CZC.cz ohlašuje čas na změnu a reinkarnuje Patrika Hezuckého

Praha, 17. 8. 2020 – CZC.cz se v nové kampani rozhodlo postavit za práva všech dvojek, které trpí tím, že se z rodinného rozpočtu kupuje vždy jen to, co je potřeba. Tuto situaci zná podle ankety až 75 % Čechů, kteří odkládají nákup vytoužené elektroniky na úkor jiných věcí. Hnutí za práva dvojek podpoří i chytrý hlasový asistent Hezi, do kterého se reinkarnoval Patrik Hezucký z minulých kampaní dvojky na online trhu s elektronikou.

CZC.cz nahlédlo do geekovských domácností a s hrůzou zjistilo, že převládá časem nastřádané harampádí nad věcmi, které svým majitelům opravdu dělají radost. "Doma máme už obří hromadu hrnečků, ale novou herní konzoli si ne a ne prosadit," postesknul si například Milan Duda, marketingový ředitel CZC.cz. „Proto přišel čas jednat. Zastavíme nadvládu zbytečností, a navíc odměníme zákazníky, kteří se k tomuto revolučnímu kroku odhodlají. Blbosti do koše, zábavu do košíku! Dvojky drží s vámi,“ motivuje Duda.  

 

Podobně jako on, dalších 75 % Čechů v anketě CZC.cz přiznalo, že nákup elektroniky pro radost z různých důvodů odkládá. Nejčastěji na seznamu nesplněných přání uvízly počítačové sestavy, komponenty a PC periferie. Proto chce CZC.cz tyto zákazníky podpořit. Během kampaně odmění každý nákup vysněné elektroniky nad 500 Kč dárkem v podobě prémiové O2 TV na dva měsíce. Balíček O2 TV HBO a Sport Pack v hodnotě 598 Kč získají účastníci revoluce za symbolický aktivační poplatek 2 Kč. Více informací najdou zákazníci na kampaňové landing page. 

 

„Diváci O2 TV se na konci srpna a v průběhu září mohou těšit hlavně na zahájení Ligy mistrů UEFA, anglické Premier League, české Fortuna ligy nebo hokejové extraligy. Fanoušci hollywoodských blogbusterů a kvalitních seriálů si zase přijdou na své na kanálech HBO, které nabídnou celou sérii Star Wars, oscarového Králíčka Jojo nebo nový seriál Třetí den s Judem Law,“ vysvětluje Anna Lenerová, šéfka obsahu O2 TV.

 

Revoluční hnutí, které rozvíjí dlouhodobý koncept dvojek, pomohla CZC.cz postavit na nohy agentura DDB. S tou se nově e-shop spojil už na začátku roku, ale spolupráci o pár měsíců zdržela krize spojená s koronavirem. “CZC.cz žije technologiemi a zábavou. I proto jsme chtěli, aby byl náš koncept hravý, jiný a tak trochu na hraně. Věříme, že proměna Patrika Hezuckého, kterého si zákazníci se značkou spojují, v technologickou vychytávku, bojující za více elektroniky v domácnostech, bude lidi bavit,“ dodává Gert LaubscherCreative Director DDB.  

 

Společně vytvořili jeden hlavní spot a další tři produktové na podporu klíčových kategorií. K vidění budou od 17. 8. do konce září, a to i v televizi na stanicích Prima a Barrandov. Kromě televizních obrazovek se objeví na YouTube, v outdoorových formátech, na vlnách rádia Evropa 2 a samozřejmě i sociálních sítích a pobočkách CZC.cz.    

 

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Nečekaně velký výprodej Uklízíme sklady