Všechny komentáře k článku:Spustili jsme novou službu – pojištění a prodloužení záruky na počítače a vybranou elektroniku

Podmínky?

A jaké jsou podmínky těchto rozšířených záruk? Kde, prosím, najdu plné znění toho, co záruky pokrývají, v jakém případě zanikají, jak dlouhou dobu si CZC vyhrazuje na vyřízení reklamace apod.?

@dohnalek.pavel: Určitě budou trvdé, neboť "nečekané" polití notebooku by asik dělal každý 2 uživatel ...

@dohnalek.pavel: Podmínky jsou uvedeny pod článkem nad ohodneocením článku hvězdičkami v PDF formátu,lze si je i stáhnout

@svataK: Teď už. Díky CZC za přidání.

Podmínky...

Celkem dle očekávání je v podmínkách tolik děr, které umožňují CZCčku vymluvit se na prakticky cokoliv, že nemá smysl o nějaké rozšířené záruce uvažovat (alespoň dokud nebude dost ohlasů od lidí, kteří si to pojištění a záruku sjednají bez toho, aby je odradily plné podmínky).Abych jich vytáhl pár:1) Právo na výměnu pojištěného výrobku: "...za výrobek nový se stejnými nebo srovnatelnými parametry." Přepokládám, že co jsou srovnatelné parametry bude posuzovat CZC, které může velice snadno říct, že Core i3 s frekvencí třeba 2,7 GHz je srovnatelné s Core i5 s frekvencí 2,5 GHz, přitom jde o úplně jiné procesory.2) Pojištění prodloužené záruky se nevztahuje na vady výrobku: hned 1. bod: "na které byl pojištěný upozorněn a jiné vady, které byly již vyloučeny zárukou od výrobce převzatou pojištěným při prodeji výrobku" - takže když výrobce řekne, že vady způsobené uživatelem nejsou reklamovatelné, mám se zárukou smůlu i když jsem si ji přímo na náhodné poškození pořizoval?3) Rozsah pojištění náhodného poškození: "Pojištění náhodného poškození se sjednává jako pojištění škodové se spoluúčastí pojištěného ve výši 15 %." - manýry klasických pojišťoven. Plaťte nám a až se něco stane, plaťte nám zas. Chápu, že jde o způsob, jak omezit úmyslné poškozování výrobků a pak jejich reklamace, ale pro koho bude mít smysl rozšiřovat záruku ze 2 třeba na 5 let u IT zboží, když za 4-5 let 15% ceny výrobku bude pravděpodobně představovat podstatnou část ceny výkonnější modernější náhrady?4) Pravdivost informací: CZC stačí zamítnout reklamaci s odůvodněním, že zákazník neřekl naprosto všechno, a je díky tomuto bodu z obliga.5) "Pojištěný souhlasí se zpracováním osobních údajů pojištěného
pojistitelem a to v rozsahu: Jméno, příjmení, elektronický kontakt a
údaje o sjednaném pojištění (vyjma citlivých údajů); pro
marketingové účely a pro účely produktů pojistitele a prodejce.
Udělení souhlasu není podmínkou uzavření pojistné smlouvy,
udělený souhlas lze kdykoliv odvolat." - v úplných podmínkách by člověk očekával, že se dozvím, za jakých podmínek ten souhlas můžu odvolat... Může to být klidně podmíněno zrušením pojištění bez nároku na vrácení jakýchkoliv peněz. Například.A to je jen výcuc. Nejsem právník, takže si to možná celé jenom špatně vykládám, ale už jako normální člověk mě napadá tisíc a jeden způsob, jak zakazníka na základě těchto podmínek ošulit, natož pak, co by s tím svedl právník nebo někdo právně zručný. Je to jen můj názor, ale myslím si, že ty podmínky umožňují příliš mnoho kliček a zadních vrátek pro CZC.

@dohnalek.pavel: Dobrý den,
děkuji za Váš příspěvek. Především je důležité zmínit, že CZC je v tomto případě zprostředkovatel služby pojištění a prodloužené záruky. Pojišťovnu, kterou jsme dlouhou dobu vybírali se nakonec stala Mondial assitance patřící do skupiny Allianz. Ona bude podle svých zvyklostí posuzovat vyřízení reklamací a řešit případné náhrady.
Tomáš Pilský
CZC.cz

@Tomáš Pilský - CZC: Dobrý den,děkuji za odpověď. Pokud je CZC pouze zprostředkovatelem, vysvětluje to mnohé, ale upřímně řečeno mi to naopak ještě více sebralo odvahu si takové pojištění pořídit. CZC samotné má stále velice dobré reference, co se týče přístupu k zákazníkovi (a ač jsem sám měl s CZC mírné konflikty, jsem s jednáním obchodu spokojený). Takže pokud by veškeré rozhodování mělo na starosti CZC, byly by mé obavy menší. Pokud to má na starost pojišťovna, je známo asi nám všem, že pojišťovny nemají zrovna ve zvyku vyplácet peníze s úsměvem. Výhodou je, že v případě CZC nejde o vyplácení peněz, ale o náhradu zboží, tj. nemělo by se stát to, co je běžné u aut - že se auto rozbije, pojišťovna vyplatí pár desítek tisíc, za které si člověk nekoupí ani daleko horší ojetinu, natož aby dal do pořádku své auto nebo koupil jiné stejné kvality. Ale i tak je obecně známý fakt, že pojišťovny odmítají plnit své závazky pod nejrůznějšími záminkami, jen aby nemusely vydat nějaké peníze. Mnohdy i v situacích, kdy plnit dle všeho musí.

@dohnalek.pavel: Panu Dohnálkovi děkuji za velice užitečnou připomínku. Tuto druhou stranu mince jsem samozřejmě nepostřehl. Při nákupech pojišťovat nebudu. Na druhou stranu děkuji i panu Pilskému, že za CZC.cz, promptně odpověděl.

K čemu je taková služba, kterou CZC nabízí jen z části?

Mám otevřenou objednávku na PC sestavu z vybraných komponentů. V poznámce jsem uvedl, že mám zájem o cenovou nabídku prodloužené záruky. Několik dní pauza... (OK potřebují vyádření obchodníka a jsme jenom lidi)... po několika dnech se mi ozve CZC telefonicky, ze pojištění sjednat na PC sestavu nelze. Povídám: "Já nechtěl pojištění, mě zajímalo kolik me bude stát prodloužená záruka...", po pár hodinách ta samá odpověď. Na PC sestavu z vybraných komponentů NELZE!!! Ptám se tedy proč nelze, když PC sestaví CZC? Proč nelze, když nikde není výslovně uvedeno mimo sestavy PC??? Je pochybení nebo snad klamavá reklama? Nebudu lhát, když řeknu, že prodloužená záruka byl jeden hlavních z parametrů výběru obchodu.

@heblofil: Vyloženě souhlas, taky bych si rád nechal prodloužit záruku na sestavu... tak nic no :D

@heblofil: hlavní úkol je nalákat zákazníka... mno czc nemá téměř nic skladem, jejich pracovní morálka je stejná jako jejich ochota, tedy nulová... obrátil bych se na jiný shop.

@heblofil: Nevím na co si všichni stěžujete, je pochopitelné, že nelze sjednat záruku na celou sestavu, když máte záruku na jednotlivé komponenty. Skladem mají téměř vše, komunikace bezproblémová stejně jako obsluha. Nevím jestli je tohle zásah konkurence, jestli ano tak dost nepovedený

Kupuji zrcadlovku, ale asi koupím jinde

Dobrý den,sem velmi zklamaná podmínkami záruky nahodilého poškození - kvůli tomu jsem chtěla koupit zde, druhý důvod je bonus k zrcadlovce, ale asi budu hledat dál. Pojištění v plném znění v podstatě říká, že de fakto nemá smysl. Jelikož je tam téměř vše z nahodilého poškození vyloučeno, ačkoliv se právě na toto má takové pojištění vztahovat.
To je jako kdybyste si platili jen tak z legrace něco navíc, to si za ty peníze raději koupím další objektiv.

Po záruce,nemáš u CZC žádné šance

u CZC jsem se sklamal a nebudu již nic kupovat. Po skončení záruky nemáš šanci, opravnu si najdi jinde. Pro další nákup půjdu určitě jinám.

Podmínky

Dobrý den,
moc nerozumím podmínkách napsaných v přiloženém .pdf -ku, mohu se prosím zeptat na situaci kdy si koupím tablet, sjednám na něj pojištění proti odcizení a náhodnému poškození a třeba někde zakopnu tablet mi vyletí z ruky a praskne display vymění mi ho nebo když mi ho někdo vytrhne z ruky a uteče? Toto by mě docela zajímalo, protože to z těch podmínek moc nechápu. Děkuji za odpověď.

@David353: Dobrý den, dle dostupných informací by se měla záruka vztahovat na uvedené situace. V případě, že bude např. tablet náhodně poškozen jak uvádíte, je možné uplatnit záruku proti náhodnému poškození, kde je spoluúčast v prvním roce 15% z ceny opravy, ve druhém roce 25% z ceny opravy. Pokud by se jednalo o loupežné přepadnení, nikoliv o krádež, je možné uplatit záruku na odcizení. Je zapotřebí následně doložit policejní protokol o sepsání události. Děkujeme Vám. S přáním hezkého dne

@David353: Děkuji za odpověď ;-)

Lze pojistit i zpětně?

Dobrý den
uvažuji o pojištění telefonu Sony Z1 compact zakoupeného v prosinci 2014, lze ho pojistit i zpětně? Samozřejmě za předpokladu, že si mobil někdo z CZC prohlídne, aby bylo zjevné, že již není poškozený. Jde mi především o pojištění kvůli pádu mobilu nebo jeho odcizení - ačkoli bohužel se nevztahuje na pojištění krádeže například v MHD. Případně kvůli nějaké hardwarové chybě.
Děkuji

@danamaresova: ?

@master4: .

Prodlouženou záruku uzavřete přímo při nákupu v e-shopu

Kdy přesně? Proklikal jsem se až na Souhrn objednávky, ale možnost prodloužené záruky nikde nevidím.Děkuji

Jiné výrobky

Dobrý den,proč není možné prodloužit záruku i na jiné výrobky? Znamená to, že ostatní výrobky, které se na czc prodávají, jsou méně kvalitní?

Záruka

Dobrý den u vás sem si objednal dvě věci
Mobil Honor 7C sem sním velice spokojen,
A sluchátka Philips s hendsfri a ty přestaly hrát hraje jen jedno sluchátko můžete mi poradit jak mám postupovat.
Když na dvě věci mám jednu fakturu a jestli se naně stahuje stejná záruka.
Děkuji předem za kladné vyřízení mé žádosti.
Sivy.
Tel:736749961.
Email:Fanda1977@centrum.cz

Objednávka zboží

Dobrý den, mám objednanou objednávku na Mall box Opava, jenomže tam nejde platit hotově. Potřebovala bych změnit objednávku doručení na vaší adresu? Půjde to nějak změnit nebo co mám dělat, když nemůžu platit kartou? Děkuji za odpověď Popelková

Nevhodny darek

Dobry den, chci se zeptat. Bylo by mezne vratit telefon + bezdratove sluchatka (ktery byly v cene s telefonem)?

Platba kartou

Proč mi byla zrušena objednávka zboží které bylo zaplaceno kartou

Nenašli jste, co hledáte?

Nakup a soutěž o hvězdné stavebnice LEGO® Nakup a soutěž o hvězdné stavebnice LEGO®