CZC.cz se (nejen) o Vánocích snaží 2x víc!

Praha, 9. 11. 2017 – GEEKové z CZC.cz, kteří se specializují na prodej počítačů a elektroniky, spustili vánoční kampaň, ve které otevřeně přiznávají, že v segmentu IT a spotřební elektroniky nejsou největším e-shopem, ale dvojkou na trhu. A právě proto se musí snažit dvakrát víc. Jejich zákazníci tak v předvánoční sezóně mohou například každý den získat jednu ze svých objednávek dvakrát. 

Pro zapojení do každodenní soutěže, která potrvá až do 22. 12. 2017, není třeba dělat nic zvláštního – stačí jen nakoupit a nechat na sebe usmát štěstí ve slosování. Výhru zákazníci dostávají v podobě poukazu na další nákup, a to přesně v takové hodnotě, za kterou nakoupili.

Společnost CZC.cz vytvořila na podporu kampaně 30vteřinový brandový reklamní spot, který lze zhlédnout na kanálu YouTube, kde bude postupně k vidění také více než třicet produktových bumperů, čtyři taktické bumpery komunikující klíčové benefity a „making of“ video z natáčení. Tentokrát se prodejce CZC.cz rozhodl rozšířit svůj herecký ansámbl i o zaměstnance ze skupiny Mall Group, které je členem, a historicky poprvé i o profesionálního herce, který působí například v Divadle Kampa. Rovněž poprvé si ve spotu zahrála i generální ředitelka CZC.cz, Jitka Dvořáková.

Veškerá kampaňová komunikace směřuje na web czc.cz/2xvic, kde na zákazníky čeká speciální aplikace. Ta jim usnadní výběr dárků nejen pro drahou polovičku, rodiče či dítě, ale obsahuje také lehce provokativní kategorii brandovaných dárků určených „pro mimozemšťana od vedle“. V té zákazníci naleznou nejen uniformu pro každého správného GEEKa, tematické samolepky či analogový tablet, ale také jedinečnou příležitost udělat dobrou věc.

Pokud se někdo před Vánoci cítí v obzvláště štědrém rozpoložení a chce poznat 41. nejvlivnější ženu Česka dle magazínu Forbes osobně, má možnost si zakoupit večeři s Jitkou Dvořákovou, generální ředitelkou CZC.cz. Celých 100 000 Kč, na kterých byla tato příležitost naceněna, pak CZC.cz věnuje na dobrou věc, konkrétně Nadačnímu fondu Veroniky Kašákové, který pomáhá dětem z dětských domovů v jejich začlenění do společnosti.

Natáčení kampaně probíhalo kompletně v interiérech a vyžádalo si dva dny. Koncept kampaně pochází z hlav kreativců agentury Digital Brain, která si v letošním tenderu obhájila svou pozici a zrealizovala tak ve spolupráci s marketingovým týmem CZC.cz již svou patnáctou kampaň. Audiovizuální produkci opět zajistila parta ForLeaf. Kampaň běží vedle YouTube také na internetové televizi Stream.cz, na sociálních sítích Facebook a Instagram, v online displejové reklamě i v outdooru, na vlnách rádia Evropa 2 a v několika tištěných médiích.

Součástí kampaňové landing page je kromě interaktivního rádce také popis soutěžní mechaniky, produktový rozcestník a výčet aktuálních výhod, které CZC.cz svým zákazníkům nabízí. Mezi ně patří možnost získat slevu výměnou za staré zařízení v rámci programu „Vyměň to“, osobní odběr na 70 pobočkách po celé ČR zdarma, garance doručení vánočních dárků na vybranou pobočku do 23. 12. 2017 nebo možnost vracet nerozbalené dárky až do 12. ledna příštího roku.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Akční nabídka Akční nabídka