Porucha notebooku nebo počítače přichází vždy v ten nejméně vhodný čas. Jedním ze způsobů, jak z toho rychle ven, je záruka Next Business Day On-Site, kterou poskytuje výrobce počítačů a elektroniky Dell.
„Jak je to vlastně s tou zárukou Dell, to jako zavolám a oni přijedou?“ Podobné dotazy nám chodí téměř denně. Připravili jsme proto článek, ve kterém vám záruku Next Business Day On-Site podrobně popíšeme.
Co je to služba Next Business Day?
Záruku Next Business Day On-Site (NBD) poskytuje značka Dell standardně na všechny své notebooky, PC, ale i například na projektory.
NBD zaručuje po celou dobu trvání záruky počínaje datem dodání přístup k několika servisním a diagnostickým službám. Jsou to:
- 30denní úvodní asistence – telefonická technická podpora a asistence při instalaci a konfiguraci
- Nepřetržitá (24/7) on-line podpora – non-stop asistenční služba na support.euro.dell.com včetně e-mailové podpory. Zde vám pomohou například s ovladači, utilitami atd.
- Telefonická technická podpora – Pokud se vám nedaří vyřešit problém on-line, zavolejte na linku technické podpory, která vám pomůže s diagnostikou a najde nejvhodnější řešení. Funguje od pondělí do pátku v běžné pracovní době.
A konečně ta nejlákavější část služby NBD, servis u zákazníka do druhého pracovního dne. Ta funguje následovně:
- Zavoláte na linku telefonické technické podpory a společně najdete závadu.
- Služba Dell NBD k vám do druhého pracovního dne pošle certifikovaného technika Dell.
- Garance druhého pracovního dne platí v případě, že technik přijme hlášení závady do 17:00 v pracovních dnech. Podmínkou je také dostupnost náhradních dílů.
Jak dlouho platí záruka NBD?
Standardní délka záruky Next Business Day On-Site značky Dell jsou 2 roky, u vybraných produktů, zejména těch určených pro profesionály, jsou to 3 roky. Přesnou délku záruky zjistíte on-line přes tento nástroj. Záruku u vybraných zařízení navíc můžete za poplatek rozšířit až na 5 let.
A funguje to opravdu?
Funguje! Záznamů o praktických zkušenostech s NBD zárukou najdete na internetu spoustu. Jednu z nich uvádí na blogu redaktorů i Živě.
NBD v praxi
Reklamuji pracovní noťas DELL XPS 9570. 3 dny se čekalo na novou desku, přijel technik, vyměnil desku a "nová" deska nefunguje, jelikož je to deska z jin…
NBD U všech Dell produktů
Dobrý den, opravdu mohu NBD Support záruku uplatňovat u všech zařízení Dell? Bez vyjímky? Jde mi především o notebooky.
Zkušenost
Reklamuji tablet dell venue 11 pro (cca 24.000 s DPH) jejich NBD funguje tak, ze tablet se "vali" nekde v centralnim sevisu pro EU a jiz 20 dnu ceka na z…
Reklamační oddělení Dellu to je děs
Technici jsou profíci, ale reklamační oddělení Dellu, to je děs, co si budeme povídat, když řeší reklamaci striktně na základě interních směrnic a rozbit…
:)))
CZC objevilo ameriku...a ní i NBD