Záruka ochrany displeje – Mi 11T/Mi 11T Pro

Záruka ochrany displeje – Mi 11T/Mi 11T Pro

Tato dobrovolná dodatečná a bezplatná komerční záruka bude platná pro všechny fyzické osoby, které zakoupili Produkt (jak je definováno v bodě č.2 níže) pro jejich neprofesionální použití („Spotřebitel“), nad rámec obecné obchodní záruky poskytované společností Xiaomi (https://www.mi.com/global/service/warranty) nebo práva udělená spotřebitelům na základě závazných ustanovení zákona (zákonná záruka).

Poskytovatelem komerční záruky je Xiaomi Technology Netherlands B.V. registrována v Prinses Beatrixlaan 582, Haag 2595BM, Holland.

1. Území

Tato komerční záruka se vztahuje pouze pro spotřebitele, kteří si zakoupili originální produkt z České republiky (“Území”).

 

2. Rozsah

Spotřebitelé, kteří nakoupí a aktivují Mi 11T/Mi 11T Pro (dále jen “Produkt”) v období od 11. října 2021 do 10. listopadu 2021 u jakéhokoliv oficiálního prodejce (online nebo offline) Xiaomi produktů na území České republiky;

budou mít nárok na jednorázovou (1) bezplatnou opravu v servisním středisku Xiaomi v zemi, ve které byl produkt zakoupen, během prvních šesti (6) měsíců po zakoupení, pokud displej produktu je závadný nebo poškozený neúmyslným jednáním spotřebitele (tj. jako neúmyslné spadnutí produktu).

Oprava (nebo případná výměna) obrazovky bude bezplatná.

 

Pro využití komerční záruky spotřebitelé musí kontaktovat Xiaomi zákazníckou podporu. Od spotřebitelů může být požadováno zaslání faktury za nákup nebo dodací list.

 

3. Vyloučení

Tato komerční záruka se nevztahuje na tyto případy:

  1. Poškození obrazovky způsobené úmyslně nebo z hrubé nedbalosti;
  2. Poškození ovlivňující pouze povrch obrazovky, jako jsou škrábance nebo jiný estetický vzhled obrazovky;

III. Škody způsobené malwarem, neautorizovaným softwarem nebo aplikacemi třetích stran používanými spotřebitelem.

Kromě výše uvedeného, komerční záruka nebudu uznána v následujících případech:

  1. Spotřebitel neposkytne fakturu za nákup nebo dodací list;
  2. Sériové číslo a/nebo číslo IMEI je poškozeno, bylo odstraněno nebo neoprávněně upraveno;

III. Produkt je padělaný a nebyl vyroben společností Xiaomi;

  1. Závada je způsobena chybným používáním nebo v rozporu s pokyny, manuály či směrnicemi společnosti Xioami nebo prodávajícího;
  2. Závada je způsobena vlastní nebo neautorizovanou opravou/manipulací spotřebitele nebo použitím neautorizovaných/neoriginálních náhradních dílů, softwaru nebo dalších součástek.

Tato komerční záruka se nevztahuje na produkty, které kvůli poškození nebo výměně obrazovky musí být nahrazeny novým výrobkem. Taková výměna bude podléhat pravidlům zákonné záruční doby.

Nic v této obchodní záruce neomezuje práva spotřebitele podle platných právních předpisů.

Nečekaně velký výprodej Uklízíme sklady