Zalman Z3 Plus, bílá
Zalman Z3 Plus, bílá
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:Zalman Z3 Plus, bílá

avatar

Skříň

00krystof 19. 4. 2016 21:51

Dobrý den chtel bych se zeptat jakou skrin by jste mi doporucili pro tuto sestavu?http://www.czc.cz/fenuhkef5kjmq91allelqvmtfe/seznam

39 reakcí
poslední 7. 5. 2016 16:45
avatar Ověřený GEEK - level 1
Natar Ověřený GEEK 19. 4. 2016 22:09

http://www.czc.cz/162770,178436/kody

avatar
00krystof 20. 4. 2016 13:16

@Natar: Děkuji za odpověď a jeste se chci zeptat co rikate na tyto skrine.
http://www.czc.cz/zalman-z3-plus-bila/140579/produkt
http://www.czc.cz/zalman-z1-neo-cerna/180052/produkt

avatar Ověřený GEEK - level 1
Natar Ověřený GEEK 20. 4. 2016 14:38

@00krystof: Zalmany jsou kvalitativně průměr s hlučnými a občas poruchovými ventilátory - řekl bych, že NEO je na tom o něco líp, i když je levnější

avatar Ověřený GEEK - level 1
Natar Ověřený GEEK 20. 4. 2016 20:54

@00krystof: NZTX už jsou staré a nemají prachové filtry - jako nejlevnější základ k poměrně topivé 380X doporučuju dobře odvětraný gladius. Nejlevnější s prosklenou bočnicí, co se dá doporučit je Corsair Carbide - obě skříně jsem již postnul výše. Jestli se ti líbí tenhle bílý Zalman, tak si ho klidně pořiď - svou práci udělá - jen se připrav na to, že zanedlouho můžeš měnit ventilátory a že bílá má časem tendenci žloutnout. Ale těch 400 navíc za Corsair (pokud se ti líbí) se fakt vyplatí.

avatar
00krystof 20. 4. 2016 21:29

@Natar: A ten Corsair Carbide jaký?

avatar Ověřený GEEK - level 1
Natar Ověřený GEEK 20. 4. 2016 21:39

@00krystof: Se dvěma ventilátory v základu http://www.czc.cz/corsair-carbide-serie-spec-03-red-led/162770/produkt

avatar
00krystof 21. 4. 2016 6:54

@Natar: A tady tatu skříň by to zvládla lépe než ten zalman?
http://www.czc.cz/silentiumpc-gladius-m35-cerna/178436/produkt

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 21. 4. 2016 7:15

@00krystof: Určitě je to kvalitnější skříň než ten Zalman.. Za mě ano.

avatar
00krystof 21. 4. 2016 13:49

@GreenT: Takže by to líp uchladil i by vydržel déle?

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 21. 4. 2016 14:00

@00krystof: Ta skříň je konstrukčně, vnitřním uspořádáním a celkově o třídu výše.. Dobrý airflow, prachové filtry, regulace otáček..
Samozřejmě v ní budou mít komponenty lepší teploty.
U toho Zalmanu už dost lidí psalo, že se jim dost hřála i GTX970, ale také to není úplně nejhorší skříň..Prostě kdybych si měl z těchto vybrat, tak vezmu jednoznačně Silentium M35.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 7. 5. 2016 7:51

@00krystof: Tady už se to týká spíše vzhledu.. Obě skříně jsou kvalitní a dobré..
Já osobně bych volil Silentium.

avatar
00krystof 7. 5. 2016 10:09

@GreenT: A ta corsair by tu mou sestavu zvládla odvětrat?

avatar
maniak1.cz 7. 5. 2016 10:20

@00krystof: Ano, ale nejsou skladem a dorazi az kolem 20.5. Skladem je stejna s bilym podsvicenim.

avatar
00krystof 7. 5. 2016 16:38

@maniak1.cz: Vzdyt je ten corsair s modrim podsvicenim na OBĚDNÁNI ne??

avatar
maniak1.cz 7. 5. 2016 16:45

@00krystof: ted uz je tam dokonce "zjišťujeme - nepotvrzený termín dodání " ... kdyz jsem to psal byla sice na objednani, ae ze budou dostupne az tak 20.5.

avatar Ověřený GEEK - level 1
Natar Ověřený GEEK 7. 5. 2016 15:05

@00krystof: Corsair je v testech co do chlazení jedna z nejlepších skříní. Za současnou cenu red verze dobrá koupě.

avatar
jamesK_23 7. 5. 2016 8:18

@00krystof: popřemejšel bych o změně zdroje páč ten 520W bronz Seasonic je k 380X velice málo:)pokud chcete aby Vám zdroj vydržel hodně dlouho tak bych vzal tento https://www.czc.cz/corsair-rmx-series-rm650x-650w/185922/produkt
nebo jestli nejsou finance tak tento https://www.czc.cz/enermax-maxpro-700w/168728/produkt

avatar
00krystof 7. 5. 2016 8:42

@jamesK_23: Ten Enermax proc 700w nestačil by 600w 80plus?
https://www.czc.cz/enermax-maxpro-600w/168727/produkt

avatar
šmíd19 7. 5. 2016 8:48

@00krystof: Očekávána hodně vysoká spotřeba samotné karty, ve špičkách i 260W (TomsHW)

avatar
maniak1.cz 7. 5. 2016 10:37

@šmíd19: 380x sapphire dokonce 290 ve hrach..a full load 340... to je docela dost.. prumerne 250, pro ty, co neveri na spickove hodnoty.. porad hodne :D Takze tady bohuzel pomuze bud brutalni wataz a nebo poradna ucinnost...

avatar
šmíd19 7. 5. 2016 11:05

@maniak1.cz: Takže ještě žravější než GTX 980 Ti.
Na to jedině EVGA 750 P2/T2./// Samozřejmě pokud by to byla pravda.

avatar
Fishbed64 7. 5. 2016 11:10

@maniak1.cz: Gratuluju, to jsou primo nadlidske komenty((((((((((((((((((((((-;...asi by stalo za to si konecne zjistit co to ty spicky jsou a jak se s nima zdroj vyporada,aby ses tady dal neztrapnoval(((-;,pak uz staci jen zacit trochu premyslet...protoze 340w((((-; s tim chladicem kterej se na ty karty dava by se teplota drzela nekde kolem 100C+ i kdyby slo jenom o tech 250w,to ti ale komicky nedochazi(((-;

avatar
maniak1.cz 7. 5. 2016 11:15

@Fishbed64: Tak to se asi TomsHW a jejich osciloskop ztrapnuji stejne jako ja :) http://www.tomshardware.com/reviews/amd-radeon-r9-380x-nitro,4361-6.html .. konec stranky - full load... 250 prumer, 340 spickove. Doporucuji vymenu klavesnice, asi se vam zasekava "("Jinak mate pravdu, ze z ni zari spousta tepla..viz dalsi stranka.

avatar
Fishbed64 7. 5. 2016 11:28

@maniak1.cz: Ano 380x je znama tim ze ma spotrebu jako 390x(((-;...asi by to chtelo projit vic recenzi,nebo proste jen zacit premyslet((-;.

avatar
šmíd19 7. 5. 2016 11:30

@Fishbed64: No tu 390X radši ani nezmiňuj, ta na tom bude o dost hůř... :-)/// A ještě k tomu Sapphire Nitro, to bude žrát jak sestava s i7+GTX 980 Ti při středně náročné hře./// Oprava, fakt jsou na stejné úrovni.

avatar
maniak1.cz 7. 5. 2016 11:31

@Fishbed64: "The 252W it consumed during the torture test almost matched the 390(X)."anoedit. ten cip jede na doraz, co cekateedit2.. nebyla tadle 380xka karta, co pan S cpal kazdemu na potkani, jeste pred tim, nez zacal pect dorty pro asus? V kombinaci s nejakyma 500, 520w seasonicama

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 7. 5. 2016 11:32

@Fishbed64: Bože Fishi, máš tady doloženou recenzi z Tomshardware, kde používají osciloskop, takže vůbec nevím o co ti jde..
Ty vaše měřáčky co máš doma se s tím nemůžou srovnávat a to co je v té recenzi je pravda.
Opravdu nevím, o co ti poslední dobou jde..

avatar Ověřený GEEK - level 2
Makaan. Ověřený GEEK 7. 5. 2016 11:55

@GreenT: já tak nějak zcela nechápu, o čem jsou tyhle topicy .....že Tonga má prostě poměrně nevyzpytatelnou spotřebu je taky fakt a pokud o něm někdo chce diskutovat, ať si někde sežene nějaký lepší měřák a porovná 3-4 kusy a uvidí sám...380ky nejsou zlé karty, ale potřebují, stejně jako 390ky adekvátně udělanou sestavu - na mojí Niké https://www.czc.cz/hal3000-nike-ii-i7-6700-16gb-240gb-ssd-1tb-r9-380x-4gb-bez-os/188402/produkt je to vidět hezky ...prostě kvalitnější case, dobře větraná a taky zdroj, kterému je jaksi jedno, jestli karta bere 150, 200 nebo 250w ..prostě ke kartě nemůžu prdnout 400w chieftec a být v pohodě, jak to mohu udělat s GTX 960 .. Ne, Radeony prostě potřebují malinko jinou péči, basta... pokud ji dostanou, tak se rozdíl mezi radeony a nvidií eliminuje na rozdíl v ovladačích, par featurách a asi provedení, na které je potřeba hlavně u žravějších karet fakt dát pozor ... myslím, že hlavní problém Radeonů pak z toho výplývá - 90% lidí si řekne, jestli má cenu je brát, když s Nvidií spoustu věcí řešit nemusí ... a to je asi to .. pokud má člověk sestavu, jako je Niké, která je prostě dělaná na Futureproof, tak tam Radeon klidně být může, nic by to nezměnilo na její konfiguraci, ale pokud někdo hledá plug n play ... tak to bohužel eliminuje jakýkoliv výkonnější radeon než je Pitcairn z nabídky ven

avatar
Fishbed64 7. 5. 2016 11:57

@GreenT: JJ TomsHW a jejich posvatny osciloskop((-; GTX960 realne bezne nezere 200w a r9 380 nezere bezne 300w to jsou hodnoty ktery nemaj s realnym pouzitim v normalnim provozu v normalni sestave vebec nic spolecnyho...pak cpete k tem kartam naprosto nesmyslny zdroje ktery nejsou vubec nutny.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 7. 5. 2016 12:01

@Fishbed64: Nesmyslné zdroje k těm kartám necpeme.. Nebo je pro 380X vhodný 520W zdroj ?
Je recenze na tomshardware špatně? Chceš nám říct, že pravdu má tvůj měřáček za pár stovek ?
Vůbec nevím co tady zkoušíš, nikdo sestavy zbytečně nedimenzuje a že má 380X spotřebu větší než GTX970 je prostě fakt..Až vyjdou Polarisi, přesně vidím jak s panem S přepnete a budete psát o neúspornějších grafikách..
Jestli ty u sestav podceňuješ zdroj, je to tvoje volba, tady se do sestav dává adekvátní ke zvolené grafice.
Že tady někdo potřebuje, aby ty karty kvůli zdroji nevycházeli dráže, je úplně jiná pohádka..

avatar
stratos. 7. 5. 2016 11:47

@Fishbed64: Fishi to nema smysl... Oni proste tu kartu doma nemaji, natoz aby ji nekde testovali a sami si to mohli zmerit jak zere.... To je proste jako bojovat s vetrnymi mlyny :)

avatar
šmíd19 7. 5. 2016 11:51

@stratos.: Okamžitě nahlášeno za zpochybňování přesnosti osciloskopu (může se mýlit, ale pouze v jednom ze snad 150 000 měření)./// Kdybys měl o lepší přístroj zájem, tento: Voltcraft Energy Monitor 4500 PROGreenT: Nechápu do čeho to balí, dyť má recht :-)

avatar
šmíd19 7. 5. 2016 11:17

@Fishbed64: "s tim chladicem kterej se na ty karty dava by se teplota drzela nekde kolem 100C+"
Naprostá pravda, to jsem si uvědomil až teď a ano je to tak./// Smazána potenciálně zavádějící většina z mého příspěvku.

avatar Ověřený GEEK - level 1
Natar Ověřený GEEK 7. 5. 2016 15:08

@Fishbed64: Nějaká tragická událost v životě? Úraz hlavy? Nebo ještě hůř - koupě AMD GPU? Jinak si nedovedu vysvětlit, jak se z rozumného přispěvatele stalo tak najednou tohle.

avatar
jamesK_23 7. 5. 2016 8:54

@00krystof: sestava bude žrát něco kolem 350W v zátěži, tudíž bych radši těch 250 připlatil na 700W verzi Enermaxu:)bude to ideální partner a zdroj pojede na "předepsaných" 50% zátěže...cokoliv slabšího už bude ztrácet životnost anebo taky nemusí vydržet anio chvíli:) na zdroji bych nešetřil, když mermomocí chcete extra žravou 380X:)

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 7. 5. 2016 9:16

@00krystof: Ten už by stačil.. Ale pořád řešíte jen watáž a ne kvalitu.. Každopádně ten Enermax je solidní zdroj a bude OK.
Když připlatíte na Corsair, máte na 10 let vystaráno + špičkovou kvalitu a semi-pasiv chod.

avatar Master GEEK
GreenT Master GEEK 7. 5. 2016 8:34

@00krystof: S tím zdrojem souhlas s JamesK.. K 380ce je 520 Seasonic zbytečně málo a navíc bude při zátěži hlučný..
Když už kupujete kvalitní skříň, nešetřete ani na zdroji. Nokonec se to vyplatí.

Nenašli jste, co jste hledali?

kód: 140579
Zalman Z3 Plus, bílá
936 Kč 1 133 Kč 908 Kč 1 099 Kč
varianty
Nedostupné
Kvalitní počítačová skříň se stylovým designem typu Midi Tower, 2x 5,25“ externí pozice, 4x 3,5“ interní pozice, 2x USB 2.0 + 1x USB 3.0 + audio, 7 rozšiřujících pozic, 4x 120mm ventilátor, možnost osadit až 5 ventilátorů, průhledná bočnice, bez zdroje.