Prodloužená záruka - shutdown

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Prodloužená záruka

Na co se často ptáte?

Bude mi vrácena uhrazená částka za záruku v případě odstoupení od smlouvy do 14 dnů? Jistě, v takovém případě vám vrátíme plnou cenu prodloužené záruky. Je prodloužená záruka přenosná v případě, že zboží prodám? Ano. Prodloužená záruku můžete přenést na nového majitele. Do jaké výše mi bude plněna škoda? V případě, že zboží nelze opravit, vyplatíme vám časovou cenu zboží. Časová cena je nákupní cena zboží snížena o 1 % za každý měsíc, který uplynul od jeho koupě. Na jaké situace se prodloužená záruka například nevztahuje? Jakékoli mechanické poškození přístroje a s tím související kosmetické vady. Dále třeba problémy způsobené softwarem. Pojištění nebere v úvahu problémy s baterií či příslušenstvím. Jak mohu nahlásit škodu? Pro nahlášení pojistné události stačí zavolat na naši zákaznickou linku 295 562 824. Po zavolání postupujte podle informací v potvrzovacím e-mailu. Zboží spolu s dokladem o koupi zašlete přímo na adresu servisního střediska, které Vaši opravu obstará: NBSERVIS, nám. Jana Masaryka 2735 2. patro 27204, Kladno. Ke zboží, prosím, nezapomeňte přiložit vytištěný registrační formulář a zkontrolujte, zda je zboží kompletní.