický HDD. Takže určitě není něco špatně, jen se dá prostě volit lepší kvalita s delší zárukou.

siky99 SIK
siky99 3. 5. 2019 14:44

@GreenT: A hlavně za víc peněz. Pokud nekopíruji malé soubory v množství několika GB nemůžu rozdíl prakticky poznat. I tak ale za tyhle prachy si pár vteřin klidně počkám.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 3. 5. 2019 19:45

@siky99: Ta reakce byla na úvodní článek a píšu tam jen tom, že se jedná o entry level SSD, které prostě nemá na konkurenci vyšší třídy, která je ovšem dražší. Ale jinak pořád lepší nějaké SSD než žádné, takže pro běžné užití je v pohodě. Ono i WD má různé třídy SSD a např. Blue už je super. Pokud bychom volili kolem této cenovky, zvolil bych nyní např - https://www.czc.cz/apacer-as340-panther-2-5-240gb/253830/produkt nebo https://www.czc.cz/crucial-bx500-2-5-240gb/244140/produkt

wolfsharp WOL

Ovladače SSD

wolfsharp 18. 2. 2019 10:22

Dobrý den, zakoupil jsem tento disk pro můj starší notebook (acer aspire v3-772g), po nainstalování W10, čistou instalací, mi asi po 2 minutách kompletně celý OS zamrzne, nebo mi vyskočí modrá smrt DPC WATCHDOG VIOLATION toto jsem dohledal na problém s ovladači SSD, jenže firma WD na svých oficiálních stránkách nemá žádné ovladače ke stažení, jen nějakou jejich utilitu pro sledování funkčnosti, ta mi hlásila že je vše v pořádku( když to teda tu chvíli vydrželo běžet stabilně). V tuto chvíli není v NTB žádný jiný disk, pouze toto SSD. Nemáte někdo podobné zkušenosti, případně nějaké řešení problému, nebo mám jet disk reklamovat? Děkuji za odpověď.

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 249945
WD Green 3D NAND, 2,5" - 480GB
prodloužená záruka
-28%
1 536 Kč 1 859 Kč 1 105 Kč 1 337 Kč
varianty
dodání do Vánoc skladem
4 kusy
Koupit na splátky
Kvalitní SSD disk pro běžné užívání, kapacita 480 GB, formát 2,5“ (7 mm), rozhraní SATA 6 Gb/s, rychlost čtení až 545 MB/s, vysoká odolnost proti nárazům a otřesům, velmi nízká spotřeba energie.