Prodloužená záruka

Prodloužená záruka

Sotva vám skončila záruka a vaše televize se poroučela do věčných lovišť. Anebo počítač. Mobil? Cokoli! Zboží se prostě rádo rozbíjí po skončení záruky, to je smutný fakt. S námi ale můžete být v klidu. Využijte naší nabídky prodloužené záruky, a to až na 5 let. Ušetříte si starosti a ulevíte peněžence.

Prodloužená záruka

 

Bez spoluúčasti.

 

Možnost prodloužení o 1, 2 nebo 3 roky.

 

Poruchu nám jednoduše nahlásíte a my se o vše postaráme.

 

Je uznáno více než 96 % nahlášených případů.

Jak na to?

Košík

Vyberte si na CZC.cz zboží
a vložte jej do košíku.
Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Záruka

V košíku se u zboží zobrazí možnost prodlužené záruky. Zvolte prodloužení o 1, 2 nebo 3 roky.
Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Poběží automaticky

A je to! Prodloužená záruka poběží automaticky po skončení záruční doby dle nákupního dokladu.
Pojištění obrázek

Potřebuji uplatnit záruku. Co teď?

Přečtěte si jednoduché instrukce o tom jak postupovat.
Přečíst instrukce

Na co se často ptáte

U jakého zboží mohu prodloužit záruku?U všech produktů, u kterých je vám při nákupu v košíku služba nabízena.Bude mi vrácena uhrazená částka za záruku v případě odstoupení od smlouvy do 14 dnů?Jistě, v takovém případě vám vrátíme plnou cenu prodloužené záruky.Je prodloužená záruka přenosná v případě, že zboží prodám?Ano. Prodloužená záruku můžete přenést na nového majitele.Do jaké výše mi bude plněna škoda?V případě, že zboží nelze opravit, vyplatíme vám časovou cenu zboží. Časová cena je nákupní cena zboží snížena o 1 % za každý měsíc, který uplynul od jeho koupě.Na jaké situace se prodloužená záruka například nevztahuje?Jakékoli mechanické poškození přístroje a s tím související kosmetické vady. Dále třeba problémy způsobené softwarem. Pojištění nebere v úvahu problémy s baterií či příslušenstvím.Jak mohu nahlásit škodu?

Stačí zavolat na naši zákaznickou linku 31 31 100 00. S číslem pojistné události pak poškozené zboží přinesete na jednu z uvedených poboček nebo zašlete na adresu našeho reklamačního oddělení: Brodská 570, 26101 Příbram. Pokud jste si pojištění koupili před 3. 6. 2019, pak škodu nahlaste na www.hlaseniskod.cz nebo na tel. 283 002 868.

Pořídili jste prodlouženou záruku před 3. 6. 2019? Více informací se dovíte v tomto článku.

Dokumenty ke stažení

Sjednáním pojištění potvrzujete, že jste se seznámili se všemi dokumenty a souhlasíte s jejich zněním:

Hity z telky Povánoční výprodej