CZC upravuje vizuální identitu. Nové logo symbolizuje spojení s polským Allegrem

Od 15. prosince lze na webu CZC vedle tradičního červenomodrého loga nově spatřit i logo skupiny Allegro. Dvojka na online trhu s elektronikou tímto krokem částečně přijímá vizuální identitu mateřské skupiny, do které stejně jako Mall.cz a kurýrní služba WeDo patří od dubna tohoto roku.  

 

Jako dvojka na českém trhu s elektronikou se stáváme součástí největšího e-commerce tržiště ve střední Evropě. Věříme, že propojení s Allegrem, které staví na technologických inovacích a špičkovém zákaznickém servisu, přinese řadu nových příležitostí včetně možnosti expanze a také synergií, ze kterých budeme moci vzájemně čerpat, a ze kterých budou profitovat také naši zákazníci,“ dodává ke změně loga, která se prolne do všech komunikačních kanálů, generální ředitelka CZC Jitka Dvořáková. 

 

CZC chce i nadále budovat pozici experta na elektroniku. „Naše filozofie, DNA, přístup k našim zákazníkům a veškeré vysoké standardy v rámci servisu se s novou identitou nijak nemění. Jako český expert na elektroniku jsme zákazníkům z řad široké veřejnosti, počítačových nadšenců i firem a institucí nadále připraveni poskytovat služby na nejvyšší úrovni, tak, jak jsou na ně u CZC zvyklí. Zůstáváme obchodem, který chce být zákazníkům nablízku a který si vybudoval pevné místo v komunitě svým osobitým přístupem i nadšením pro nové technologie,“ dodává Jitka Dvořáková.  

 

Změnou identity si už prošel i jeden z největších českých e-commerce hráčů Mall.  

 

Nová identita společnosti byla představena nejen v Česku, ale také na Slovinsku a v Maďarsku, kde společnost působí. Cílem tohoto kroku je sjednotit všechny členy rodiny Allegro a posílit tak jejich jednotné působení v pozici přední e-commerce skupiny v regionu. 

 

Nečekaně velký výprodej Uklízíme sklady