Jak postupovat při přebírání zásilky

V CZC.cz děláme vše pro to, aby Vám včas a v 100% stavu dorazilo přesně to zboží, které jste si objednali. Pokud se tak z jakéhokoliv důvodu nestane, postupujte následovně:

Zboží v zásilce nesouhlasí se zbožím na nákupním dokladu

Ihned volejte na číslo 31 31 100 00

Přepravní obal zásilky je viditelně mechanicky poškozen

Při jakémkoliv poškození přepravního obalu sepište na místě s řidičem zápis o škode do přepravního protokolu

Převzali jste poškozenou zásilku a poškození zjistili až po odjezdu přepravce?

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Zásilku reklamujte nejpozději následující pracovní den na pobočce České pošty.

Vezměte si kompletní balení zásilky, fakturu a občanský průkaz.

Na poště s Vámi sepíší zápis o škodě a uplatnění nároku náhrady škody (dle podmínek České pošty se po přijetí zásilky stává zákazník majitelem zásilky).

Vyjádření o výsledku reklamačního řízení řeší pošta přímo s Vámi.

V případě nesplnění včasného nahlášení škody se zákazník vystavuje riziku zamítnutí reklamace.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

 

Nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky ohlásit na infolinku 225 331 800 nebo e-mailem info@ppl.cz

Poté neprodleně odešlete zboží zpět do CZC.cz spolu s kopií faktury a průvodním dopisem.

Pokud nemáte přístup k internetu, kontaktujte nás na 313 11 00 00, kde s Vámi operátor situaci dořesí.

Při nenahlášení škody do dvou dnů od převzetí zásilky se vystavujete riziku zamítnutí reklamace.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky sepište zápis o škodě na webu dopravce.

Poté neprodleně odešlete zboží zpět do CZC.cz spolu s kopií faktury a průvodním dopisem.

Pokud nemáte přístup k internetu, kontaktujte nás na 313 11 00 00, kde s Vámi operátor situaci dořesí.

Při nenahlášení škody do dvou dnů od převzetí zásilky se vystavujete riziku zamítnutí reklamace.




Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Nejpozději do 2 pracovních dnů napište na reklamace@ulozenka.cz email s popisem škody.

Přiložte fakturu nebo dodací list, daňový doklad a fotodokumentaci poškození.

Pokud nemáte přístup k internetu, kontaktujte nás na 313 11 00 00, kde s Vámi operátor situaci dořesí.

Při nenahlášení škody do dvou dnů od převzetí zásilky se vystavujete riziku zamítnutí reklamace.

Zjistili jste mechanické poškození zásilky po osobním odběru?

Ihned volejte na číslo 31 31 100 00

  • Zkontrolujte fyzický stav zboží ještě před použitím.
  • Po použití (instalaci, montáži, sestavení), můžeme reklamace kvůli licencím či porušeným pečetím zamítnout.
Hlavička