Jak postupovat při přebírání zásilky

V CZC.cz děláme vše pro to, aby Vám včas a v 100% stavu dorazilo přesně to zboží, které jste si objednali. Pokud se tak z jakéhokoliv důvodu nestane, postupujte následovně:

Zboží v zásilce nesouhlasí se zbožím na nákupním dokladu

Ihned volejte na číslo 31 31 100 00

Přepravní obal zásilky je viditelně mechanicky poškozen

Při jakémkoliv poškození přepravního obalu sepište na místě s řidičem zápis o škode do přepravního protokolu

Převzali jste poškozenou zásilku a poškození zjistili až po odjezdu přepravce?

Česká pošta

Česká pošta

  • Zásilku reklamujte nejpozději následující pracovní den na pobočce České pošty.
  • Vezměte si kompletní balení zásilky, fakturu a občanský průkaz.
  • Na poště s Vámi sepíší zápis o škodě a uplatnění nároku náhrady škody (dle podmínek České pošty se po přijetí zásilky stává zákazník majitelem zásilky).
  • Vyjádření o výsledku reklamačního řízení řeší pošta přímo s Vámi.
  • V případě nesplnění včasného nahlášení škody se zákazník vystavuje riziku zamítnutí reklamace.
PPL

PPL

  • Nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky ohlásit na infolinku 225 331 800 nebo e-mailem info@ppl.cz.
  • Při nenahlášení škody do třech dnů od převzetí zásilky se vystavujete riziku zamítnutí reklamace.
Toptrans

TOPTRANS

  • Nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky nám situaci nahlaste na zákaznickou linku 313 11 00 00.
  • Při nenahlášení škody do dvou dnů od převzetí zásilky se vystavujete riziku zamítnutí reklamace.
Uloženka

Uloženka

  • Nejpozději do 2 pracovních dnů napište na reklamace@ulozenka.cz email s popisem škody.
  • Přiložte fakturu nebo dodací list, daňový doklad a fotodokumentaci poškození.
  • Pokud nemáte přístup k internetu, kontaktujte nás na 313 11 00 00, kde s Vámi operátor situaci dořeší.
  • Při nenahlášení škody do dvou dnů od převzetí zásilky se vystavujete riziku zamítnutí reklamace.
DPD

DPD

  • Nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky sepište zápis o škodě na webu dopravce.
  • Poté neprodleně odešlete zboží zpět do CZC.cz spolu s kopií faktury a průvodním dopisem.
  • Pokud nemáte přístup k internetu, kontaktujte nás na 313 11 00 00, kde s Vámi operátor situaci dořeší.
  • Při nenahlášení škody do dvou dnů od převzetí zásilky se vystavujete riziku zamítnutí reklamace.

Zjistili jste mechanické poškození zásilky po osobním odběru?

Ihned volejte na číslo 31 31 100 00

  • Zkontrolujte fyzický stav zboží ještě před použitím.
  • Po použití (instalaci, montáži, sestavení), můžeme reklamace kvůli licencím či porušeným pečetím zamítnout.