Nejčastější dotazy

OBJEDNÁVKA/NÁKUP

Potřebuju pomoc s výběrem produktu. Kam se mohu obrátit?

S výběrem ideálního produktu vám rádi poradíme na našem web chatu (najdete ho na jednotlivých výpisech kategorií) nebo nám napište na e-mail technicke@czc.cz.

Jaká je dodací lhůta?

Dostupnost je uvedena u každého produktu. Po kliknutí na "Další možnosti doručení" pak uvidíte termíny pro jednotlivé způsoby dodání.

Co znamená neznámý termín dodání?

Takto označené zboží bohužel zrovna nemáme skladem a jeho dostupnost je prozatím neznámá.

Kde můžu sledovat průběh objednávky?

Registrovaní uživatelé mohou vidět stav své objednávky po přihlášení v Moje CZC. Pro neregistrované uživatele je k dispozici odkaz https://www.czc.cz/sledovani

V kolik hodin bude připravena moje objednávka?

Takto přesnou informaci vám bohužel nejsme schopni říct. Vždy záleží na více faktorech, které lze těžko přesně předvídat.

Jak dlouho bude objednávka čekat na výdejním místě?

Vaši objednávku vám na smluveném místě budeme hlídat pět pracovních dnů.

Proč je moje objednávka na montáž PC sestavy zrušena a místo ní se v profilu zobrazuje jiná?

V případě montáže PC dochází k rozdělení objednávky a následnému stornu té původní. Aktivní pak zůstává nově vzniklá. Není potřeba se obávat, pracujeme na tom.

Jak změnit způsob dodání nebo platby?

Kontaktujte naši zákaznickou linku, kde váš požadavek určitě vyřeší.

Jak vyměnit položku ve své objednávce?

Registrovaní uživatelé mohou položky zboží měnit po přihlášení v Moje CZC. Neregistrovaným rádi změníme položku po zavolání na zákaznickou linku.

Chci svou objednávku zrušit. Co mám udělat?

Stornovat objednávku můžete po přihlášení v Moje CZC. Pokud je již objednávka uzavřena, a je na cestě na k vám, stornovat již bohužel nelze.

Jak nakoupit bez DPH?

Jste-li firma podnikající v rámci EU, vyplňte DIČ a vaše objednávka bude automaticky bez DPH. Pokud jste fyzická osoba a hodláte zboží vyvézt do zahraničí, vystavíme vám nejprve fakturu s DPH a daň vám vrátíme po dodání potvrzení. Svůj záměr o vývozu zboží nám můžete uvést do poznámky objednávky (ve třetím kroku košíku) nebo sdělit na jakékoliv prodejně.

Můžu změnit fakturační údaje?

Můžete, a to do 14 dnů od vystavení dokladu, a to z fyzické osoby na podnikatele či z podnikatele na podnikatele. Stačí zaslat žádost přes náš kontaktní formulář https://www.czc.cz/kontakty

 

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Dorazilo mi jiné zboží, než jsem objednal. Jak to řešit?

Kontaktujte prosím naši zákaznickou linku nebo vyplňte kontaktní formulář na https://www.czc.cz/kontakty a všechno vyřešíme.

Dorazilo mi poškozené zboží. Co s tím?

Jestliže je poškozená celá zásilka včetně obalového materiálu, postupujte prosím dle návodu https://www.czc.cz/jak-postupovat-pri-prebirani-zasilky/clanek. Pokud jde o poškození zboží, které nemohlo být způsobeno přepravou, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku nebo vyplňte kontaktní formulář na https://www.czc.cz/kontakty

Chci odstoupit od smlouvy do 14 dnů a zboží vrátit nebo vyměnit. Co musím udělat?

Použijte našeho průvodce reklamací, kde se dozvíte všechny potřebné informace.

Kde a jak mám podat reklamaci?

Použijte našeho průvodce reklamací, kde se dozvíte všechny potřebné informace.

Jaká je lhůta pro vyřízení reklamace?

Ze zákona jsme povinni reklamaci vyřídit do 30 dnů od jejího podání, ale snažíme se, aby vše proběhlo v co nejkratším čase.

Kde si mohu ověřit stav své reklamace?

Protože zboží zasíláme na odborné posouzení do autorizovaných servisů, nejsme schopni poskytnout úplně všechny detailní stavy. Základní informace ale najdete po přihlášení v Moje CZC.

Nesouhlasím s vyřízením reklamace, jak mám postupovat?

O reklamacích rozhodujeme vždy na základě odborného posouzení autorizovaným servisem. Tento odborný posudek můžete rozporovat jiným odborným posudkem, například znaleckým.

 

SLUŽBY A SERVIS

Potřebuji servis či opravu PC nebo notebooku. Děláte takové služby?

Ano, děláme. Detailní výpis a ceny služeb, které poskytujeme k počítačům a notebookům najdete zde.

Mám zájem o prodlouženou záruku nebo pojištění. Jak služby objednám?

Tyto služby si můžete navolit v prvním kroku nákupního košíku. Pro prodlouženou záruku se můžete rozhodnout i dodatečně, rádi vám ji sjednáme osobně i telefonicky do 30 dnů od nákupu.

Co vše mohu očekávat v rámci montáže PC?

Všechny informace ohledně montáží vlastních PC sestav naleznete zde.

Potřebuju pozáruční servis. Pomůžete mi?

Rádi vám na pozáruční servis přijmeme mobilní telefon, tablet nebo notebook, a to i pokud jste je nekoupili u nás. Více informace naleznete zde.

 

OSTATNÍ

Přeji si vymazat všechny své údaje, jak to mám udělat?

Pokud to opravdu chcete udělat, stačí vyplnit formulář na https://www.czc.cz/soukromi/sprava-udaju.

Nepřeji si dostávat e-mailové nabídky, jak se odhlásím?

V patičce každého takového e-mailu je možnost odhlásit odběr (úplně dole). Ale nezapomínejte, že přijdete o různé výhodné nabídky nebo slevy.

Kde najdu kontakt na prodejnu?

Na našich výdejních místech obsluhujeme zákazníky pouze osobně. Všechny telefonické a e-mailové dotazy vyřizují naši specialisté ze zákaznického centra, kteří jsou vám k dispozici od pondělí do pátku 8:00-18:00 a o víkendu 8:00-16:30.

Na co mohu využít body z Bonus klubu?

Své body můžete použít na nákup zboží za zvýhodněnou cenu, nebo je třeba vsadit ve Výherně. Seznam produktů, na které můžete získat slevu najdete zde.