Všechny komentáře k článku:Novinka na pražské pobočce - elektronický vyvolávací systém

Pan reditel dosahl sveho cile

tak koukam ze ubehlo par let od zalozeni Czechcomputer a pan reditel nam temer znicil dalsi firmu.
Vy kdo to nevite, tak mistni reditel je ten "borec", ktery pred lety dovedl ke krachu firmu Libra. A ejhle stejna sitace po letech v dalsi firme: dostat se na vedouci pozici, nahrabat si a postupne to znicit. pan majitel Matejka o nicem ani nevi a nebo tomu jen tak prihlizi a ma svazane ruce. vyborne, kdo bude nasledovat po czc ?

Možnosti
25 reakcí
poslední 11. 10. 2007 15:46

jj o tom cloveku sem uz slysel od par lidi co v czechu delaly :)

 

@stratos.: jo staci se zeptat byvalych lidi z czechu co sou ted v hojnem poctu u konkurence v holesovicich. podminky v czc sou pry priserny. prej tu na brigadu na montaz pocitacu davaji 50kč hrubeho! a obchodnici maj 18000kč hrubehoto, bych s nima pěkne vybeh! a kdyz se nekdo ozve ze by chtel pridat tak dostane kulovy a jeste mu delaji problemy. proto vsichni z czc odchazi do Alz. do holesovic, videl sem tam tak 7 lidi a dalsi se pry chystaji na presun (info od byvalych zamestnancu). docela me czc toci, mam to sem bliz nez do holesovic ale je to cim dal tim horsi. na obchode par novych nezaucenych lidi (maj tam 6 stolu a sedi tam dva obchodnici ???), ve skladu to same. Kdyz clovek nema predem vybrano, tak je to o infarkt. Novacci nic nevedi a clovek jen trne aby uz vypad, pak ho serve buchta v pokladne ze namam drobny a pak trcim ve fronte ve skladu kde se plouzi takovi podivny pankaci (podle toho co maj na hlave). a ted to dorazi stupidnim systemem aby to jeste vsechno zhorsili...hnus

 

@Rokfor: 18k za měsíc mi přijde dobré. Ruku na srdce - nejde o zase tak vysokou pozici a rozdíl mezi prodecem HW v takové firmě a pokladní v samošce je akorát znalost počítačů a ani zde člověk nemůže stejně znát všechno. Ono se říká obchodník, ale vesměs je to člověk, co za vás udělá objednávku a případně poradí, ale jeho náplní není vás přesvědčovat, abyste koupili jenom u něj a ne u konkurence - člověk už je většinou rozhodnutý.

 

@elcarlos: 18k hrubého měsíčně dost ??? v Praze ? 18k hrubého je 14000kč čistého. Tak to nevím kde žiješ ale v Praze kdy dá člověk 8 - 10k za bydlení, litr doprava, litra internet, litr telefon a v tu ránu už z 18k hrubého není ani na jídlo.
A jestli dobře koukám tak mají v kolonce o nás:
"Rok 2006 byl pro naši společnost rokem změn a dalšího růstu. Celkový obrat firmy překročil 760 milionů korun." a ža by z toho nemohli zaplatit zaměstnance ? to je trochu blbost...holt s jídle roste chuť.A i když to nejsou aktivní obchodníci, tak když vezmu v úvahu tu příšernou pracovní dobu (dvou směnný provoz), metráky lidí, emailů s objednávkama a věcí co na obchodě dělají, tak je to almužna a nedivím se že odcházejí k konkurenci kde je o 7000kč více při nástupu + prémie, bonusy apod... a po zkušebce další zvýšení.

 

@Dalii: 18 hrubeho je opravdu vysmech na prahu a na tak prosperujici firmu. Ja pracuju na mensim meste v mnohem mensi firme a mam 12 cistyho jako nastupni plat. + suzebni auto zadarmo + sluzebni tel zadarmo + 4% z prodeje. A to sou nastupni podminky!. Takze czech je v tomhle opravdu ubohej hlavne ze si reditele kazdyho pul roku kupujou novy BMW a na zamestnanich pekne skudlej ale kdyz je bavi kazdyho pul roku obnenovat pulku personalu tak je to jejich vec

 

@stratos.: Ať si kupujou třeba letadla nebo ostrovy, to je jejich věc, ale jestli to tam vede jeden člověk ke konci, tak je tam snad majitel kterej s ním vyrazí dveře ne ?
Protože jestli se czc položí, tak na tom budem tratit hlavně my zákazníci. Bude menší konkurence a s tím spojený problémy.

 

@DefCon98: Dobrý den, nemusíte se ničeho takového obávat, krachovat se rozhodně nechystáme.

 

@Dalii: Nechci nijak CZC obhajovat, ale měl byste si ujasnit, jaký je rozdíl mezi obratem a ziskem. Firma, i kdyby měla obrat třeba 100 miliard, může být klidně ve ztrátě.

 

@Rokfor: presne tak znam v Pribramsky pobocce dost lidi co maka v czechu za posledni pul roku odeslo asi 10 lidi vcetne vsech obchodniku a ted bude odchazet dalsi :). Proste lidi odtamtut zdrhaj. Ja nechapu ze se firme vyplati furt stridat zamestnance nez radsi pridaj tem co uz tam maj, prece jenom kdyz uz tam nekdo dela dyl je rychlejsi a vic toho zna nez kdyz kazdech 6 mesicu je tam na kazdym postu nekdo jinej a je pomalejsi nez se zauci apod, Znam treba lidi s AGENU a tam uz 10 let delaj skoro ty sami lidi proste tam panuje uplne jina atmosfera mel sem moznost tam chvily makat brigadne a pristup tech majitelu k zamestnancum je uplne o necem jinym nez vczechu tam vas akorat furt buzerujou at makate jak sroub ale ze by taky rekly kdyz budes makat vic a lepe dostanes odmenu to uz ne :) proste clovek nema zadnou motivaci a je z prace akorat flustrovanej.

 

@stratos.: Jasně stratosi, celý psaný stylem jedna paní povídala. Někdo tu napíše, že ředitel czc přivedl ke krachu Libru a hned jak se stal ředitelem v czc, tak žene ke krachu i czc a ty se k tomu klidně přidáš, aniž bys věděl, jak dlouho je ředitel czc na svém postu v czc nebo to, že libra přešla pod ProCu. To, že nechápeš, že se lidi na pracovních postech střídají(prumerne clovek pracuje u jednoho zamestnavatele cca 4 roky), je tvůj problém.

 

Dobrý den,
děkuji za příspěvek, i když není pravdivý hned z několika důvodů. Rád bych tedy uvedl informace na pravou míru.LIBRA Electronics s ro. - v této firmě jsem působil na pozici vedoucího obchodního oddělení pražské pobočky a měl jsem v týmu 3 lidi. Celá LIBRA měla 7 poboček a více než 120 zaměstnanců. Nikdy jsem nebyl na takové pozici abych mohl firmu přivést ke krachu, ke kterému ostatně nikdy nedošlo. LIBRA se spojila s firmou Proca dva roky po mém odchodu (nejednalo se o žádný krach) a asi dva roky poté Proca v rámci holdingu AAC ukončila regulérně svoji činnost (opět se nejednalo o žádný krach). Veškeré tyto kroky se řídilo představenstvo holdingu AAC, které vlastnilo firmy LIBRA i ProCa. Já jsem členem představenstva nikdy nebylCzech Computer s r.o. - v této firmě působím 6 let na pozici ředitele firmy a myslím, že se nám podařilo vybudovat zdravou a prosperující firmu. Rozhodně se nechystáme krachovat ani nejsme ve ztrátě. Naše firma jako jedna z mála firem působících v IT zvěřejňuje v obchodním rejstříku svoje finanční výsledky, takže se o finančním zdraví firmy může přesvědčit každý.O zdravém růstu svědčí i to, že podnikáme ve vlastních pobočkách, které stavíme za vlastní peníze. Příští rok chceme vybudovat další pobočku, dnes jsme zprovoznili bonusový systém pro naše zákazníky a snažíme se dělat vše proto, aby naši zákazníci byli spokojeni.Pan Matějka jakožto majitel firmy rozhodně nemá svázané ruce ( je nejvyšším šéfem s absolutními pravomocemi vůči mě) a do provozu firmu je denně zapojen, takže ví velmi dobře co se v jeho firmě děje. Pokud by měl jakýkoliv pocit, že firmu poškozuji, zcela určitě bych na svém místě nebyl.Přeji hezký den
Stanislav Gaj
ředitel společnosti

 

@Stanislav Gaj - CZC: Jenom otázka na CZC. Do jakých měst by se chtěla firma v blízké budoucnosti rozšířit?? Děkuji

 

@Skoda 18: Dobrý den,
v nejbližší budoucnosti nás čeká Praha, o dalších městech zatím nemáme jasno.
Přeji hezký den
Stanislav Gaj

 

@Stanislav Gaj - CZC: Dobrý večer,
jste si jist, že chcete expandovat z Prahy do Prahy? Nebo máte na mysli někde do centra Prahy? :)

 

@TheMiko: Dobrý den,ano jsem si jist, nebude to ale do centra Prahy, kde je špatné parkování atd, ale někam na druhou stranu Prahy.hezký den
Stanislav Gaj
ředitel společnosti

 

@Stanislav Gaj - CZC: Dobry den, treba Praha 9 by byla idealnim druhym koncem Prahy :-) A po predchozich reakcich bez listecku bude urcite super 8-)

 

@Stanislav Gaj - CZC: při tom, jak jsme hledali provozovnu v naší společnosti Vám držím palce, Praha není zrovna přeplněná vhodnými objekty.

 

@Stanislav Gaj - CZC: A co například Brno? :)

 

@sumix: Dobrý den,
Brno je velmi atraktivní lokalita, nicméně v tuto chvíli se tam enchystáme. Nechceme otvírat více poboček najednou, abychom mělo dost prostoru a možností vždy každou pobočku zajistit tak, aby fungovala podle všech našich pravidel a měli vše plně pod kontrolou.
Přeji hezký den
Stanislav Gaj
ředitel společnosti

 

@Stanislav Gaj - CZC: Dobrý den,
a mohl byste se, pane řediteli, vyjádřit také k těm platům, když už jste v tom?

 

@ONdr4sh: Dobrý den,
omlouvám se, ale nechci veřejně řešit platovou politiku a mzdy zaměstnanců. To je interní věc každé firmy, která se neprobírá veřejně, nepřineslo by to nic dobrého.
děkuji za pochopeníPřeji hezký den
Stanislav Gaj

 

@Stanislav Gaj - CZC: Dobry den, chapu ze resit platovou politiku firmy verejne neni nejvhodnejsi, presto bych se chtel zeptat, zda hodlate udelat aspon neco se zamestnanci, aby se clovek stale nepotykal pri vyberu zbozi u obchodniku se slovy "o tomto produktu toho vim malo, pracuji tady jen chvilku", a takovych podobnych... kde pak maji zakaznici zjistit, co je dle zkusenosti jinych lepsi si vybrat, kdyz se zamestnanci stale jen meni, a (coz chapu) velmi dlouho ziskavaji zkusenosti a orientaci ve zbozi a jeho kvalite.... prijde mi to jako nesmysl, stale se "zbavovat" znalich a zkusenych a prijimat nezkusene, kteri zakaznikovi (bohuzel) nemohou poradit... dekuji....

 

@RJ45: Dobrý den,děkuji za Váš příspěvek. Velice dobře si uvědomuji, že to co popisujete je nepříjemné. Budeme velmi intenzivně pracovat na tom, aby se tato situace napravila. Přeji hezký denStanislav Gaj
ředitel společnosti

 

@Stanislav Gaj - CZC: Nachci se zapojovat do debaty o těch platech ale když budete otvirat tu novou pobočku tak by jste tu mohni někam dát zprávu o tom kolik lidí, s jakou kvalifikací a za jaký peníze naberete. Chtěl bych spíš říct něco k tomu vyvolávacímu systému. Je to naprostá zbytečnost a stojí to pěkný peníze. Podle mého názoru by bylo účelnějčí přijmout ještě jednoho prodejce který by měl mimo štičku na starosti odpovídání na dotazy na diskuzích o produktech. A také by nebylo na škodu koupit druhý server na vaše stránky jelikož v určitých hodinách je každý den naprosto vytížený a než se něco člověku načte tak nad tím stráví věčnost.

 

@Trewor: Dobrý den,děkuji moc za váš příspěvek. Napíšu to bodově, abych na něco nezapomněl.Personální obsazení nové pobočky - jakmile budeme vědět termín otevření nové pobočky zcela určitě bude minimálně na našich stránkách zpráva kolik lidí na jaké pozice budeme potřebovat.Vyvolávací systém - stojí to dost peněz, to je pravda :-) Věřím, že to zlepšení opravdu přinese. Další prodejce, kteří budou řešit emaily, už také řešíme.Server na www - servery jsme vyměnili před necelým měsícem a fungují výborně. Problém bude pravděpodobně někde jinde, možná v zatížení linkyPřeji hezký denStanislav Gaj
ředitel společnosti