Všechny komentáře k článku:Jaká je situace kolem nových grafických karet RTX 3080?

Jak takový mail vypadá?

Včera mi od vás dorazil mail, ve kterém píšete, že "Objednávka je vytvořena a pracujeme na jejím vyřízení" ... ale mail vypadá spíše jako něco automaticky generovaného, v samotné objednávce se mi nic nezměnilo, tak si nejsem jistý, zda je to opravdu ono potvrzení, že jsem v první vlně, nebo ne... Díky za odpověď.

Možnosti
4 reakce
poslední 25. 9. 2020 23:24

Trochu se obávám, že to není potvrzující email. Myslím si to samé co ty, že se jedná o nějaký přednastavený automaticky email s daným časovým intervalem u zboží s dlouhou čekačkou, aby se dalo zákazníkovi vědět, že na objednávce stále pracují.

 

@šutora: Proto se ptám no, vidím že tu mail obdrželo víc lidí ale nikdo se nezmiňuje o tom, že by v něm stálo něco jiného než ono "Objednávka je vytvořena a pracujeme na jejím vyřízení" ... tak bych rád věděl co si CZC představuje pod pojmem "potvrzovací mail"

 

@šutora: nevím no, automatický email ale nechodí 5 dní později

 

Taky mi tento email dorazil a nevím, jestli to je ten "potvrzovací" nebo ne. Mohl by se k tomu někdo z CZC vyjádřit? Kartu jsem rovnou zaplatil a jestli nejsem v "první vlně", budu chtít vrátit peníze, které můžu použít jinde...