Nová kampaň Dvojek: „Když nemáte Forejta, dejte tam Babicu“

„Lidový“ kuchař Jiří Babica známý mezi GEEKy kuchařkou „Ich bin ein Gamer“ povýšil své legendární kulinářské umění pro hráče na novou úroveň: ultimátní herní toasty zapéká přímo v notebooku, pro herní myši vaří lahodné herní podložky a nechybí ani Kapr Strike odkazující na známou střílečku Counter-Strike. Tyto a další povedené recepty navařil společně s GEEKy z CZC v kampani "Be a Gamer", která potrvá celé září, a kromě slev na elektroniku nabízí i soutěž o herní vybavení v hodnotě 100 000 Kč.

 

Neměli jsme na Forejta, tak jsme tam dali Babicu,“ glosuje s nadsázkou novou kampaň Dvojek jejich marketingový ředitel Milan Duda a dodává: „Baví nás dělat marketing na hraně, a přesně o tom je série videí pro kampaň Be a Gamer, která po pár letech potřebovala trochu okořenit. Jirka Babica je díky své kulinářské show „Ich bin ein Gamer“ mezi herní komunitou legendární, takže bylo jasné, že recept, ve které propojíme jeho kulinářský svět s naším světem elektroniky, bude mezi hráči rezonovat. Kromě zábavných videí máme připravenou i nabídku herního vybavení za bezkonkurenční ceny nebo možnost zapojit se do soutěže o ceny v hodnotě 100 000 Kč. Pro fajnšmekry, kteří si na Jirkovi ujíždějí podobně jako my, navíc máme v nabídce herní trička nebo samolepky s nápisem „Pařím líp než vařím“, říká Milan Duda. 

 

Ze série videí, která by měla být publikovaná do konce září, jsou zatím vydané dva kousky:

 

Videa budou postupně vycházet celé září na sociálních sítích CZC včetně YouTube, Facebooku, Instagramu a nově i na CZC TikToku. Tvář Jirky Babici se dále objeví na vizuálech ke kampani, v online kanálech včetně displejové reklamy a na webu CZC. Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou DDB FTW, produkcí Fame Factory. Pod konceptem se podepsali studenti MKPR.  

 

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

 

 

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Nečekaně velký výprodej Uklízíme sklady