Diskuze k článku:Spustili jsme nový Bonus klub s možností objednání zboží se slevou

Ze vam to neni trapne

- kde je moznost objednani si zbozi pouze za body?
- za 20 tisic bodu dostanu slevu za cca 300 Kc? Na CZC jsem vice nez 7 let a odebraneho zbozi to bude uz urcite za vice nez 100 tisic Kc, prispevku pocitam tisice. Za veskerou cinnost a nakupy zde, jsem ziskal necelych 70 tisic bodu.
Za to vse si mohu koupit zbozi se slevou nekolika set korun?Necitite se ani trosku trapne?

Kolonka - Snižte si cenu výměnou za body

Co to obnáší cena se mi o 100 zmenší není to podvod?

Propadnutí bodu

S sekci FAQ je bod 5:
Pokud jste za posledních 12 měsíců neuskutečnili žádný nákup, automaticky se stav Vaše konta vynuluje.
Dotaz:
Kolik času mají ti jenž zde nenakoupili za posledních 12 měsícu nic a body převedli dnes??

Co obnáší snížení ceny za body?

jsem v košíku a je zde kolonka Snižte si cenu výměnou za body.... Co to tedy obnáší??

O kolik bodu vas okradli?

Me zhruba o 30.000, uz si na CZC nikdy nic nekoupim.

Propadlé body za neaktivitu?!

Dobrý den, momentálně jsem velmi rozladěn, proto budu velice stručný. Ve Vašem obchodě jsem utratil několik desítek tisíc korun a poctivě střádal body na co nejzajímavější dárek. Občas jsem si vybral propisku, nálepku, svítilnu (velice nekvalitní, ale neřeším) či jinou maličkost pro potěšení, ale stále jsem při nákupech vyhlížel něco opravdu zajímavého. Jak velmi zarážející pro mne však bylo zjištění, že jsem dnes s kontem na nule. Velice rád bych tímto požádal o vysvětlení, počínaje tím, že body byly údajně smazány za "neaktivitu" a vzhledem k mým návštěvám Vašho webu (Událost: Navštívení webu - body za událost: 20 ) jsem tímto velmi zaskočen. Nehledě na fakt, že Váš monitoring pohybu jaksi nefunguje, jsem na webu několik desítek minut se solidní aktivitou a ani bod na kontě... Děkuji za odpověď a případnou nápravu.

Sleva 0,5%?

Dobrý den,
celou dobu bylo deklarováno, že si budeme moci kupovat produkty za bonusové body a já s některými koupěmi právě kvůli tomuto čekal. Ovšem to, že jich bude celkově trapných 44 http://www.czc.cz/zvyhodnene, to mne opravdu překvapilo. V poměru Vašich deseti-tisíců produktů, je to směšné a toto vůbec nepovažuji za výhodu a řekl bych, že bonus klub zůstal na stejné úrovni co do možnosti uplatňování bodů. Tedy opět jen reklamní produkty bez valného využití. Direktivní určování "produktů za zvýhodněnou cenu" s určením přidělení bodů, je opravdu směšné. Pokud by si člověk mohl volit, kolik bodů uplatní a vypočítávala by se mu tak výsledná cena u KAŽDÉHO produktu, tak jak to nejspíš každý zákazník očekával a chápal, to bych považoval za dobrou výhodu. Pokud bych tedy použil své body na produkt http://www.czc.cz/xtreamer-ultra-2-/108575/produkt , kde je zvýhodněná cena: 8.401 Kč + 49.801 bodů, tedy namísto 8.999 Kč původní ceny bez zvýhodnění, vyjde mi sleva cca 600 Kč. Ovšem fakt, že mých 41.553 bodů získaných cca za 100.000 utracených Kč, vychází sleva zhruba 0,5 %. Ještě, že nikde toto procento neuvádíte, nominovalo by to asi na "vtip roku". Již jen studentská sleva díky kartě ISIC poskytuje zákazníkovi 3% slevy u nespočet firem, což je 6x vyšší než Vaše a není zapotřebí u dané firmy předtím nakoupit ani za 1 Kč. Pokud se nad tímhle člověk zamyslí, Bonus klub je jen promyšlený marketingový tah, lidově řečeno "tahák na lidi" s minimální výhodou.Děkuji,
LinS.

Recenze za body

U CZC jsem dlouhodobě spokojen a nakupuji tady elektroniku a hlavně věci kolem PC dlouhé roky. Docela mě bavila možnost sbírat body a pak si dopřát nějakou prkotinu "zdarma". Jsem tedy rád, že byl bonus klub zachován. Nicméně mi chybí možnost získat body např. psaním recenzí, přidáním fotek atd. Škoda nenapsaných recenzí, když mám zrovna tolik nových věcí. :)
Ale jak píšu, chodím sem hlavně kvůli kvalitě služeb. Přesto i tyto uživatelské recenze a diskuse jsou dobrou pomůckou při nákupech a je třeba je podporovat.

Kde najdu počet bodů a tlačítko Převést

Dobrý den,
asi jsem blbej, ale fakt nemůžu nikde najít to tlačítko Převést. Sice mám u vás nákup jen v řádu pár tisíc, ale každej bodík dobrej.
Jsem přihlášený a ani ve svém profilu ani v levém menu v Bonus Klubu - nikde nevidím počet bodu a tlačítko Převést.
díky

Převod bodů..

dobrý den, původně jsem se chtěl trochu rozepsat na téma, proč CZC nepřevedlo body automaticky atd., ale nakonce jsme se rozhodl svůj příspěvek zestručnit - položím tedy pouze jednu otázku adresovanou CZC: je ještě možné nějakým způsobem převést "ztracené" body z původního Bonus klubu? (myslím, že jich bylo více než 10000, nastřádaných za několik let). Za Vaši odpověď předem děkuji.

Výsměch zákazníkům.

Poštovné za body

Co tak přidat možnost "vyměnit" Body za poštovné ...

Neschopnost CZC

Nedivím se, že CZC není schopno držet krok s konkurencí, když vyhazuje peníze za takové zbytečnosti jako bonus klub nebo lvíczek ... vždycky jsem tu tak rád nakupoval, bylo mi jedno, že je to někdy i dražší .. vážil jsem si služeb, které jsem dostal. Už jsou to skoro dva roky, co jsem si nekoupil ani šroubek... Nechápu, proč CZC nenajme brigádnici za 15tis./mes., která by udělala u zákazníků s podobným profilem, jako mám já, průzkum spokojenosti a podněty pak někdo v CZC opravdu reálně zapracoval ... jenže to by tu musel být někdo, kdo je schopný obchod řídit, mít nějakou vizi a strategii, vymýšlet zajímavé kampaně apod... No dobře vám tak, kapitalismus je neúprosný k těm, kteří nedovedou flexibilně reagovat na situaci na trhu...

Jste si vážně jistí, že jste se nespletli?

přiznám se, že jsem email o novém BONUS systému otevíral s nadšením, ale doba mne naučila, že dnes nic není zadarmo, tak zas takovou euforii jsem znovu se přiznám nečekal a s napětím se po dlouhé době vrátil na svůj zákaznický profil u vás. Říkal jsem si, že je od vás velkorysé a zákazníka uznávající, když uplatňujete body zpětně a začal zjišťovat to prosté "jak jsem na tom?" Zjistil jsem a mám pro Vás, vážení pane Matějko, pane Gaj jeden krátký vzkaz. Styďte se. Tolik "úcty" si opravdu jako dlouholetý zákazník opravdu nezasloužím. Srdečné díky.

Nevím kde kliknout na "Převést"

Dobrý den, nikde nemohu najít tlařítko "Převést". Kde ho najdu ? Nahoře mám stav bodů a pod tím Přehled bodových transakcí. Děkuji.

Body za nákup

Nevím kam se poděly body za nákup v roce 2011-díky za správu.

Lidi co chcete zadarmo?

Naprosto nechápu, nad čím se tady uživatelé rozčilují. Není přece povinností CZC dávat cokoli zadarmo. Možná by pro CZC bylo lepší, kdyby celý bonus klub zrušil, když to tolik lidí jen rozčiluje. Je sice pravdou, že čerpání tvrdě naspořených bodů je uděláno naprosto nesmyslně, protože ušetřit 100 Kč na zboží v ceně několika tisíc je pro mne i většinu uživatelů naprosto o ničem a dárky bonus klubu asi mnohé také nenadchnou, ale pořád dostáváte něco naprosto zadarmo! Není to tak, jako to dnes běžně dělají markety, které uměle přeceňují zboží, aby pak mohli pořádat slevové hurá akce. Pokud to dobře sleduji, CZC si ceny většinou drží průměrné, nebo spíše lehce pod průměrem. Ono těžko porovnávat, pokud projedete celý sortiment, jistě najdete zboží, které jinde seženete levněji, ovšem najdete i zboží za ceny velice solidní. V celkovém porovnání tedy lepší průměr. A z těchto cen ještě dostanete ZADARMO body, za které můžete něco čerpat a nelíbí se vám to?
Spočítal jsem si, že za peníze, které jsem už v CZC utratil bych měl nové auto. Podobnou částku utratím při běžných nákupech v nejmenovaném supermarketu asi za tři roky. Nedostanu tam vůbec nic, kromě zlevněného zboží těsně před koncem trvanlivosti (někdy i prošlé) a kyselého pohledu pokladní.

Příživnického managera bonus klubu vyhodit

Tak to vypadá, že se CZC patřičně - omlouvám se za to slovo zazmr ... - viz dávný článek o Dfens-cz.com
Zaspamovat tisíce zaákazníků, s velkou pompou spusitit "bonus klub 2", aby tam člověk našel výsměch v podobě 1% slevy? Na takovou akci je potřeba manager se vším všudy. Na druhou stranu vyhledávání dle funkcionalit ze stránek CZC zmizelo a už asi nebude, patrně Bonus Klub 2 utrhl z rozpočtu příliš velký krajíc. O tom, že sleva nejde na cokoliv, ale pouze na vybrané (patrně předceněné) produkty se nechci rozepisovat.
Každopádně něco takového mi v mé vlastní firmě nějaký manager spáchat, tak letí jako motýs s celým ansámblem!

Tabulka aktuálně získaných bodů

Zdravím,chtěl bych se zeptat jestli bud jako u minulého Bonus klubu na pravé straně na webu aktuální počítadlo bodů. Bylo to užitečné a přehledné. Děkuji.

Bonus klub poskytuje slevu cca 0,75%, je to nezajimave!!!

Porovnaval jsem podle posledniho nakupu, kde mne jeden bonusovy bod stal 8,-Kč a poskytnutá výhoda u vybranych produkru je cca 0,06 Kč za 1 bonus bod. Neni pro mne zajimave honit body abych ziskal slevu nizsi nez 1% a jeste byl limitovan vyberem omezeneho mnozstvi produktu, kdyz konkurence nabizi pro verne zakazniky slevy vyssi a na vsechny nabizene produkty. Ale to je moje volba.

Bonus klub

Tedy nový bonus klub mě vůbec nenadchl :-( Dárky jsou sice hezké ale sbírat body jen za nákupy.... A k tomu kdybych si za moje převedené body chtěla něco objednat zaplatím 110,-- poštovné. Takže asi končím a ádie.

Najvyssi cas prejst ku konkurencii

Cele mesiace som poctivo zbieral body, ale ako vidim uplne zbytocne. Kde je ten stary dobry CZC ked ste mali dobre ceny? Cakal som ze vdaka bodom aspon si kupim veci za rozumne ceny. Ale zlava 100Kc za niekolko tisic bodov? To fakt nie. Najvyssi cas prejst ku konkurencii, ktora ma este nizsie ceny aj bez bonus klubu

Převod bodů mezi účty

Dobrý den - je možný , nebo případně v budoucnu bude, převod bodů mezi jednotlivými účty?
Díky

Dobře ale :) !

Nemůžete počítat s tím že vám někdo napíše recenzi... zkušenosti s produkty, bude přidávat videa příspěvky a vyvíjet nějakou snahu když to je k ničemu já osobně bych nejraději nějak stáhl veškerou činnost za poslední cca 4 roky tady :) tady nejde o vás tady jde o nás zákazníky abychom se cítili dobře a když my se ted cítit dobře nebudem vy to poznáte .) Jen lehce zásadový člověk pozná že právě někdo vyřešil problém jak šachově zablokovat jeho body a jak s ním pěkně zamést.. a takový nespokojený člověk si asi neřekne hele tohle sem chtěl to si tu koupím i když tu je všechno předražené :D nehledě na to že za poštovné zdarma se pak ozval třeba někdo a chtěl koupit něco zrovna taky.. to je obchod tohle je tah dolu.. Chápu to udělli jsme reklamu tak tedka sype czc notebooky a točí prachy pro mladý kterým jsme pár let czc doporučovali. Ale ted je otázka jestli když tenhle typ lidí smažou se starým bonus klubem udrží se i bez uživatelské infrastruktury náká úroven :) Podle mě to tu tedka 90% lidí nechá padnout bez povšimnutí :)) a pěkně to czc vrátíme .)

Bohužel

Bohužel CZC nepochopil, že Bonus klub a odměňování za nákupy a diskuzní příspěvky jsou to, proč jej leckteří preferovali před jinými obchody. Pokud se situace změnila, a to k horšímu - např. nikdo z CZC mi neodpovídá na dotazy ke zboží s jasně uvedeným přáním odpovědi od CZC - není problém nakupovat jinde....

Máte malé marže, to je pravda... ALE!

Říkáte, že se z té marže musí hradit celý chod firmy... kdybyste neudělali takovou blbost, jako je nový web obchodu, ušetřili byste čas, peníze a stížnosti. Vsadím se, že původní webovky by chtělo minimálně 80% uživatelů.
Dejte sem anketu, schválně, kolik lidí bude chtít zpět původní verzi stránek.

CZC degradovalo na průměrný eshop

To, co dělalo CZC jedinečným obchodem, a sice vysoce přehledný web s velkým množstvím podrobných informací a multimediálního obsahu od uživatelů díky chytře vymyšlenému motivačně-komunitnímu systému, je pryč. I přesto, že odměna za vytváření obsahu byla spíše symbolická, byla to alespoň nějaká motivace. Teď je nulová. Konkurence tak má obsah srovnatelný, ale navíc má i přehledný eshop, což se o CZC již také tvrdit nedá. Velké zklamání věrného zákazníka.P.S.: Ocenil bych návrat funkce "Jak mě vidí ostatní", kde by ostatní registrovaní uživatelé viděli mnou nahraný obsah pěkně pohromadě.

Nový bonus klub a komunita - pohled zákazníka

Skoro měsíc od spuštění nového Bonus klubu se také pokusím o krátkou retrospektivu a hodnocení z mé strany. Zkusím to rozdělit na to co se mi v novém bonusovém systému líbí a co ne.(+) konečně je možné utrácet body i za zboží(+/-) variabilní udělování bonus bodů, upřímně moc nechápu princip. V některých případech je příděl relativně slušný, v jiných až nesmyslně malý. Pravděpodobně to spojujete s vaší marží, kterou máte na daný výrobek. (?)(-) bonus body lze uplatnit pouze u velmi omezeného okruhu zboží
(-) to málo zboží, za které mohu připlatit bonus body seženu na jiných dostatečně důvěryhodných obchodech (jednoduchým „vyheurékováním“) levněji a v mnoha případech i s dopravou zdarma
(-) za bonus body si nemohu koupit poštovné zdarma (!)
(-) při velkém nákupu představují bonus body jen malou motivaci využít služeb czc, pokud nepoužíváte jiný neoficiální systém jak podpořit větší nákupy, budete se muset smířit s tvrdou konkurencí
(-) bonus body už nehrají žádnou roli v komunitní činnosti, komunitní část je navíc poměrně chaotická a neprovázanáSuma sumárum z marketingového hlediska mi nový bonus klub a přístup ke komunitě nepřijde zrovna nejštastnější. Je mi jasné, že prioritu mají obchodní věci, ale ochladnutí zájmu vaší komunity, která se vytvořila kolem czc může znamenat i obchodní dopad nebo dokonce propad. Nezapomeňte, že konkurence nespí a v mnoha případech už nabízí lepší zákaznický servis.Závěrem bych vám chtěl popřát, aby vás nepostihla "degradace" invence a přístupu k zákazníkovi. Tahle situace obvykle provází společnosti, které dosáhnou určité velikosti. Potom zjistíte (jako mnoho firem před vámi), že realizace nápadů ve firmě trvá 10x déle než kdysi a jste překvapeni situací, že "úžasné" nápady vašeho marketingového oddělení už na na zákazníky nezabírají. Přeju tedy hodně štěstí a hodně skutečně dobrých nápadů.

Sledovani bodu

novy bonus klub je mene prehledny...napriklad zbyle body nikde nevidim...

Cena + body = vyssi cena nez jinde :-(

Tak musim uznat, ze me uz CZC take tak trochu nastvalo.
Pokud nakoupim za body s doplatkem a doplatek je vyssi, nez cena zbozi jinde a bez bodů, tak me CZC nijak nemotivuje, abych zde nakupoval.
A kdyz vezmu, ze konkurence ma skoro vsechno skladem a u CZC cim dal casteji musim na zbozi cekat nekolik dni,
Tak souhlasim s ostatnimi a od ted koukam jen na cenu a pokud je cena stejna a konkurence to ma skladem ma CZC smulu a prichazi o verne zakazniky.

Prevod 1:1 nebo 2:1

Z 10 000+ Bodu na starem CZC me prevedli cca 5 000 to je krasny pomer 1:1

Jeden další nápad na zisk bodů

Ještě mě napadlo - nešlo by třeba dávat nějaké body jako omluvu za to, že zákazník musí zboží reklamovat? Třeba 10% bodů, které by získal při koupi nového kusu daného zboží. Reklamace je pro zákazníka vždy nepříjemná věc (i když chápu, že určitě i pro CZC (a že za to CZC nemůže), ale troufám si tvrdit, že pro toho zákazníka více) a pokud je mi známo, není reklamace součást žádného bonusového programu u žádné konkurence. Bylo by to něco, co by CZC odlišilo a zákazníkovi aspoň trochu zmírnilo bolest z reklamace. Závislost získaných bodů na ceně mi taky přijde na místě, protože zákazník, který reklamuje televizi za 100 tisíc, dozná větší "újmy" (dá-li se to tak nazvat), než zákazník reklamující 4GB flash disk.

Propiska za 10.000 Kč

Takže nakoupím zboží za 10 tisíc Kč a jako odměnu dostanu 1000 bodů, za které si můžu jako odměnu objednat.... chvilka napětí.. reklamní propisku :oD

+/-

CZC se bohužel nepoučilo z minulých chyb (nový web) a opět naštvalo svoje zákazníky tím, že předčasně vypustili na světlo projekt, který je nehotový, polofunkční zmetek (i když má potenciál být možná velmi dobrý). Není možné si divit místním diskutujícím, že jsou na CZC kvůli nové podobě bonus klubu často až zbytečně moc oškliví. CZC totiž všechny navnadilo sliby o pohádkové budoucí podobě a nyní se ukázalo, že ve skutečnosti, jsou na tom hůře než s předešlou verzí. Ale co se stalo, nemůže se odestát, tak teď už věcně, jak z toho ven.1) Je třeba si uvědomit, že za bonusové body nejsou ve své podstatě sleva, ale sleva na další nákup. Př.: Kdybych si koupil procesor za 5000kč, dostal za něj 1000 bonusových bodů a ty mi na pobočce pak proplatili za 100kč, byla by to sleva. Tak to ale nefunguje. Koupím si procesor za 5000kč, dostanu 1000 bodů a ty můžu uplatnit jako slevu jen a pouze při dalším nákupu u CZC. Tolik k argumentům pracovníků CZC o výši "slev" a maržích atp.2) Myslím si, že bonusové body by měli zákazníky motivovat nakupovat dražší produkty. Realita je ale jiná. Za dražší produkty dostanu v přepočtu kč/bod méně než za levnější. To je veliká chyba. Přepočet kč/bod by měl pevně daný, pouze v případě výprodeje starších produktů, špatně prodejných produktů nebo bazarových by mohla být akce např: "+ 100 bodů navíc". Např.: za každých 10kč 1bod. Tzn. zákazník už podvědomě bude koukat po dražších produktech, protože za něj dostane víc bodů - a tak to v praxi skutečně funguje.3) Chválím, že se zrušilo udělování bodů za příspěvky do diskuzí a hodnocení příspěvků, protože to bylo co se týče kvality obsahu diskuzí docela kontraproduktivní. Naopak bych zachoval udělování bodů za ucelené recenze a obrázky k produktům podle jejich hodnocení, protože to hodnotu celého webu CZC opravdu povznášelo. Př.: Za recenci by mohlo být ve hře třeba 100 bodů (10kč). A podle + - hodnocení by mi vyšla kvalita recenze v %. (10 z 10 kladných hlasů = 100% = 100bodů = 10kč, 5 z 10 hlasů kladných = 0% = 0 bodů = 0kč, 10 z 10 záporných bodů = -100% = -100bodů = -10kč) To samé by mohlo platit pro video a fotografie, ale s max. ziskem (nebo ztrátou podle kvality) třeba 50 bodů. To by se pak všichni mohli přetrhnout, aby napsali kvalitní recenzi, nebo vyfotili pěkný obrázek.4) ad bod č.3 - I kvaliní diskuze, hodnocení příspěvku, nebo jen návštěva webu (konzumace reklamy placené pro CZC) by mohla být oceněna. Napadá mě formou né "bodů", ale třeba "bodíků", které by bylo možné směnit za reklamní předměty CZC - tričko, hrneček, odrazka na kolo s logem CZC, čímž by zákazníci dál dělali reklamu CZC. A ještě jedna možnost, pro lidi, kteří rádi hodnotně přispívají do diskuzí, ale o reklamní předměty nestojí možnost směnit "bodíky" za body třeba v poměru 10:1. Zákazník by se cítil symbolicky odměněn za svojí aktivitu, když by jednou za rok kliknul na "převést bodíky na body" a jednou za rok dostal za pilnou práci a poctivé navštěvování webu (konzumaci reklamy) třeba jedno poštovné zdarma a zároveň by se nikomu nevyplatilo psát roboty, kteří by navštevovali web, nebo zběsile klikat hodnocení, jen aby nahrabali "bodíky".5) Výše bodů a jejich hodnota. Navrhoval bych při nákupu za každých 10kč 1 bod, 10 bodů = 1kč sleva na další nákup. Tzn. Koupím si operační paměť za 1 000kč, dostanu 100 bodů a tím pádem 10kč slevu na další nákup u czc. Koupím notebook za 10 000kč, dostanu 1000bodů = 100kč sleva na další nákup, nebo montáž zdarma, nebo poštovné zdarma. 100 bodů za 100% recenzi (viz bod č.3) nebo 50 bodů za 100% fotografii nebo video produktu. Za návštěvu webu 5 "bodíků", hodnocení příspěvku 1 "bodík", 100% příspěvek v diskuzi 10 "bodíků". 10 bodíků převeditelných na skutečné body v poměru 10:1, tzn. velmi pilní zákazníci by mohli dosáhnout na 1000 bodů ročně. Argument, že za nákup za 100kč bych měl dostat slevu 1kč na další nákup, je pro CZC nevýhodné je totální nesmysl a neberu ho. Když zdražíte síťovou kartu z 100kč na 101kč, nikoho to zajímat nebude, bodama o žádný zisk nepřídete a zajistíte si, že u Vás bude zákazník opět utrácet.Tolik můj názor, děkuji za ten Váš.

Tyto stranky pomalu ale jiste umiraji !!

Byl jsem vernym zakaznikem tohoto e-shopu utratil jsem zde za par let 125.000 kc ,mel jsem zde rad prehlednost a hlavne diskuzi a popisky predmetu,nyni je to tu takovy chaos ve kterem se nemuzu vyznat a porat po necem patram je to stejne jako u konkurence takze hnus.Ceny jsou tu v prumeru vyssi jak u konkurence v kamenem obchodu,takze ac nerad tak odtud odchazim protoze takhle znicit kvalitni e-shop dokaze jen par deb.....

"Několik měsíců"

Chápu dobře, že těch cca 1,6 měsíce na převedení bodů je ono dříve avizovaných "Na to bude několik měsíců čas"?

Logika udělování bodů

Tak se nám zprovoznil bonus klub a já se nestačím divit.
Koupím HDD za 2700 a dostanu 296 bodů.
http://www.czc.cz/wd-caviar-green-rx-2tb/90586/produkt
Koupím soft za 1750 a dostanu 800 bodů.
http://www.czc.cz/wd-caviar-green-rx-2tb/90586/produkt
Koupím zrcadlovku za 24490 a dostanu 4455 bodů a když si k tomu vemu objektiv
http://www.czc.cz/wd-caviar-green-rx2tb/90586/produkt
kterej je o 22 korun levnější tak dostanu přesně o 1799 bodů míň.
Tak to fakt nechápu.

Jak si převést body

Pro jistotu ...
1) Přihlásit se a přejít na osobní stránku
2) Vlevo v části "Moje Nákupy" přejít přes poslední odkaz - "Bonus klub" (tj. http://www.czc.cz/bonus-klub )
3) Kliknout na tlačítko "Převést body"

Poštovné za body?

Doufám že už se to neřešilo, abych akorát nespamoval =)
Takže tedy, otázka zní, bude poštovné za body jako na starém webu? Bylo to myslím 10k bodů. Díky

Body bonus klubu

Dobrý den mam dotaz ohledně toho kdyz si objednam darky v bonus klubu jestli kdyz objednavku zrusim tak se mi body vratej?

Krásný den, přispěji také názory a nápady.

viz nový web: musím bohužel upřímně konstatovat, že starý web byl přehlednější, jak z pohledu recenzí od uživatelů, až po bodové hodnocení. Musím Vás pochválit, že jako jediný umožňujete veřejnosti vylepšovat Váš web z pohledu zkušeností a fotografií zboží, které prodáváte. Netuším, co Vás vedlo vyprodukování nového webu, asi provázané interní spojení reklamaci, skladů atd.?viz bodové hodnocení: nechal bych systém bodování, jako byl na starém webu, pochopitelně bych za nasbírané body slevu na zboží nedával, přece jen děláte prodej pro zisk a ne dobročinnost. Odměna je přece jasná uživatelé rádi recenzují a komentují výrobky a píší svou zkušenost s produktem. Takže motivace bych dělal úplně jiné: zákazník by mněl za velké množství bodů možnost moderovat diskuze, které Vaši zaměstnanci určitě nestíhají, možnost požádat o zapůjčení některého zboží Vašeho sortimentu, aby Vám mohl udělat kvalitní recenzi, aniž by byl Vázán pouze dělat recenzi na produkt, který si sám u Vás koupí. Další odměnou je možnost za body získat reklamní předměty, jako propisku, tričko, hrníček apod.viz slevy: slevu bych uděloval ve formě formuláře pod každým produktem, kde by zákazník mohl vyplnit konkurenční nabídku (stejné podmínky: stejná záruka, zboží skladem, apod.), kde by vložil odkaz na cenu zboží u konkurence, je zbytečné aby zákazník kupoval jinde, když je zboží levnější třeba jen o pár procent? Udělení ceny by záleželo na obchodním oddělení, kde by hned mohli ověřit možnost slevu poskytnout nebo zamítnout. Další slevu bych udělal ve formě neúčtování za poštovné, což by bylo vázané na předchozí útratě za zboží (např.: tři nákupy, kdy každý byl přes 2tisíce korun).
Odměna za věrnost může být i ve formě vrácení zboží déle než 14dní apod.Myslím, že jsem toho napsal moc, i když bych mněl daleko více nápadů, jak přilákat více spokojených zákazníků, ale to by bylo na slohovou práci a to by pak nikdo nečetl.

Změna objednávky

Dobrý den,
jak je to s body v případě, že provedu objednávku standartně přes internet ale na prodejně potřebuji doklad bez jména? (tj. maloobchodní prodej)
FA zmizí z mého výpisu, tj body se nepřidělí a propadnou? děkuji za odpověď

Ověřený GEEK - level 3

Přísnější moderování diskuzí

Chtěl bych jen tímto příspěvkem poprosit o rozumné filtrování a moderování diskuzí. Ano myslím klasické flamování a spam, který se nachází zpravidla u procesorů a grafických karet od našich drahých uživatelů Creat, winvest, VOSYKA, občas stratos atd...
Stav diskuzí k těmto produktům je příšerný a jakýkoliv zájemce o rozumnou radu je okamžitě zavalen tuny spamu.Vím, je to hromada práce navíc ke klasickému obchodu, ale věřím že by se do budoucna vyplatila. Přeci jen na starém webu mi přišlo, že tato praxe fungovala velmi dobře a kvalita diskuzí byla na jiné úrovni než teď. Banovat některé uživatele nebo jim zakázat možnost přispívat by byl rozhodně krok správným směrem.Jinak k bonus klubu nemám žádné výtky. Doma mám hromadu hrnečků, batohů, termosek, usb flashek za nákupy pro sebe a zákazníky. Mě se to, ač jako malý a bezvýznamný bonus, líbí :-)

Body

Nechci to nijak kritizovat, ale trošku mi přijde, že tyto body jsou poměrně k ničemu a zjevně jen zbytečně zatěžují administraci. Ten výsledný efekt není nikterak zajímavý :). (jak se tak dívám na nabídku a přepočty). Určitě by to na mě nemělo ten efekt, abych zde něco koupil, pokud bych se rozhodoval mezi dvěma konkurenčními obchody a tento byl dražší.Ale zas, třeba to někoho baví, no :)

Spuštění vítám, ale ...

Spuštění Bonus klubu vítám, i (konečně) možnost si převést body, ale kurz bodů vůči odměnám je pro zákazníky velice nepříznivý, jestli CZC nemělo raději zvážit úplné zrušení věrnostního systému. I nutnost převést body manuálně považuji za nevstřícný krok vůči zákazníkovi, i když na to firma dopředu upozorňovala.

Nevím, nevím

V dnešní době, kdy rozhoduje cena a možnosti sehnat jakýkoliv výrobek z druhé strany republiky za pár hodin s cenou, kterou chci rozhodovala pro CZC dost často loajálnost zákazníků. Nejsem si úplně jist, jestli po téhle harakiri s novým webem, smazáním všech diskuzí pod výrobky a předěláním věrnostního programu (bonus klubu) neztratila totálně tuto skupinu zákazníků. Docela by mě zajímal, jaký byl odliv klientů po předělání webu (nečekám, že se to dozvím). Nevím, ale marketink podle mě totátně zaspal.

Dotaz na body

V mezidobí, kdy neběžel bonus klub jsem u CZC 2x nakupoval, ale body se mi načetly pouze z poslední faktury, znamená to, že na ostatní body nemám nárok? Díky.

Tak moment, jaka je ted motivace uzivatele?

Jsem zvedav, kdo ted bude pridavat obrazky, videa a seznamy. Silne pochybuju, ze nekde jen tak zadarmo to sem bude pridavat.
Driv kdyz za to byly body, tak melo CZC velkou vyhodu, ze jim zakaznici praktciky plnili stranyk. Co nebylo v popisku, tak bylo v diskuzi, co nebylo videt bylo na obrazku ci videu.
A ted? Ted je zakaznik nucem si vse hledat na googlu sam s moznosti, ze natrefi na konkurenci.
Mozna by to chtelo zavest opet body za tuto cinnost pro CZC, aby si pracovitejsi uzivatele videlali aspon na hrnicek a propisku a pri objednavce jeste neco prihodili, aby to nebyl balicek jen tak. Ono se vzdy neco hodi, ale je jednodusi si to koupit v kramku po ceste do prace, nez cekat na postu od CZC, ale pri motivaci hrneckem ci prospiskou, to uz si clovek i rad pocka.Hezky de

Připomínky k novému bonus klubu

Rád bych úvodem uvedl, že na czc jsem začal nakupovat ještě před spuštěním starého bonus klubu a vedlo mě k tomu příjemné vystupování obsluhy, spousta zejména uživatelských informací ke konkrétním produktům v diskuzích a pár bezproblémových reklamací - ano, tak málo někdy stačí k získání stálého zákazníka. O cenu mi pochopitelně jde také, ale nevadí mi si trochu připlatit za výše uvedené (pokud se to nepřehání a pokud se to zrovna u něčeho co chci přežene a rozdíl ceny převáží nad výše uvedenými výhodami, koupím občas něco jinde a neberu to jako tragédii a důvod k nářkům, jak je czc drahé). Starý bonus klub byl celkem fajn a v jeho začátcích i značně výhodný (po pár poukázkových aférách se ustálila nabídka na několika nepoužitelných dárcích a sem tam nové vlně, která moc dlouho nevydržela). Nový bonus klub, tak složitý na naprogramování přináší několik revolučních změn.
1) body lze získat už pouze za nákup - patrně snaha o zastavení inflace bodů, které se daly získat snadno a tím se zhoršovaly dárky, případně zvyšovala jejich bodová cena. Tato změna zařadila bonusklub do řady ostatních věrnostních programů, kterých je nepočítaně a ničím se neliší. Starý bonusklub byl ojedinělý právě způsobem získávání bodů - a byla to i docela zábavná hra, která samozřejmě končí. To, co se mělo vyřešit parametrickou změnou - tzn. zvětšení počtu bodů za nákup případně snížením za online akce na webu jste vyřešili tak, že jste to zábavné zrušili a ničím už se nelišíte od konkurence.
2)Příslib nakupování za body (ať už s jakýmkoli kurzem) jsem tedy patrně jako i jiní pochopil úplně jinak než jaký je výsledek - myslel jsem prostě, že si za ty nastřádaný body vyberu co chci, šoupnu do toho všechny body a budu mít výraznější slevu, já bych dostal dárek přesně jakej chci, Vy byste to mohli pomocí kurzu nastavit tak, aby Vás tento způsob nevyšel dráž než dosavadní dárky, které také musíte kupovat, ale zákazníci by měli mnohem větší radost. Z Vámi uvedené nabídky jsem si nevybral nic, navíc s přesně danými počty bodů na slevu a slevami většinou okolo 100 korun to pokládám snad za horší než (ať už původní nebo nové) dárky pouze za body.
3) Nikde nevidím poštovné za body - já ho sice nevyužíval, ale vím, že bylo velmi oblíbené a myslím, že to byl ideální způsob utrácení bodů
4) Technické problémy a několikrát odložené spuštění mne tedy důvěrou moc nenaplnilo - dalo by se odpustit, kdyby změny byly k lepšímu a nikoli k horšímu
Závěrem něco optimističtějšího - nakupovat u Vás patrně budu nadále, i kdybyste bonusklub zrušili úplně a to do doby dokud bude platit to, co jsem psal na začátku. O zhoršení přístupu k reklamacím možná jdou v diskuzích zvěsti, já si ale počkám na první špatnou osobní zkušenost, než budu hlasitě práskat dveřmi a utíkat ke konkurenci.