Prodloužená záruka

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Prodloužená záruka

Sotva vám skončila záruka a vaše televize se poroučela do věčných lovišť. Anebo počítač. Mobil? Cokoli! Zboží se prostě rádo rozbíjí po skončení záruky, to je smutný fakt. S námi ale můžete být v klidu. Využijte naší nabídky pojištění prodloužené záruky, a to až na 5 let. Ušetříte si starosti a ulevíte peněžence.

Výhodněji za body z CZC.Klubu
Omlouváme se, popis obrázku chybí. Bez spoluúčasti.
Omlouváme se, popis obrázku chybí. Možnost prodloužení o 1, 2 nebo 3 roky.
Omlouváme se, popis obrázku chybí. Poruchu nám jednoduše nahlásíte a my se o vše postaráme.
Omlouváme se, popis obrázku chybí. Je uznáno více než 96 % nahlášených případů.

Jak na to?

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

1. Vyberte produkt

Vyberte si na CZC.cz zboží a vložte jej do košíku.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

2. Zvolte službu

V košíku se u zboží zobrazí možnost prodloužené záruky. Zvolte prodloužení o 1, 2 nebo 3 roky.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

3. Užívejte

A je to! Prodloužená záruka poběží automaticky po skončení záruční doby dle nákupního dokladu.

Na co se často ptáte?

U jakého zboží mohu prodloužit záruku?U všech produktů, u kterých je vám při nákupu v košíku služba nabízena.Bude mi vrácena uhrazená částka za záruku v případě odstoupení od smlouvy do 14 dnů?Jistě, v takovém případě vám vrátíme plnou cenu prodloužené záruky.Je prodloužená záruka přenosná v případě, že zboží prodám?Ano. Prodloužená záruku můžete přenést na nového majitele.Do jaké výše mi bude plněna škoda?V případě, že zboží nelze opravit, vyplatíme vám časovou cenu zboží. Časová cena je nákupní cena zboží snížena o 1 % za každý měsíc, který uplynul od jeho koupě.Na jaké situace se prodloužená záruka například nevztahuje?Jakékoli mechanické poškození přístroje a s tím související kosmetické vady. Dále třeba problémy způsobené softwarem. Pojištění nebere v úvahu problémy s baterií či příslušenstvím.Jak mohu nahlásit škodu?

Stačí zavolat na naši zákaznickou linku 31 31 100 00. S číslem pojistné události pak poškozené zboží přinesete na jednu z uvedených poboček nebo zašlete na adresu našeho reklamačního oddělení: Brodská 570, 26101 Příbram. Pokud jste si pojištění koupili před 3. 6. 2019, pak škodu nahlaste na www.hlaseniskod.cz nebo na tel. 283 002 868.

To je gól! To je gól!