Seznamte se s až tříletou zárukou opravy do druhého pracovního dne značky Dell

Porucha notebooku nebo počítače přichází vždy v ten nejméně vhodný čas. Jedním ze způsobů, jak z toho rychle ven, je záruka Next Business Day On-Site, kterou poskytuje výrobce počítačů a elektroniky Dell. 

„Jak je to vlastně s tou zárukou Dell, to jako zavolám a oni přijedou?“ Podobné dotazy nám chodí téměř denně. Připravili jsme proto článek, ve kterém vám záruku Next Business Day On-Site podrobně popíšeme.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Co je to služba Next Business Day?

Záruku Next Business Day On-Site (NBD) poskytuje značka Dell standardně na všechny své notebooky, PC, ale i například na projektory.

NBD zaručuje po celou dobu trvání záruky počínaje datem dodání přístup k několika servisním a diagnostickým službám. Jsou to:

  • 30denní úvodní asistence – telefonická technická podpora a asistence při instalaci a konfiguraci
  • Nepřetržitá (24/7) on-line podpora – non-stop asistenční služba na support.euro.dell.com včetně e-mailové podpory. Zde vám pomohou například s ovladači, utilitami atd.
  • Telefonická technická podpora – Pokud se vám nedaří vyřešit problém on-line, zavolejte na linku technické podpory, která vám pomůže s diagnostikou a najde nejvhodnější řešení. Funguje od pondělí do pátku v běžné pracovní době.

A konečně ta nejlákavější část služby NBD, servis u zákazníka do druhého pracovního dne. Ta funguje následovně:

  • Zavoláte na linku telefonické technické podpory a společně najdete závadu.
  • Služba Dell NBD k vám do druhého pracovního dne pošle certifikovaného technika Dell.
  • Garance druhého pracovního dne platí v případě, že technik přijme hlášení závady do 17:00 v pracovních dnech. Podmínkou je také dostupnost náhradních dílů.

Jak dlouho platí záruka NBD?

Standardní délka záruky Next Business Day On-Site značky Dell jsou 2 roky, u vybraných produktů, zejména těch určených pro profesionály, jsou to 3 roky. Přesnou délku záruky zjistíte on-line přes tento nástroj. Záruku u vybraných zařízení navíc můžete za poplatek rozšířit až na 5 let.

A funguje to opravdu?

Funguje! Záznamů o praktických zkušenostech s NBD zárukou najdete na internetu spoustu. Jednu z nich uvádí na blogu redaktorů i Živě.

Ohodnoť článek:

Diskuze k článku (5)

NBD v praxi

ftelf 22. 1. 2020 13:12

Reklamuji pracovní noťas DELL XPS 9570. 3 dny se čekalo na novou desku, přijel technik, vyměnil desku a "nová" deska nefunguje, jelikož je to deska z jin…

NBD U všech Dell produktů

Ivanhoe88 17. 3. 2019 10:07

Dobrý den, opravdu mohu NBD Support záruku uplatňovat u všech zařízení Dell? Bez vyjímky? Jde mi především o notebooky.

Zkušenost

eap123 25. 9. 2014 20:14

Reklamuji tablet dell venue 11 pro (cca 24.000 s DPH) jejich NBD funguje tak, ze tablet se "vali" nekde v centralnim sevisu pro EU a jiz 20 dnu ceka na z…

Reklamační oddělení Dellu to je děs

dominik.fiser 24. 10. 2013 1:38

Technici jsou profíci, ale reklamační oddělení Dellu, to je děs, co si budeme povídat, když řeší reklamaci striktně na základě interních směrnic a rozbit…

:)))

jack2310 23. 10. 2013 10:27

CZC objevilo ameriku...a ní i NBD