CZC.cz hlásí více než třetinový nárůst transakcí na Černý pátek

Praha, 26. 11. 2018 – CZC.cz, dvojka na trhu s elektronikou, odstartovala akci Black Friday po zkušenostech z loňského roku již 16. listopadu. „V porovnání s rekordním minulým rokem se letos za celou dobu trvání slev Black Friday tržby zvýšily o 9 % a v případě transakcí byl nárůst více než třetinový. Oproti loňsku se podařilo na e-shop přivést o 20 % více návštěvníků a zároveň se zvýšil i konverzní poměr o 12 %. Jinými slovy se zákazníci nechodili na zboží jen dívat, ale využili výhodné nabídky a rovnou i nakoupili,“ podotýká marketingový ředitel CZC.cz, Milan Duda. Skutečný Black Friday, který letos připadl na 23. 11., přinesl e-shopu CZC.cz téměř 10 000 transakcí a také z hlediska tržeb šlo o nejúspěšnější den celé akce. Nejlépe se prodávaly chytré náramky, outdoorové telefony RugGear, Apple iPhone SE nebo SSD disky Kingston.

Perličkou letošního Black Friday byla i návštěvnost téměř 25 000 zákazníků v jednom okamžiku, která na chvíli odstavila web. Zasloužila se o to chytrá koloběžka Xiaomi v hodnotě 10 900 Kč, která byla k mání za 262 Kč. Sníženou cenu pomohli vybrat fanoušci na facebookovém profilu CZC.cz.

Kolosální jarní výprodej Kolosální jarní výprodej