CZC.cz hlásí 20% růst a investice do budoucnosti

Praha, 7. 11. 2018 – V uplynulém finančním období (1. 4. 2017 – 31. 3. 2018) dosáhl e-shop CZC.cz tržeb z prodeje zboží a služeb v hodnotě 3 684 mil. Kč bez DPH, což představuje v oblasti maloobchodního prodeje meziroční růst téměř 20 %. Po roce v provozní ztrátě, související s integrací systémů do skupiny E-commerce Holding (ECH), dosáhlo CZC.cz provozního zisku 9,3 mil. Kč.

„V minulém finančním roce jsme rozeslali přes milion zásilek a dosáhli provozního zisku 9,3 milionu korun. K tomu nám pomohla logistická a technologická opatření, ale také úspěšná marketingová kampaň, ve které se hrdě hlásíme k pozici dvojky na online trhu s elektronikou. Stále pokračuje integrace do skupiny E-commerce Holding. Související investice nám do budoucna pomohou nastartovat další prorůstové změny. Mezi prvními bude například rozšíření sítě výdejních míst,“ hodnotí vývoj generální ředitelka CZC.cz Jitka Dvořáková.

Z pohledu kategorií byly tahouny úspěšného roku hlavně stolní počítače, komponenty a mobilní telefony. Všechny zaznamenaly dvojciferný nárůst tržeb oproti minulému období. Osvědčily se také novinky v oblasti péče o zákazníky. V předvánoční sezóně byl zákazníkům představen chatbot Čenda, který za tři týdny provozu odbavil 229 908 zpráv a obsloužil 3 125 uživatelů. Ulehčil jim výběr vhodných vánočních dárku nebo poradil s objednávkami či kontaktováním zákaznické péče.

Ukotvit značku CZC.cz ve dvacátém roce své existence pomohl zbrusu nový komunikační koncept hrdých dvojek, ve kterém CZC.cz otevřeně přiznává, že v segmentu IT a spotřební elektroniky není největším e-shopem. Ten CZC.cz úspěšně rozvíjelo i v dalším období.

Akční nabídka Akční nabídka