CZC.cz zahajuje velkou jarní kampaň. Buď #jakoGEEK a vyhraj doupě za 100 000 Kč

Praha, 7. 4. 2016 – Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz odstartoval velkou jarní kampaň, v rámci které mohou zákazníci CZC.cz každý měsíc vyhrát vybavení do svého herního koutu, pracovny nebo třeba svatyně pro sledování sportovních přenosů až za 100 000 Kč a dělat věci #jakoGEEK. Kampaň potrvá až do 24. července a od května ji na YouTube doprovodí téměř dvacítka videí.

Za GEEKy přitom CZC.cz nepovažuje jen šikovné “ajťáky” nebo pravidelné hráče. „GEEK v našich očích je každý moderní člověk, který přistupuje k řešení problémů i každodenních záležitostí chytře, s nadhledem a s využitím elektroniky. GEEKem mohou být lidé v práci, při sledování filmů nebo třeba sportovních akcí,“ představuje myšlenku celé kampaně Kamil Demuth, marketingový ředitel CZC.cz. A právě všem současným i budoucím GEEKům se prodejce rozhodl dát možnost splnit si svůj sen a vybavit vlastní doupě libovolnou elektronikou až za 100 000 Kč. Každý měsíc po dobu trvání kampaně tak CZC.cz vybaví doupě jednoho zákazníka.

Jak se zapojit do soutěže, se zákazníci dozvědí na microsite jakogeek.czc.cz, která kromě všech potřebných informací nabídne i produktový rozcestník a několik tipů, čím GEEK doupě vybavit. Za hlavní komunikační kanál tentokrát prodejce nezvolil televizi, ale sociální síť YouTube, na kterou od května vypustí celkem 19 videí, která postupně doplní ještě čtyři reportáže z předání.

„V rámci kampaně #jakoGEEK odehrají naši zaměstnanci na YouTube celkem osm příběhů, ve kterých řeší věci po svém. Vůbec poprvé jsme se kromě televize u takto velké kampaně rozhodli opustit bílé plátno. Diváci tak prostřednictvím videí zavítají do skutečného GEEK doupěte,“ láká Demuth na květnový start youtubového proma kampaně.

Vedle vysněné výbavy do svého doupěte mají zákazníci CZC.cz také šanci každý týden vyhrát GEEKbox – speciální kolekci reklamních předmětů, která obsahuje nejen tričko, blok nebo třeba sluneční brýle, ale také poukaz na nákup, flashdisk a stylové samolepky s GEEK motivy. Stačí na Twitteru nebo Instagramu ukázat, že dělají věci #jakoGEEK. Podrobnější informace jsou opět k dispozici na webu jakogeek.czc.cz.

Pro další promo kampaně CZC.cz využije zejména bannerové online plochy, newslettery, další sociální sítě i rozsáhlou pobočkovou síť. Hlášení z doupěte zaměstnanci CZC.cz podají také v éteru vybraných rádií. Kreativa kampaně je v pořadí již 10. společným dílem marketingového týmu CZC.cz a agentury Digital Brain, která se před dvěma lety podílela na novém nastavení značky a zapojení zaměstnanců do komunikace. Reklamní spoty vznikly pod taktovkou zlínské audiovizuální produkce Forleaf. Na YouTube na ně budou moci diváci narazit od začátku května.

Nečekaně velký výprodej Uklízíme sklady