Všechny komentáře k článku:Asus P8H61-M: nový bestseller pro procesory Intel Core
1. obrázek - dobré vnadidlo
Tak jsem se v domění,že ta deska bude něco extra podíval i na odkaz.První obrázek opravdu oblbne,zlášť když je to úplně jiná deska než,na kterou je psán článek... Na prvním obrázku jsou např 2PCI-E a pak je v textu dalších fotkách ůplně jinak.Řekl bych,že je to úplně obyč deska,která nabízí zajímavé věci,ale aby byla takto vyzdvihována nade všechny,to je přehnané.
@svataK:
Teď jsem pročetl i to co je pod odkazem. A nemůžu si pomoct,ale co je toto za blbost :
"Přítomny jsou i dva PCI Express x16 sloty (X16/X1) pro připojení dedikovaných grafických karet."
je to jak tady,tak pod odkazem.Možná že jsem nevzdělaný,ale zajímalo by mě,jak někdo připojí grafiku na PCI-E 1x.I kdyby se mu to podařilo(což pochybuju),tak by byl cvok,protože by propustnost byla nulová a stejně to ani nejde.
Pochopil bych překlepy jako 2PCI-E (16x/4x),ale toto je hloupost a z fotek je i vidět,že lze prostě reálně připojit pouze jedna karta.
@svataK: tento clanek opet ukazuje na to jak je osoba odpovedna za tyto clanky profesne neznala. Hrube chyby v parametrech, ele mi to pride znacne amaterske. Hlavne ze jeste pred nedavnem CZC nabiralo lidi na post redaktora, je videt ze moc dobre nevybrali :)skoda ze se pod clanky nepodepisuje primo osoba co to psala apson bysme si mohli ukazat na konkretniho cloveka :)
@stratos.:
jeste doplnim ze u deksy jsou chybne uvedeny nektere parametry
http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=HydtiDTDWabse1LT
Deska nema USB3.0 jak je uvedeno zde v clanku i pod produktem (ma pouze 4x2.0 a 6x 1.1)kdyz to srhnu za stejne penize mame na soket AM3 desky se SATA3/USB3 s mnohem lepsi vybavou (vice slotu na RAM, dokonce i 16+4 PCI-E)Takze mluvit o teto desce jako o Bestseleru mi pride dost nevhodne a prehnane a jeste balamutit lidy ze neco umi kdyz to neni pravda.PS: proboha to je pro autora clanku o par vetach takovej problem mrknout na stranky vyrobce a data si overit?.
@stratos.:
Asi myslíte tuto desku:
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=76941je opravdu zajímavá,ale přece jenom bych zůstal teď u intelu.Myslím,že jsou i lepší volby ze socket 1155,ale to záleží na každém,jak je náročný.Každopádně je to oproti AM3 novinka a tak je jiná cena.Procesory na ni také podávají jiné výkony.Až přijde Bulldozer,tak uvidíme,kolik budou stát desky,ale viděl bych to na podobné ceny jako socket 1155 při podobném vybavení.Mimo to,ne každý potřebuje 2 grafické karty,já třeba ne,protože nechci mít z pc "průtokový ohřívač" elektriky,takže mi postačí i jeden slot,jen mě to naštvalo,co tam zas je napsáno za hloupost.:(
@svataK: Musím souhlasit, tahle deska za ty peníze? natož jí zde uvést na titulní stránce? přijde mě to zbytečná práce, jelikož jsou zde v nabídce lepší desky než tahle. A pro ty se zde neudělalo místo na titulní stránce což je skoro špatné když takovouhle desku sem přidáte. A v dnešní době si spíše lidé asi koupí desku se 4 sloty na operační paměť. Ale každý ať si kupuje co chce, já bych do téhle nešel. možná tak nějaký obyč procesor do ní dát, ale ty nejlepší určitě ne, jelikož ta deska by brzdila.
@stratos.:
Redaktora vybrali dobře. Za 12000,- kč hrubé mzdy je spíš s podivěm, že je tam víc než jedna věta.
Článek je v pořádku, odpovídá součastné úrovni CZC.
@Degradation of Trade: tak i za 1/3 ceny bych byl schopen psat 10x do mesice mnohem odbornejsi novinky nez tento paskvil to se na me nezlob, ten clovek tam ani za 12tis nema co delat, pokud je pro nej tak tezke venovat 10 minut sveho casu tomu aby se podival na stranky vyrobce a overil si co deska umi/neumi.
@stratos.: Jako by nestačilo, že je tebou a tvými "nepřáteli" zaspamovaná celá diskuze, ještě abys tu psal články o tom, jak je AMD nejlepší :)))
@Tomáš Lev: tema clanku je predem dano, redaktor ma pouze dat clanku slohovou formu a co nejstrucneji zakaznikovi popsat dany produkt. Takze zadne vychvalovani ani byt nemuze. Pokud ti vadi vychvalovani AMD zajdi si na PCS web tam zas vychvalujou jenom nvidii a Intel :)
@stratos.: Mně nevadí vychvalování AMD, pokud si to zaslouží :) Ale ze tvých polovičatých informací a vypichování pouze částí vyplývá, že jsou vlastně všichni vlastníci NVIDIA produktů hlupáci, protože kupují horší produkt, než za stejnou/lepší cenu má AMD.
@Tomáš Lev: pokud ma AMD lepsi aktualni nabidku c pomeru cena/vykon tak to neni zadne vychvalovani ale ciry fakt. Pokud chces tohle probrat podrobneji zavitej ke me do profilu, zde sme jaksi mimo tema a akorat to tu spamujem.(stejne nas tu za chvili promazou)
@stratos.:
Tak ještě jednou, je to tak v pořádku. Tak si to CZC přeje aby to bylo. Odpovídá to součastnému sestupnému trendu CZC, články jsou jen v "udržovací" fázi, není zájmem že by měli zákazníkům něco přinášet. Je to nelogické protože to vlastně odporuje obchodu ? Ano je. A proč to tedy dělají, proč už 100x slibovali nový web a nikde nic, proč neřešili léta diskuze, proč zrušili funkční obchod na Hájích a udělali z toho paskvil který nezvládli ukočítovat, proč měli do 22:00 aby po čase vyhodili 1/2 lidí a zase mají do 20:00, proč i přes panem ředitelem 1000x omílaný Bonus Klub stále nefunguje a stále upadá ? Proč proč proč ? Sem 150 v řadě co se na to ptá. Stačí se podívat po netu na všechny ty přešlapy a komentáře k nim a...odpoveď je hned v horní liště:
Josef Matějka - Generální ředitel
Ivona Matějková - Finanční ředitel
Stanislav Gaj - Ředitel nákupu
Zdeněk Michálek - Ředitel prodeje
Marek Šalanda - Marketingový ředitel
Ondřej Procházka - Provozní ředitel
Petr Macek - Ředitel výdejen
Miloslav Mastný - Ředitel pobočky Praha HájeSám to Stratosi dobře víš, sám si na to dříve taky upozorňoval, jen poslední dobou tě vlastní ego přesunulo na druhou stranu. Rejpal si do správných věcí, čert vem ty tvoje hysteráky s AMD, to je každýmu buřt, i když ti občas šíbe, tak je až obdivudohný jakej si fanda do IT. Ale neměl bys překračovat vlastní stín, jen pro pár "špinavejch zlaťáků". To že si myslíš, že tě CZC podrží (ač to tak naoko vypadá v rámci diskuzí) to tě jednou vyléčí, že budeš koukat. Zamětou stebou jako se zbytekme, co se o tu na webu o něco snažil.
@Martin Brablec - CZC: Na tyto věci, které jsou uvedeny výše, by určitě znalo odpovědi více uživatelů, když už je tu diskuze, tak by se mohlo diskutovat, jednání s jednotlivcem nevyřeší nic.
@simonmrkvicka:
Zdravím,
právě se připravuje nová betaverze webu s již rozpracovaným novým BK (slib zněl začátkem tohoto měsíce). beta.czc.cz skutečně vypisuje zvláštnosti :)
Ne, nechci se zde CZC zastávat, nicméně nemohu ani říci, že by pro BK nic nedělali... Jen to bohužel nejde tak rychle jak by mělo. To jestli to je nízkými platy-> nízkou kvalitou zaměstnanců nemohu říci, já se doposud potkával až na výjimky s lidmi jenž "něco" v hlavě měli.
Pokud se chcete zapojit pak věřím, že po zveřejnění bude k dispozici vývojářské fórum na vyvojari.czc.cz .
@earendil:
Také zdravím,
web se připravuje poslední 4 roky, proinvestováno bylo mnoho, naslibováno snad ještě víc. O betě se mluvilo před 2 lety a přišla před pár měsíci. Zákazníci už čekají příliš dlouho a není divu, že se od CZC odvracejí. Přitom to tak vůbec být nemuselo! Stačilo poslouchat právě ty lidi, kteří mají něco v hlavě, ale místo toho si někteří jedinci raději dělali dál vše po svém, "ty dole" neposlouchali a z CZC se stalo to, co je teď. Nepravdivá tvrzení, zametávání věcí pod koberec, sliby, sliby a ještě jednou sliby.
@simonmrkvicka:
Ono s tím posloucháním chytrých hlav to také není úplně snadné, každý má názor trochu jiný a ani v deseti lidech jsme se plně neshodli. Pak je na CZC hledat cestu mezi... Že by vůbec nenaslouchali asi také není úplně pravda.
Navíc myslím, že bolestí CZC byly opravdu přehnané ceny oproti konkurenci.
Ceny jsou to oč zde dnes běží a pokud CZC chtělo mít vyšší přidanou hodnotu v podobě komunity (a tím odůvodnit vyšší cenu), pak měli pracovat rychleji a účinněji...
Komunitu rozhodně nepotěší když se slibuje co už bylo 10X slíbeno. Pak není ani komunita ani náplast v podobě nižší ceny jenž přitáhne nové lidi do komunity... a...
Ohledně odvracení nakupujících- po dlouhé době jsem zde na CZC opět nakoupil nějaké komponenty- díky novým pobočkám, vstřícnosti a srovnatelné ceně.Každá mince má dvě strany, nelze se zalíbit všem...
Co CZC neprospělo, byly ony i Vámi zmiňované sliby a sliby... Uvidíme jak dopadne Beta2, už to vypadá nadějně (je to zapracovaná reakce zákazníků na Beta1, potažmo i těch, jenž byli v hlubině)...
Tak uvidíme, ale předem nečekám mnoho, takže mě snad mile překvapí.Shrnu to, kritika je oprávněná, ale někdy je třeba se na věci koukat z různých úhlů.
@earendil:
Já tím nemyslel samozřejmě pouze web ale spíš ty všechny věci kolem. U nich stačilo poslouchat zaměstnance a zákazníky, vždyť vezmu-li v potaz samotný výběr jména maskota, na který byla vypsána nějaká anketa a zvítězilo jméno Lvíczcek, které troufám si tvrdit nemohl normální člověk, natož v největším počtu, navrhnout. Tenkrát se v diskuzi pod oznámením "vítězného" jména sešlo snad 170 příspěvků a nenašel jsem v celé diskuzi snad ani jeden, který by jméno obhájil nebo se dokonce přiznal, že ho navrhl. Ale to je jedna z mnoha věcí, kdy si vedení udělalo věci po svém.
CZC nikdy nemělo bolest v cenách oproti konkurenci, to se opravdu pletete. V dřívějších dobách byli o fous dražší, pak byli hodně dlouho o fous levnější a dnes je to +- podobné, vždycky záleží jak u čeho. Devízou byl vždy přístup, diskuze a otevřenost k zákazníkovi, která prostě zmizela se showroomem, lvíczckem, placením montáží, lhaním o skladech atd.
@simonmrkvicka: Samozřejmě se mohu plást, ale je zajímavé, že mi p. Matějka přislíbil snížení cen a to se skutečně stalo. Před novým rokem měli ceny rozhodně vyšší než konkurence. Teď je to +- ... Co se pohybuji i po počítačových fórech, tak negativní reklamu ohledně ceny mělo CZC všude... Ale samozřejmě, opakuji mohu se plést.
@earendil: Je pravda, že před pár týdny se u spousty zajímavých věcí cena snížila pod konkurenci, nicméně strašně těžko lze pojem dražší a levnější paušalizovat na celou nabídku, je to produkt od produktu a kategorie od kategorie. Nicméně svatá pravda je, že jen cena nerozhoduje, jsou shopy, které dokáží prodat za draho a zákazníci se tam vracejí a jsou takové, které nedokáží prodat ani levně.
@Degradation of Trade: Tak za 12tis bych to i jako brigádku možná bral :) Celkem i píšu rád,tak bych toto nebo něco lepšího také zvládnul :) Jsem rád,že jsou chyby opraveny,ale prostě to byl jen chybně překopírovaný text a ani nebyl zkontrolovaný,prostě ve spěchu a bez logické kontroly. Jinak na druhou stranu mohu říci,že CZC oproti své konkurenci trochu slevila,takže už se mi i vyplatí u czc nakupovat.
@stratos.:
Hezký den pánové,
za novinky a články jsem z podstaty své pozice odpovědný já. V tomto konkrétním udělal redaktor chybu, je již opravena. Myslím, že některé plamenné příspěvky zde nejsou příliš na místě. Místo toho navrhuji schůzku - rád bych vás potkal a přetavil podněty ve skutky. Prosím, stratosi a "Degradation of Trade", pokud máte chuť, ozvěte se mi na brablec@czc.cz. Díky
@Martin Brablec - CZC:
Mě by spíše zajímalo, proč jste přestal odpovídat v této diskuzi http://www.czechcomputer.cz/disc_doc-N54B2DD0BFAAC0573C125785B004D0136.html.
Slibován byl článek ohledně nového systému skladových zásob, které jsou pro zákazníky neskutečně nepřehledné, zboží, které uvádíte "skladem XX" ve skutečnosti fyzicky na pobočkách nemáte a tvrdíte, že ho sice máte nakoupené, ale skladem na jakémsi centrálním skladu. Typický případ je zde: http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=85308. Proč tedy tento váš externí sklad nemáte uvedený ve výpisu skladů/poboček u každého produktu? Nemáte náhodou pouze převzatý počet kusů některého z dodavatelů?
@simonmrkvicka: Odpovězeno, další diskuse jsem si už nevšiml. Článek určitě ještě bude. Jinak k dotazu - vztáhnu jej třeba rovnou na ten Dell, na který odkazujete. Opravdu není na žádné z poboček. Nový systém, který jsme zavedli, sjednocuje zboží skladem jak ve všech našich pobočkách, tak i v externích skladech s garantovanou zásobou. Tím, že je systém propojen, vidíme on-line, že zboží opravdu skladem je, a že jej můžete mít do druhého dne u sebe. Zboží tedy je fyzicky ve skladu, nemusí se objednávat a vy máte jistotu, že opravdu dojde v uvedený čas.
@Martin Brablec - CZC: A co myslíte, že je pro zákazníky na druhém místě (pro některé na prvním) hned po ceně produktu? Zda si zboží může vyzvednout hned. Vžijte se do role zákazníka, který vybírá z produktů, které jsou "skladem", hodí si to do košíku (nebo si nechá vyjet skutečný stav v okně) a co nevidí? Má smůlu, protože zboží skladem není. Opravdu bych rád viděl u produktu znovu dodací lhůtu obvykle 2 dny (nebo do druhého dne, to je jedno) než nesprávný výraz "skladem". Pokud to upravíte a necháte i v možnostech nastavení filtru na "skladem u dodavatele" nebo čí sklady to vlastně počítáte, tak bude každý hned na první pohled vědět, na čem je. Přijde mi to jako napodobování holešovické konkurence s tím, že máte strašnou spoustu zboží skladem, ale na rozdíl od vás to oni skladem opravdu fyzicky mají a já si tam mohu vyzvednout zboží, které uvádí "skladem", okamžitě.
@Martin Brablec - CZC:
Jak napsal simonmrkvicka "Na tyto věci, které jsou uvedeny výše, by určitě znalo odpovědi více uživatelů, když už je tu diskuze, tak by se mohlo diskutovat, jednání s jednotlivcem nevyřeší nic.".Ste tu pane Brableci příšli krátko, abyste znal CZC z pohledu zákazníků, kteří se tu léta snažili pozvednout diskuze, dobře našlápnutý bonus klub a další věci. Vše ustoupilo zisku jednotlivců, kteří už zákazníka na prvním místě nemají (ano stále budou tvrdit že mají).Dříve tak otevřená diskuze, dostala nové grády, kdy se k potencionálně "nebezpečným" článkům, které se týkají firmy, diskuze ani nedává, protože by se tam ozvali ti, kteří o tom všm vědí. Stejně se to objeví jinde na webu CZC a když to tu vymažete, jak je také již zavedeným zvykem když se poukáže na chyby, tak už to je dávno jinde ve fóru na internetu.Ti co měli s CZC co dočinění, už vše otevřeně řekli a narozdíl od sladkých, na kurzech PR naučených větiček, to vše rozumně zapadá.Schůzka s Vámi opět nic nevyřeší, v případě věcí na které se zde již několik let upozorňuje, dělají petice atd... nemáte žádný vliv. O všem rozhodujě nekolik jednotlivců, kteří si nenechají do obchodu mluvit, od nějakých zákazníků. Nemají zájem, jdou svojí vlastní cestou.Dokud se Czech Computeru dařilo, tak se každý rok pochlubil nárůstem obratu a tím, co dokázal. Zde http://www.czechcomputer.cz/info.jsp?name=o_nas, když vše začalo jít dolů, tak se najednou přestalo také uvádět jak si firma stojí. Poslední údaj o obratu firmy je z roku 2008 (tj. před finanční krizí). Nesmysl typu že se to neuvádí v rámci interních dat nebo konkurence je pochopitelně hloupost.1. Před lety se zrušilo montování počítačů aby se po letech (po zjištění že to rozhodnutí bylo chybné) opět rozjelo.
2. Před lety se zrušili reakce lidí z CZC v diskuzích aby se po letech (po zjištění že to rozhodnutí bylo chybné) opět rozjelo.
3. Před lety se udělal showroom (jednoznačně po vzoru konkurence), aby se po letech (po zjištění že to rozhodnutí bylo chybné), polovina obchodu zase vrátila na normál.
4. Před lety byl maskotem CZC Lvíczeck (jednoznačně po vzoru konkurence), aby se po roce tiše zrušil, nahradil muži v bílém, aby se po čase zrušili, nahradili se wrabčákem, aby se zrušil a po zjištění že to rozhodnutí bylo chybé, byl CZC zase bez maskota.Mohl bych pokračovat do alelůja, těch přehmatů a chybných rozhodnutí je neskutečné množství a ukazuje na doslova diletantský způsob strategických rozhodnutí. Někdo za to přeci musí být zodpovědný, a dokud tam ten někdo bude, tak se nic nezmění.Všemu teď narazíte korunu, těmi termíny dodání. V jednom vlákněte řeknete že je vše u Vás a nakoupené a v dalším, že je to i z externího skladu. To nebudí ani trochu důvěru a jen svědčí o tom, že máte nařízeno takhle komunikovat.Pro ty kteří hledají odpověď na externí sklad. Jsou to sklady distributorů, které se kopírují. Na oko to poté vypadá že je vše skladem na pobočce. To už je vrchol svědčící o dalším pokusu jak ukázat zákazníkům, jak to vše "na oko" funguje.Pokud byste chtěl skutečně něco změnit, budete všemu otevřeně čelit a ne chtít řešit věci za zavřenými dveřmi. Detaily byste pak předal vedení, které to hodí opět pod stůl a tak pořád dokola. Už se to to stalo tolikrát, že Vám nikdo nebude věřit.Uvědomte si prosím, že je 21, století a internet je médium nejen pro vydělávání peněz ale i pro velmi rychlou formu komunikace mezi lidmi, kteří si vše obratem sdělí. Proto jsou vidět všechny ty "boty" co CZC udělalo a dělá, proto se ví o poměrech ve firmě, i Vaši zaměstnanaci komuníkují v diskuzích nebo na Facebooku a z toho si lze udělat velmi snadno obrázek.Pokud si chcete udělat obrázek, tak si nastudujte to samé co zde vidíte dnes. Jen pár odkazů, o věcech které evidentně neznáte:
https://www.czechcomputer.cz/disc_doc-N99564934A6B3F768C125761C0020F2CD.html
http://czc.own.cz/
http://www.czechcomputer.cz/view_user_list.jsp?id=K0902161723467113344768878786490
http://www.czechcomputer.cz/view_user_list.jsp?id=K0812262303256574683167156378281
http://www.czechcomputer.cz/disc_doc-N0AC509A93518650FC12575760032623D.html?dstart=0A je opět jedno že se diskuze vymažou, vše má pár uživatelů postahované v PC, jsou screenshoty, takže se to zase a znovu bude objěvovat, dokud bude CZC ignorovat zákazníky.Buď budete znovu obchod pro zákazníky nebo nebudete na trhu vůbec.
@Degradation of Trade:
Zdravím,
mohu říci, že jsem už dlouho neměl tu čest potkat zde někoho s podobným zápalem pro věc.
Nehodlám zde vyvracet nic z toho co jste napsal, možná jen doplním pár věcí z podpokličky.Po vleklých nepokojích, nesouhlasech s podobou nového webu se CZC rozhoupalo vyjít nám vstříci (to opomínám nesčíselněkrát odkládaný launch nového BK, slíben- nesplněn ...) Uspořádalo jednání pár vybraných "top" členů BK s přínosem pro komunitu (komunita je taktéž nová marketingová vábnička, zde CZC vystihlo trend, to je ale tak asi všechno...), ustanovili jsme si "kontrolu" probíhající práce, abychom mohli do procesu případně zasáhnout.
Problém je ovšem bohužel v tom, že většina (tedy mimo mě) nakonec transformace webu a průběžnou kontrolu práce nechala nevyužitu... Ano dá se to říci i nelichotivě, ale nedivím se jim... Přinejmenším jsem se jako jeden z mála vyjadřoval na polosoukromém fóru vývojářů a snažil se usměrňovat vlak jiným směrem. Teď jen v krátkosti, myslím, že největším pozitivem zde na CZC jsou diskuze (to se asi shodneme). Nu a nové směřování webu má probíhat směrem k podobě amazonu. Díky bohu lecos se povedlo zastavit... nicméně poslední má kritika už byla beztak přijímána jakožto kverulanství, spíše než jako bezplatná pomoc. Takže jsem přestal i já se unavil. Teď jen čekám, zdali opravdu budou diskuze až na tom posledním místě, namísto toho nastoupí uživatelské "recenze" po vzoru amazonu a CZC nebude tentokráte kopírovat lokální petlahev... Co naplat, že nepochopení komunity je právě měnit zažitý pořádek a to proč zde lidé jsou a na místo toho aby rozvíjeli to dobré se snaží inovovat za každou cenu... Asi bych mohl rozvíjet jak doba informační přeměňuje klasické locus do eSvěta, místo naší seberealizace, ... Nemá to cenu. Doufám, že jen pochopí proč by diskuze měly zůstat... Nakonec když si vezmete body petice, za každou cenu museli vymyslet alternativní způsob kontroly... Ale na jejich obranu, není úplně špatný (jen se bojím rozvoje eOsobností)... Snad již brzy uvidíme... Slíbeno bylo na tento měsíc. Ale to už jsem psal výše... Třeba jsme se nesnažili zbytečně...
@earendil: No,co jsem viděl ztvárnění betaverze nového eshopu,tak jsem byl velice zklamán.Nechápu,proč chtěj měnit(a i už změnili)dřívější i nynější systém.Tento eshop je originál na českém trhu a kdž vemu jeho 1. verzi tak i vynikající.Když jsem uviděl ztvárnění betaverze,jaká je tam kombinace barev,tak jsem si říkal,že designér vzhledu eshopu asi chyběl ve škole,když se probíraly kombinace barev.Takováto kombinace,která je tam použita (světle modrá atd)je prostě rozplývající a člověk se v tom úplně ztratí,to,že je to opět opičení po zeleném mužíčkovi,to nemá cenu ani opomíjet.Občas mám spíš pocit,že se někdo snaží snad tento eshop úplně zničit.Za celou dobu inovací,které proběhli,tak bych asi jako pozitivní považoval zavedení aukce a potom rozšíření poboček do krajských měst.Tím bohužel skončím s pozitivy a už jsou jen "inovativní" negativa.
@svataK: "Občas mám spíš pocit,že se někdo snaží snad tento eshop úplně zničit" - přesně takový pocit mám také. Dokud vše fungovalo (jak již bylo zmíněno do roku krize), tak bylo vše v pořádku, prodeje šly dobře, protože trh se rozvíjel a bylo potřeba neustále více nakupovat IT. V krizovém roce však už zákazníci byli opatrní a zákazníci si řekli, že spoustu toho vlastně nepotřebují, musí šetřit, co kdyby náhodou v rámci krize dostali vyhazov. A v tu chvíli bylo potřeba dělat více či méně závažná rozhodnutí, na čem ušetřit, kde posílit, aby to vyšlo finančně co nejlevněji a co nejúčelněji. V CZC se začalo šetřit na lidech a na službách a naopak se začala vyhazovat oknem spousta peněz do nesmyslných kopií nejmenovaného obchodu (showroom, maskot - oboje částky v milionech, návratnost nulová) či případně do webu, který stále není. Holt když něco funguje někde, neznamená to, že to bude fungovat i u nás, že? Vše šlo ještě zachránit, kdyby se alespoň některé ze služeb nechaly na starý způsob, případně se poslouchali zaměstnanci a v neposlední řadě zákazníci - montáže zdarma přehledné diskuze (přitom stačilo pouze zrušit a předělat bodování příspěvků, nemusel se z toho stát nechutný spam, kde člověk rozumnou informaci nenajde) a starý styl obchodu, který byl opravdu milý a přístupný zákazníkům.
@svataK: Víte to jsem jim říkal také... ale uvnitř CZC jsou lidé jenž chtějí nový web. Nová beta by měla být kompromisem nového s hodnotami starého... Navíc i mezi diskutéry nebyli všichni pro zachování starého webu. Ono je těžké se rozhodnout, já jsem byl propagátorem starého webu, který by se přišpendlil na nový engine... řekněme, že beta2 v podobě kterou znám je vcelku pěkná.
@Degradation of Trade: Parádně sepsané a výstižné, byť by se ve vypisovaných bodech dalo zcela jistě pokračovat. Bohužel to vypadá, že už tu běží nezastavitelný pád ve smyslu menší obrat -> menší zisk -> snižování nákladů -> krácení pracovní doby -> snižování stavů -> méně kvalitní služby => menší obrat -> menší zisk -> snižování nákladů....a takhle to bude pokračovat stále dokola, dokud.... Ani nevím, jestli v CZC pracuje ještě někdo déle než 2 roky, dalo by se to spočítat na prstech jedné, max. dvou rukou, to také o něčem svědčí.
@Martin Brablec - CZC: Pane Brableci, máte dovolenou nebo nastává jako vždy hra na mrtvého brouka? Myslím, že zde zaznělo několik dotazů/názorů, na které by bylo fér reagovat.
@simonmrkvicka:
Pan Brablec dostal povel zhora, aby diskuzi, která připomíná prokazatelné přešlapy CZC, ignoroval. Když nebudou reagoval, diskuze postupně utichne a s tím i to, co CZC postupně sráží dolů. Momentálně se to snaží "přebít" rádoby pozitivy, jako levnějším poštovným apod.
Jinými slovy, žádná změna a řeči typu "pojďmě proměnit slova ve skutky" byl jen naučený PR blábol, aby se ostatním diskutujícím ukázalo, jak se to všechno řeší a jak mají zájem.Je mi líto CZC, budu to připomínat dokud nezačnete hrát zase podle pravidel. (po odeslání rovnou dělám screenshot, aby až to dojde jako upozornění panu Brablecovi na nový příspěvěk, nemohl jen tak vymazat).
@Martin Brablec - CZC:
ja treba nechapu proc nenapisete newsku na tuhle grafiku
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=89408ta si zaslouzi titul "bestseller" mnohem vic nez tato deska :)
UATX
dva sloty pro grafiku a formát microATX je rozhodně super věc, osobně kupuju jen tenhle formát desky, protože nechci mít na stole ohromnou krabici. Kde jsou ty časy kdy Pentium 1 bylo menší než dnešní microATX formát..