SMS podpis úvěrové smlouvy krok za krokem

Ostatní 1. 9. 2014

SMS podpis úvěrové smlouvy není žádná složitá věda, ale šikovný nástroj, který dokáže ušetřit spoustu času i běžnému uživateli PC. Nevěříte? Tak pokračujte ve čtení!

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Postupujte jako při běžné objednávce, vložte zboží do nákupního košíku, vyplňte požadované údaje a jako způsob platby vyberte "Na splátky - Home Credit". Po potvrzení objednávky budete přesměrováni na stránky společnosti Home Credit a.s., kde si zvolíte typ úvěru, počet splátek, typ pojištění. V kolonce dokumentaci chci zaslat nazapomeňte zvolit možnost "poslat e-mailem a podepsat elektronicky ve Správci financí". Co to pro vás znamená? Značné zjednodušení, nebudete totiž muset nic odesílat poštou ani dojít na pobočku. Vše vyřídíte z pohodlí vašeho domova či kancelářského křesla a celý proces tím navíc značně urychlíte.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

V dalších třech krocích vyplníte do jednoduchého formuláře všechny potřebné údaje pro poskytnutí úvěru (osobní informace, informace o vašich přijmech) a odešlete žádost ke zpracování. Po kliknutí na tlačítko "Odeslat žádost" budete přesměrováni do online aplikace Správce financí, která vás provede celým SMS podpisem včetně vložení naskenovaných či vyfocených dokladů. Vyplňte své jméno, heslo a pokračujte kliknutím na "Přihlásit se".

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Ihned po přihlášení na úvodní straně uvidíte, že máte připravenou smlouvu o nákupu na splátky (v našem případě ve výši 4 491 Kč). Pokračujte kliknutím na "Zobrazit a podepsat".

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Aplikace vás následně seznámí s průběhem podpisu elektronické smlouvy, jak můžete vidět na obrázku níže. Přečtěte si veškeré instrukce a potvrďte stisknutím tlačítka "Pokračovat".

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Následně je třeba pečlivě prostudovat celou úvěrovou smlouvu. Pokud vše souhlasí, potvrďte tuto skutečnost kliknutím na tlačítko „Údaje ve smlouvě souhlasí. Pokračovat“. V opačném případě volejte na číslo 840 155 155.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

V případě potvrzení smlouvy vás aplikace vyzve, abyste si ještě jednou překontrolovali číslo svého účtu. Pokud je opět vše v pořádku, klikněte na odpovídající zelené tlačítko.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

V dalším kroku je potřeba udělit souhlas se zpracováním osobních údajů, který podléhá podmínkám zákona 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Na udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů navazuje potvrzování jednotlivých částí uzavírané smlouvy o spotřebitelském úvěru. Všechny informace si prosím pečlivě prostudujte a pokračujte vždy kliknutím na tlačítko „Potvrdit a pokračovat“.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Kromě spotřebitelského úvěru budete vyzváni také k udělení souhlasu se zasláním kreditní karty společnosti Home Credit, kterou můžete libovolně aktivovat.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Nyní zbývá smlouvu podepsat a odeslat ke zpracování, což učiníte stisknutím tlačítka „Vygenerovat SMS s potvrzovacím kódem“.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Jakmile obdržíte na svůj ověřený mobilní telefon potvrzovací SMS kód, vepište jej do příslušného pole a klikněte na tlačítko „Podepsat smlouvu a odeslat ke zpracování“.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Pro dokončení zpracování smlouvy si od vás aplikace vyžádá několik náležitostí:

  • Oboustrannou fotokopii platného občanského průkazu
  • Fotokopii druhého dokladu totožnosti
  • Originál/kopii posledního aktuálního výpisu z vašeho bankovního účtu, který jste uvedli ve smlouvě

TIP: K pořízení dostačujících fotografií můžete použít i mobilní telefon.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Pokračujte vždy kliknutím na tlačítko „Nahrát doklad“ a následně potvrďte jeho čitelnost stiskem tlačítka „Ano, je čitelný“, jak ukazuje obrázek níže.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Jakmile budou všechny doklady úspěšně nahrány a připraveny k odeslání, klikněte na tlačítko „Odeslat ke zpracování“.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Hotovo. Úspěšně jste prošli všemi kroky.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Vaši smlouvu včetně aktuálního stavu naleznete po kliknutí na odkaz „Digitální archiv“.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Pokud jste při odesílání žádosti o úvěrovou smlouvu narazili na jakékoliv potíže, nebo byste se jen rádi zeptali na doplňující informace, neváhejte se obrátit na klientskou linku společnosti Home Credit, která funguje na telefonním čísle 840 155 155 v pracovní dny v čase 8:00 až 18:00 hod. Pokud se vám její operátoři nebudou moci z důvodu časové vytíženosti věnovat do 1 minuty, zavolají vám zpět hned, jakmile to bude možné. Pracovníci CZC.cz vám v tomto případě nepomohou, celá služba se odehrává mezi vámi (klientem) a společností Home Credit.

Hlavička