Nejčastější dotazy

Který produkt je pro mě nejvhodnější? Bude kompatibilní s dalšími produkty? Jak jej zprovoznit? Má notebook matný, nebo lesklý displej?

Na jakékoliv technické dotazy vám rádi odpovíme na e-mailu technicke@czc.cz.

Chci vrátit zboží. Jak a do kdy to mám udělat?

U zboží objednaného přes e-shop, telefonicky nebo e-mailem fyzickou osobou (v objednávce není uveden název firmy nebo IČ) máte možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.

Ze zákona máte nárok takto objednané zboží vyzkoušet, čímž ale není myšleno zboží nad míru opotřebovat nebo jej spotřebovat. V zákonném uvedené lhůtě tedy musíte:

  • sdělit nám svůj záměr odstoupit od smlouvy prokazatelným způsobem - nejlépe nám zaslat zboží spolu s vyplněným formulářem o odstoupení od smlouvy, který najdete ke stažení ZDE.
  • zboží spolu s formulářem zašlete na adresu CZC.cz, Brodská 570, Příbram 5, 261 01 nebo jej osobně dopravte na kteroukoliv pobočku CZC.cz, jejichž seznam najdete ZDE.

V případě, že vrácené zboží bude neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, můžeme uplatňovat náhradu škody.

Když vrátím zboží ve dvoutýdenní lhůtě, dostanu hned peníze zpět?

Na pobočkách CZC.cz vám peníze za vrácené zboží můžeme vyplatit ihned (pokud jste kupující = vaše jméno je uvedeno na faktuře).

Pokud zboží vracíte na některé z poboček sítě CZC Partner, vyplácíme peníze na účet.

Co znamená, že je zboží na cestě, skladem je 0 kusů nebo není známá dodací lhůta?

Najeďte na kteroukoliv z těchto informací v e-shopu myší a klikněte. Otevře se vám okno s podrobnými informacemi o dostupnosti.

Pokud je termín dodání neznámý, znamená to, že zboží nemá skladem ani český distributor, a teprve čeká na jeho dodání. Termín dodání se v takových případech nedá odhadovat - a my vám nechceme slibovat něco, co nemusí být pravda.

Pokud na zboží s neznámou dostupností nespěcháte, doporučujeme vám si u něj zadat “Hlídacího psa”, který bude skladovou zásobu sledovat za vás, a oznámí vám změny v dostupnosti podle vašich přání.

Jak to, že ještě před chvílí bylo mnou vybrané zboží skladem a při objednání se objevilo, že skladem není?

Na CZC.cz může v jednom okamžiku nakupovat až několik desítek tisíc zákazníků. V podobných případech je tedy pravděpodobné, že zboží zakoupil někdo těsně před vámi. Pokud již zboží v době vaší objednávky není skladem, uvidíte u něj termín dodání.

Jak reklamovat zboží?

Reklamaci můžete provést dvěma způsoby - v CZC.cz a v autorizovaném servisu:

  • Postup pro reklamaci v CZC.cz: Zboží doneste spolu s fakturou na kteroukoliv pobočku CZC.cz, nebo zboží zašlete spolu s fakturou a vyplněným reklamačním formulářem (stáhnete si jej ZDE) na adresu CZC.cz, Brodská 570, Příbram 5, 261 01.
  • Postup pro reklamaci v servisu:Reklamací v autorizovaném servisu se doba reklamace zkrátí až o pět dní, které trvá doprava z CZC.cz do servisu a zpět. Seznam výrobků a autorizovaných servisů najdete ZDE.

Pro další informace využijte podrobnou nápovědu k reklamacím.

V jaké fázi je moje reklamace? Proč oprava drobnosti trvá tak dlouho?

Každé reklamované zboží zasíláme do autorizovaného servisu, kde závadu posuzují. Reklamační technici v CZC.cz vám tedy nemohou sdělit přesnější informace, dokud se zboží nevrátí k nám. A to často trvá opravdu celých 30 dní.

Chci změnit objednávku, dokoupit zboží, vyměnit zboží, změnit způsob platby či doručení. Chci zrušit objednávku.

Změny a zrušení objednávky provedete po přihlášení na CZC.cz v sekci Moje CZC – Objednávky. U aktuálních objednávek můžete zboží přidávat, měnit i rušit.

Pro změnu způsobu dodání nebo způsobu platby prosím kontaktujte zákaznické centrum prostřednictvím kontaktního formuláře, který naleznete na tomto odkaze: https://www.czc.cz/kontakty

Jak zjistím, že je mnou vybrané zboží skladem na dané pobočce?

Pod cenou každého produktu najdete řádek “Skladem”. Po rozkliknutí ihned uvidíte, kdy zboží dorazí na vámi zvolenou pobočku.

Pokud u pobočky vidíte stav “Ihned”, produkt je skladem přímo na pobočce. To platí nejčastěji pro Příbram a Praha-Háje. Na ostatní pobočky zboží rozvážíme na základě objednávek.

Jsem z jiného členského státu EU a chci nakupovat bez DPH. Jde to ?

CZC.cz nabízí možnost prodeje bez DPH plátcům daně v jiném členském státě EU, ovšem musí být prokazatelné, že zboží opustilo hranice ČR.

Objednávku tedy není možné vyzvednout osobně v naší síti poboček, nebo si nechat zboží poslat na území ČR.

Zboží vám odešleme přepravní společností na místo určení v jiném členském státě EU.

Pro vytvoření nabídky prosím kontaktujte naše zákaznické centrum, viz kontakty.

Hlavička