Průvodce reklamací

Vrácení zboží a reklamace

  ...   ...  

Časté otázky našich zákazníků

Zboží mi bylo doručeno poškozené:

Dorazilo Vám zboží domů poškozené? Přepravní obal zásilky je viditelně mechanicky poškozen?

Při jakémkoliv zjevném poškození přepravního obalu máte právo zásilku nepřijmout.

Ať už se rozhodnete jakkoliv, sepište na místě s řidičem zápis o škode do přepravního protokolu a pokud možno, pořiďte fotodokumentaci balení.

V případě, že je přepravní obal neporušený, ale zboží po rozbalení je poškozené, pořiďte prosím fotodokumentaci balení, včetně obalového materiálu a samotného zboží a obraťte se na naše zákaznické centrum na čísle 313 11 00 00 nebo zboží dovezte v co nejkratší době na kteroukoliv prodejnu CZC.cz.

Vrácení zboží ve 14 dnech:

Koupili jste si zboží a po jeho doručení jste zjistili, že Vám nevyhovuje, nesplňuje Vaše očekávání nebo jste si prostě koupi rozmysleli?

Ze zákona máte v takovém případě právo vrátit zboží ve lhůtě 14 dní od doručení.

 
  • Zákaznické centrum je Vám k dispozici:

    Po-Pá: 8:00 – 18:00

    So: 8:00 – 16:30

Hlavička