Nepřestávejte si hrát, vzkazují v podzimní kampani GEEKové z CZC.cz

Praha, 29. 8. 2017 – Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz v nové podzimní kampani odhaluje dětské já svých zaměstnanců a zároveň nabádá zbytek světa, ať se alespoň na chvíli nechá unést a udělá to samé. Představuje také Výhernu, ve které mohou zákazníci za věrnostní body každý týden získat ceny v celkové hodnotě 100 000 Kč.

V každém z nás je malé dítě, které si chce hrát. Jen se s věkem mění jeho hračky. Tak by se dala charakterizovat ústřední myšlenka nové kampaně CZC.cz, na jejíž podporu vznikl 40vteřinový brandový reklamní spot. Jak je již u CZC.cz zvykem, do hlavních rolí byli opět obsazeni samotní zaměstnanci, tentokrát jsou však konfrontováni se svými dětskými protějšky.

Ať už jako malí běhali po poli s létajícím drakem, trávili čas s pastelkou v ruce nebo si hráli na nebojácné hrdiny, není jediný důvod, proč by toho v dospělosti měli nechávat. Právě naopak, čas od času to v dnešní hektické době možná potřebují víc než kdy dříve.

Jak ukazují GEEKové v reklamní spotu, místo draka si dnes mohou zákazníci vzít na pole za město třeba létajícího drona, kreslit si na tabletu dotykovým perem nebo se naplno ponořit do herní virtuální reality. Ať už se rozhodnou pro cokoliv, ty nejlepší hračky pro dospělé najdou na CZC.cz.

Reklamní spot je k vidění na YouTube, kde jej navíc doprovází více než dvacítka produktových bumperů a „making of“ video z natáčení kampaně. To tentokrát probíhalo v interiéru i exteriéru a zabralo dva natáčecí dny. Kromě marketingového týmu CZC.cz a dalších zaměstnanců se na konceptu celé kampaně podílela agentura Digital Brain a audiovizuální produkce ForLeaf. Svůj hlas CZC.cz již tradičně propůjčil herec Matouš Ruml.

Kampaň je vedle YouTube promována také na sociálních sítích Facebook a Instagram, prostřednictvím displejové reklamy, v éteru rádia Evropa 2, v outdooru a v několika tištěných médiích. Veškerá komunikace směřuje na kampaňovou landing page, kde zákazníci najdou tipy na nejlepší hračky pro dospělé i rozcestník s dalšími zajímavými produkty, hravé příspěvky ze sociálních sítí nebo úsměvný generátor prokrastinačních webů pro zkrácení dlouhé chvíle.

Hlavním benefitem kampaně je možnost vyhrát každý týden odměny v celkové hodnotě 100 000 Kč. Stačí ve Výherně vsadit nasbírané věrnostní body z Bonus klubu a mít trochu toho štěstí. GEEKové z CZC.cz si plánují hrát až do 15. 10. 2017, ale budou rádi, pokud jejich zákazníkům znovu nabytá hravost vydrží alespoň do příštího léta.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Akční nabídka Akční nabídka