Společnost CZC.cz začala nabízet všem svým zákazníkům servisní podporu od Datasysu

Praha 16. ledna – Český prodejce výpočetní techniky CZC.cz začal všem svým zákazníkům, kteří si koupí notebook či počítač v jeho obchodní síti, nabízet rozsáhlou servisní podporu od technologické společnosti Datasys. Zákazníci si mohou vybrat z nabídky čtyř servisních balíčků službu, která jim nejvíce vyhovuje. Svým rozsahem může unikátní servisní podpora zahrnovat základní nastavení počítače před jeho prvním spuštěním u zákazníka, až po výjezd servisního technika k zákazníkovi v případě problému. Podobnou službu nikdo jiný na českém trhu nenabízí.

„Datasys se na poskytování servisních služeb dlouhodobě zaměřuje. Dosud jsme cílili především na firemní klientelu. Rozšíření nabídky pro malé firmy a koncové zákazníky považujeme za logický krok spolu s tím, jak rostou nároky retailových klientů na komplexnost poskytovaných služeb,“ říká obchodní ředitel Datasysu Martin Novák.

Datasys dlouhodobě nabízí produkt „IT jako služba“ (IT A As Service) určený především firemním zákazníkům. Jen za loňský rok zaznamenala více než 36 400 servisních požadavků, což je o 14 procent více než před dvěma lety.

Česká e-commerce patří podle obchodního ředitele CZC.cz Tomáše Pilského k jedné z nejvyspělejších na světě, zákazníci jsou zvyklí na vysoký uživatelský komfort a úsporu času již berou jako samozřejmost.

„Z našich průzkumů vyplývá, že nová nabídka servisní podpory je pro klienty relevantní téma. Zákazník jednoduše na pár kliků nakoupí, a pak se nemusí starat ani o instalaci, o kterou se postaráme buď před odesláním zboží, nebo u něj doma. A stejně tak dokážeme efektivně vyřešit i jakýkoliv poprodejní servis – ať už na dálku, nebo opět přímo u zákazníka,“ říká Pilský.

Základní balíček Start obsahuje nastavení nového PC po jeho koupi včetně vytvoření uživatelských účtů nebo instalace potřebných programů. To vše ještě před dodaním počítače.

Nabídka „Vzdálená podpora“ pak zajistí možnost po celou dobu záruky notebooku kontaktovat technickou podporu. Ta pomůže při poruchách hardwaru i softwaru.

Vedle toho Datasys jako jediný na trhu nabízí balíčky „Domácí rozjezd“ a „Domácí servis“. V rámci balíčku „Domácí rozjezd“ přijede technik Datasysu domů k zákazníkovi, notebook nastartuje, doinstaluje potřebný software, připojí tiskárny, WiFi nebo TV a ukáže, jak zařízení správně používat. Domácí servis umožňuje po dobu záruky kontaktovat technickou podporu k rychlému odstranění běžných problémů nebo si domluvit návštěvu technika doma v případě komplexnějších závad.

Balíčky stojí od 399 Kč do 2 324 Kč s DPH.

Akční nabídka Akční nabídka