Na této stránce se Vám pokusíme poradit a zodpovědět nejčastější otázky ohledně vrácení zboží do 14. dní a zároveň Vás provést celým procesem vrácení.
Odstoupení od kupní smlouvy znamená, že zboží, které jste zakoupil na dálku, tedy přes e-shop, ale i telefonicky či e-mailem, Vám nějakým způsobem nevyhovuje. (barva, rychlost, atd…), potažmo nefunguje.
Vrátit zboží musíte však v původním obalu a stavu tak, aby prodejci nevznikla finanční ztráta. Zboží musí být kompletní. V opačném případě má prodejce nárok, strhnout nějakou částku jako kompenzaci za opotřebení (např. škrábance, chybějící příslušenství, …).
Kdo může/nemůže odstoupit od smlouvy?
Odstoupit od smlouvy ve 14 dnech není možné v případě, že kupujícím není spotřebitel, tedy v případě nákupu podnikatelem - fyzickou osobou nebo jakoukoliv právnickou osobou. Spotřebitel dále není oprávněn od smlouvy odstoupit v případě zakoupeného software, který má rozpečetěný obal, pořízení digitálního obsahu, který je poskytován bez hmotného nosiče, zboží upraveného dle přání zákazníka, poškozené zboží či zboží, které je z hygienických důvodů zabaleno v jednorázovém obalu a již jej není možné v neporušeném obalu vrátit.
Kdy a jak dostanu peníze zpět?
Ze zákona jsme povinni peníze vyplatit do 14 dnů ode dne Vašeho odstoupení od smlouvy, vždy však ne dříve než po doručení zboží zpět k nám. Peníze můžete dostat osobně na vybraných kamenných prodejnách CZC.cz nebo bezhotovostně převodem na bankovní účet po zadání čísla bankovního účtu v příslušené sekci uživatelského profilu na webových stránkách, sdělením čísla účtu zákaznickému servisu či na pobočce v případně osobního vyřízení.
Vzor pro odstoupení od kupní smlouvy ke stažení na timto odkaze- Vložte společně s nákupní fakturou do balíku.
Vzor vyplněného štítku pro vrácení zboží
Jak správně zabalit zboží před odesláním zpět do CZC.cz