Poškozené zboží

Přepravní obal zásilky je poškozený

Česká pošta
Česká pošta
TOPTRANS
TOPTRANS
Uloženka
Uloženka
DPD
DPD
WE|DO
WE|DO
WE|DO
Zásilkovna
Expresní doručení po Praze
Expresní doručení po Praze
CZC pobočka
CZC pobočka
  • Zásilku reklamujte nejpozději následující pracovní den na pobočce České pošty.
  • Vezměte si kompletní balení zásilky, fakturu a občanský průkaz.
  • Na poště s Vámi sepíší zápis o škodě a uplatnění nároku náhrady škody (dle podmínek České pošty se po přijetí zásilky stává zákazník majitelem zásilky).
  • Vyjádření o výsledku reklamačního řízení řeší pošta přímo s Vámi.
  • V případě nesplnění včasného nahlášení škody se zákazník vystavuje riziku zamítnutí reklamace.
Nečekaně velký výprodej Uklízíme sklady