Technická podpora TP-Link vám nyní poradí česky

Společnost TP-LINK spustila do plného provozu vlastní technickou podporu pro své produkty nabízené na českém trhu. Podpora funguje po telefonu i e-mailu a již nyní vyřizuje řádově stovky dotazů měsíčně.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Na technickou podporu se můžete obracet prostřednictvím emailu support.cz@tp-link.com

K dispozici máte také hotline CZ/SK: +420 212 812 622 / +421 233 006 532
Obě služby jsou v provozu v pracovních dnech od 9:00 do 16:00 a první odezvu vám TP-LINK garantuje do 24 hodin

Jak vám pomůže technická podpora?

Koncoví zákazníci či prodejní partneři se mohou na technickou podporu obracet s požadavky:

  • na předprodejní poradenství,
  • ověření kompatibility s dalším hardwarem a softwarem,
  • s dotazy na praktické zkušenosti s provozem jednotlivých zařízení,
  • k řešení technických nesnází spojených s úvodním nasazením produktů
  • a pro získání návodů řešení nejčastějších úkonů.

Pro co nejlepší a nejrychlejší zodpovězení dotazu si připravte přesnou identifikaci konkrétního produktu, pro nějž požaduje technickou pomoc – tedy typové označení produktu a případně i verzi daného typu. Při řešení síťových problémů ověřte, kdo je vaším poskytovatelem internetového připojení.

Síťové prvky TP-LINK najdete v našem e-shopu zde.

Ohodnoť článek:

Diskuze k článku