Průvodce reklamací

Vrácení zboží a reklamace

Časté otázky našich zákazníků

Zboží mi bylo doručeno poškozené:

Dorazilo Vám zboží domů poškozené? Přepravní obal zásilky je viditelně mechanicky poškozen?

Při jakémkoliv zjevném poškození přepravního obalu máte právo zásilku nepřijmout.

Ať už se rozhodnete jakkoliv, sepište na místě s řidičem zápis o škode do přepravního protokolu a pokud možno, pořiďte fotodokumentaci balení.

V případě, že je přepravní obal neporušený, ale zboží po rozbalení je poškozené, pořiďte prosím fotodokumentaci balení, včetně obalového materiálu a samotného zboží a obraťte se na naše zákaznické centrum na čísle 313 11 00 00 nebo zboží dovezte v co nejkratší době na kteroukoliv prodejnu CZC.cz. Jak postupovat v tomto případě naleznete na stránce Jak postupovat při přebírání zásilky.

Vrácení zboží ve 14 dnech:

Koupili jste si zboží a po jeho doručení jste zjistili, že Vám nevyhovuje, nesplňuje Vaše očekávání nebo jste si prostě koupi rozmysleli?

Ze zákona máte v takovém případě právo vrátit zboží ve lhůtě 14 dní od doručení.

Jak u nás reklamovat produkt?

Přihlášení nebo registrace

 
  • Pro založení reklamace online je nutná registrace, pokud ještě nemáte založený účet, a přihlášení na CZC.cz.
  • V sekci Objednávky v Moje CZC najdete seznam svých objednávek s možností reklamovat nebo vrátit zboží.
  • Přihlášení Vám umožní automatické vyplnění reklamačního formuláře a založení reklamace online.

Specifikace problému

 
  • Průvodce reklamací Vám umožní projít online procesem reklamací, případně vrácení zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy ve 14-ti dnech.
  • U každého kroku reklamace najdete seznam často kladených otázek s odpověďmi, které se vztahují k celému procesu reklamací nebo vrácení zboží.
  • Rovněž zde najdete seznam autorizovaných servisů, u kterých lze uplatnit reklamaci v záruční lhůtě.

Tisk reklamačního štítku

 
  • V případě reklamace produktu po ukončení online procesu založení reklamace Vám přijde e-mailem reklamační štítek s adresou pro zaslání zboží.
  • Reklamační štítek vytiskněte, vyplňte Vaši kontaktní adresu a zapište číslo reklamace, které je automaticky generováno po založení reklamace online.
  • Stejně postupujte v případě odstoupení od kupní smlouvy, kdy odkaz na reklamační štítek najdete v návodu na odstoupení od kupní smlouvy.

Odeslání zboží

 
  • Zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy - viz instrukce na reklamačním štítku.
  • Ideálne použijte originální balení, včetně všech výplní, ve kterém jste zboží dostali.
  • Na balík nalepte střední díl reklamačního štítku s poštovní adresou CZC.cz.
  • Balík pošlete Českou poštou nebo doneste na nejbližší pobočku CZC.cz.
  • V obou případech si nechte potvrdit převzetí balíku.
  • Zákaznické centrum je Vám k dispozici:

    Po-Pá: 8:00 – 18:00

    So: 8:00 – 16:30