V CZC.cz děláme vše pro to, aby Vám včas a v 100% stavu dorazilo přesně to zboží, které jste si objednali. Pokud se tak z jakéhokoliv důvodu nestane, postupujte následovně:
Zboží v zásilce nesouhlasí se zbožím na nákupním dokladu
Ihned volejte na číslo 31 31 100 00
Přepravní obal zásilky je viditelně mechanicky poškozen
Při jakémkoliv poškození přepravního obalu sepište na místě s řidičem zápis o škode do přepravního protokolu
Převzali jste poškozenou zásilku a poškození zjistili až po odjezdu přepravce?
Česká pošta
- Zásilku reklamujte nejpozději následující pracovní den na pobočce České pošty.
- Vezměte si kompletní balení zásilky, fakturu a občanský průkaz.
- Na poště s Vámi sepíší zápis o škodě a uplatnění nároku náhrady škody (dle podmínek České pošty se po přijetí zásilky stává zákazník majitelem zásilky).
- Vyjádření o výsledku reklamačního řízení řeší pošta přímo s Vámi.
- V případě nesplnění včasného nahlášení škody se zákazník vystavuje riziku zamítnutí reklamace.
PPL
- Nejpozději do 7 dnů od převzetí zásilky ohlásit na infolinku 225 331 800 nebo e-mailem info@ppl.cz.
- Pokud nahlásíte škodu později, vystavujete se riziku zamítnutí reklamace.
TOPTRANS
- Nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky nám situaci nahlaste na zákaznickou linku 313 11 00 00.
- Pokud nahlásíte škodu později, vystavujete se riziku zamítnutí reklamace.
Uloženka
- Nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky nám situaci nahlaste na zákaznickou linku 313 11 00 00.
- Pokud nahlásíte škodu později, vystavujete se riziku zamítnutí reklamace.
DPD
- Nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky sepište zápis o škodě na webu dopravce.
- Poté neprodleně odešlete zboží zpět do CZC.cz spolu s kopií faktury a průvodním dopisem.
- Pokud nemáte přístup k internetu, kontaktujte nás na 313 11 00 00, kde s Vámi operátor situaci dořeší.
- Pokud nahlásíte škodu později, vystavujete se riziku zamítnutí reklamace.
WE|DO
- Nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky nám situaci nahlaste na zákaznickou linku 313 11 00 00.
- Pokud nahlásíte škodu později, vystavujete se riziku zamítnutí reklamace.
MALL Box
- Nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky nám situaci nahlaste na zákaznickou linku 313 11 00 00.
- Pokud nahlásíte škodu později, vystavujete se riziku zamítnutí reklamace.
Zásilkovna
- Nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky nám situaci nahlaste na zákaznickou linku 313 11 00 00.
- Pokud nahlásíte škodu později, vystavujete se riziku zamítnutí reklamace.
Zjistili jste mechanické poškození zásilky po osobním odběru?
Ihned volejte na číslo 31 31 100 00
- Zkontrolujte fyzický stav zboží ještě před použitím.
- Po použití (instalaci, montáži, sestavení), můžeme reklamace kvůli licencím či porušeným pečetím zamítnout.