Nabízíme technickou Home Office asistenci na dálku, 24/7

GEEK na telefonu 24/7, ZDARMA

Máte technický problém nebo dotaz, a žádný ajťák zrovna nečíhá za imaginárním bukem? Nevadí. Zavolejte naše GEEKy na telefonu, kteří určitě pomůžou. Samozřejmě ZDARMA.

i pro B2B
Omlouváme se, popis obrázku chybí.
Omlouváme se, popis obrázku chybí. Technik na telefonu vám pomůže, kdykoli potřebujete vyřešit technický/IT dotaz týkající se elektroniky zakoupené u nás.
Omlouváme se, popis obrázku chybí. Umíme se připojit přes vzdálenou plochu a poradit s různými technickými dotazy.
Omlouváme se, popis obrázku chybí. Poradíme i s VPN, systémovou a aplikační podporou nebo s nastavením a správou cloudových služeb.
Omlouváme se, popis obrázku chybí. Nabízíme také vzdálený monitoring a údržbu serverů nebo helpdesk systém pro rychlejší a snadnější komunikaci.

Jak na to?

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Máte problém, který převyšuje vaše IT znalosti?

Zavoláte GEEKa na telefonu, který je vám k dispozici každý den 24/7: 225 308 644

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

2. Nadiktujete mu číslo faktury z CZC.cz

Abychom dokázali ověřit, že produkt máte skutečně od nás, budeme potřebovat číslo faktury nebo sériové číslo výrobku.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

3. Popíšete mu svůj problém a on vám pomůže

Pokud to bude v jeho silách.

Na co se často ptáte?

Kdo službu poskytuje? Špičkový IT servis zajišťujeme ve spolupráci s naším partnerem, společností Datasys. Pomůžete opravdu každému? Ano, rádi bychom pomohli všem našim zákazníkům. Proto budeme potřebovat, abyste se prokázali číslem faktury nebo sériovým číslem výrobku. Služba je tady pro zákazníky, kteří se ze dne na den ocitli v Home Office režimu, ale nemají dostatečné vybavení nebo znalosti. Z kapacitních důvodů prosíme, abyste nás kontaktovali opravdu jen s dotazy, které souvisí s aktuálním Home Office režimem. Co všechno zvládnete? Pomůžeme vám například s výběrem správných aplikací, s nastavením a zprovozněním ve Windows; také dokážeme poradit s maily (Outlook, TB, webmail), hostingem (založení a základní přesměrování, DNS záznamy) a cloudovými službami; VPN (OpenVPN, Cisco, Kerio a další) a webové služby (jako jsou nastavení prohlížeče); Datová úložiště na „domácí“ úrovni, Synology, Qnap a další; iOS a macOS podpora Je to bezpečné? Opravdu vás můžu pustit přes vzdálenou plochu do svého počítače? Nebojte, je. Tuto službu zajišťujeme ve spolupráci s naší partnerskou firmou Datasys, za kterou dáme ruku do ohně.