GEEKové z CZC.cz oficiálním partnerem všech dvojek... a hrušek

Praha, 16. 8. 2018 – Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz pokračuje v sérii kampaní ve znamení dvojek. Otevřeně přiznává, že v segmentu online prodeje IT a elektroniky je dvojkou na českém trhu a zákazníky přesvědčuje, že dvojky jsou mnohdy lepší než jedničky. Momentálně spouští hned dvě kampaně v tomto duchu – v první si za symbol dvojek volí hrušky, které se u nás neprodávají zdaleka tolik jako jablka. Ale stejně jako hrušky mají spoustu skrytých kvalit, i CZC.cz dokáže své zákazníky mile překvapit. Například dárkem k nákupu v podobě HBO GO až na tři měsíce. V další kampani se CZC.cz rozhodlo prostřednictvím Fondu spokojených dvojek podpořit ty, kteří jsou zvyklí obsazovat až druhou pozici.

Nová kampaň staví na odvěké koexistenci jablek a hrušek a jejich lehké rivalitě. Pokud se ale na historii obou ovocí podíváme zblízka, zjistíme, že jablka rozhodně nejsou tak dokonalá, jak se zdají – Sněhurka či Eva vyhnaná z Ráje by mohly vyprávět! Oproti tomu skromné hrušky nikdy nikomu neublížily, naopak lidstvo inspirovaly k mnoha skvělým vynálezům. CZC.cz proto v kampani vybízí k tomu, aby zákazníci upřednostnili při nákupu opomíjené hrušky před dominantními jablky.

“Kromě toho, že hrušky jsou podle nás lepší než jablka, máme pro zákazníky i další argumenty. Nyní mají například možnost získat k nákupu na CZC.cz HBO GO až na tři měsíce jako dárek. Navíc spouštíme u několika set produktů i Garanci skvělé ceny, což v praxi znamená, že budeme hlídat ceny na Alza.cz a později i u další konkurence, a v případě potřeby je na našem e-shopu dorovnávat,” popisuje novinky pro zákazníky Milan Duda, Marketingový ředitel CZC.cz.

Na podporu kampaně vznikl i minutový reklamní spot, který sází na dynamický střih a popkulturní odkazy. Konspiračně laděné záběry doplňuje voiceover Pavla Rímského. "Making of" video z natáčení je tentokrát také velmi specifické a ke zhlédnutí připravené, stejně jako hlavní spot, na YouTube kanálu CZC.cz. Na stejné platformě se představí i krátké video bumpery, komunikující výhody nakupování s dvojkou na trhu.

S konceptem kampaně již tradičně přišla agentura Brain One, role produkčního partnera připadla společnosti Bumerang.film. Nový spot kromě YouTube bude k vidění v outdoorových formátech v pražském metru a tramvajích, na bannerech napříč internetem včetně sociálních sítí a na vlnách rádia Evropa 2.

Veškerá komunikace směřuje na kampaňovou landing page czc.cz/hrusky.

CZC.cz fandí dvojkám a finančně je podpoří díky speciálnímu Fondu

Další marketingovou aktivitou, která podpoří komunikační linku dvojky na trhu, je projekt s názvem Fond spokojených dvojek, který CZC.cz spustilo minulý týden. Ten si klade za cíl pomoct dalším dvojkám splnit si svůj sen. Za své 22vteřinové video získají dvě nejpřesvědčivější dvojky odměnu52 222 Kč. Podrobnější informace jsou dostupné na webu dvojky.czc.cz.

Druhou kampaň vytvořili GEEKové z CZC.cz vlastními silami a poběží do 31. října. Na konci listopadu pak proběhne finálové hlasování, ve kterém budou z pětice nejlepších dvojek vybráni dva vítězové.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Akční nabídka Akční nabídka