Máme za sebou mimořádný rok s mimořádnými výsledky. A nejde pouze o ekonomické parametry. Jsem hrdá na to, co všechno jsme dokázali na té paralelní cestě vedle denního businessu. Hned na začátku jsme si v euforii ukázali, co dokáže silná firemní kultura a jak to vypadá, když službu zákazníkovi postavíme jednou opravdu a skutečně na první místo. Za každou cenu jsme chtěli být těmi, kdo rychle umožní lidem pracovat a bavit se z domova a dětem pokračovat v učení. Mnohé poznatky získané v nestandardních situacích pandemického roku budou zásadní pro naše budoucí iniciativy.
generální ředitelka CZC.cz
Uplynulý finanční rok poznamenaný covidem potvrdil, že jednoduchost, rychlost, a hlavně bezpečnost jsou synonymy online nakupování. Také e-commerce trh byl postaven před nové výzvy, jako jsou schopnost adaptovat se na změny a inovovat ze dne na den. Dvojka na online trhu s elektronikou v těchto výzvách obstála na jedničku. Nejlepším důkazem jsou rekordní tržby 5,5 miliard korun.
- Kategorie, které zažily největší skok: +49 % počítače, +49 % gaming, +30 % GSM.
- Nejžádanější produkty minulého roku: PlayStation 5, Apple AirPods 2019 s nabíjecím pouzdrem, AMD Ryzen 5 3600.
- Rozšířili jsme sortiment o 4 000 položek neelektroniky v nové kategorii CZC.Lab. Jde o pečlivě vybrané pochutiny, kosmetiku, komiksy nebo herní doplňky, které ocení GEEKové ve svém offline životě. Největšímu zájmu z nové kategorie se těší LEGO.
Rekordních 266 000 uživatelů se přišlo podívat na Black Friday nabídku v pátek 27. 11. 2020.
3x více “silver surfers” (uživatelů internetu narozených před rokem 1971) přišlo nakoupit na CZC.cz oproti minulému roku.
A 2. místo v kategorii Dlouhodobé budování značky EFFIE 2020 za kampaň “Dvojka na trhu s elektronikou”.