Všechny komentáře k článku:TomTom Via 120: chytrá navigace, která umí i telefonovat

TomTom Via 120 TOM

Trochu offtopic

TomTom Via 120 23. 3. 2011 20:16

Omlouvám se, ale chci se trochu zeptat lidí zasvěcených. Jak poznám, že je zboží skladem? Po delší době zabrousím na stránky, dám si zboží do košíku u kterého vidím skladem a v košíku vidím, že zboží bude zítra, ne-li pozítří. Je to nějaký úžasný systém, jak lidi, co se sem vrací, odehnat ještě dál? Nebo laciný trik, jak nalákat lidi na zboží skladem?

avatar
dohnalek.pavel 24. 3. 2011 13:16

@TomTom Via 120: Však píšou, že je zboží skladem, nepíšou, kdy... Přece tě neklamou, ne? ;) Radši si to běž koupit jinam, CZC je stejně schopné zaslat ti použitý kus, aniž by se obtěžovali ti to říct: http://www.czechcomputer.cz/view_user_list.jsp?id=K1103182210117914447189432235144

zivan ZIV
zivan 24. 3. 2011 13:30

@TomTom Via 120: Skladem je 1 kus, kdyz kliknes na odkaz (napr. "zitra") za "Dodání přepravní službou", tak uvidis, ze ten jeden kus je v Pribrami, takze jestli si ho chces vyzvednout treba v Praze, tak tam logicky bude az zitra.

avatar
Tomáš Lev 24. 3. 2011 15:08

@zivan: Já vidím na první pohled "Skladem: více než 5 ks", proč bych měl něco rozklikávat, abych zjistil, jestli to pravda je nebo není?

zivan ZIV
zivan 24. 3. 2011 18:38

@Tomáš Lev: "Vice nez 5ks" u modelu "Via 120"? Nepletes si to s 125? :)Samozrejme nemusis nic rozklikavat, ale pak se nesmis divit, proc ti to pise skladem a proc zrovne v tvoji pobocce nic neni :)

avatar
Tomáš Lev 25. 3. 2011 9:15

@zivan: Pozor, já tu nemluvím o této navigaci, viz. první příspěvek, který je nazván "trochu offtopic", mluvím o ostatních produktech.

avatar
Martin Brablec - CZC 24. 3. 2011 16:21

@TomTom Via 120: Dobrý den, díky za Váš dotaz. Určitě o změně připravíme i článek. Změna je jednoduchá - nově jsme totiž začali brát všechny své sklady jako jeden logistický celek. Počet kusů skladem je u produktu skutečný = máme je fyzicky ve skladech. Přesný čas dodání na konkrétní pobočku najdete po kliku u položky "Dodání přepravní službou" - uvidíte tam nejen to, kdy Vám bude daný produkt po objednání doručen, ale také to, kdy si jej můžete vyzvednout na pobočce. Někdy to může být ještě ten samý den, někdy až ten další - záleží, na kterém skladu zrovna produkt je. Chápeme, že je to změna, ale přináší velké zjednodušení do celého procesu.

avatar
dohnalek.pavel 24. 3. 2011 16:55

@Martin Brablec - CZC: Dobrý den. Z CZC se pořád ještě nikdo nevyjádřil, jak je možné, že prodáváte použité zboží s (pro zákazníka) nevysledovatelným původem jako nové za plnou cenu.

avatar
Martin Brablec - CZC 24. 3. 2011 19:05

@dohnalek.pavel: Dobrý den pane Dohnálku, Váš případ, tak jak jste jej popsal, už řešíme. Omlouváme se za to, co se stalo. V nejbližší době budete kontaktován některým z kolegů. Použité zboží v žádném případě jako nové neprodáváme - pokud se tak stane, jde pravděpodobně o pochybení některého ze zaměstnanců. To, jak ale jistě chápete, vždy řešíme případ od případu individuálně. Proto není reakce z naší strany hned - musíme si vyžádat také podklady z druhé strany. Děkujeme za pochopení.

avatar
dohnalek.pavel 24. 3. 2011 19:27

@Martin Brablec - CZC: Ono to bylo řešeno už dříve tím, že mám prý svou čtečku zaslat v rámci 14denní lhůty zpět a že mi bude poslána (skutečně) nová. Ale nebylo mi nabídnuto žádné proplacení poštovného či jakákoliv jiná omluva než "promiňte". Čtečka mi funguje zcela v pořádku, takže jsem to dále neřešil, ale k sepsání seznamu a určitému vynucování řešení situace mě přimělo, že jsem se dočetl od jiných zákazníků, že nejsem zdaleka jediný případ a že ani jim nebyla nabídnuta žádná kompenzace - což pochopitelně vede k myšlenkám, že CZC tímto způsobem udává neprodané použité kusy v naději, že to zákazníci nebudou příliš řešit.Je ovšem pochopitelné, že k takovým nedorozuměním může dojít vinou jednoho či několika málo jednotlivců uvnitř firmy, ale obávám se, že důvěryhodnost takového vysvětlení situace je již jen na posouzení každým zákazníkem individuálně.

avatar
Martin Brablec - CZC 24. 3. 2011 19:37

@dohnalek.pavel: Máte pravdu, je to už na každém. Troufám si říct, že se nám daří počet podobných problémů rychle snižovat, při tak velkém objemu objednávek ale zatím nemohu říct - "nikdy se to už nestane". Za sebe mohu říct jen to, že každý takový případ, o kterém se dozvím, okamžitě řeším - narážím na ně občas na Heuréce, v diskusích, na blogu, a vždy se je snažíme prověřit a dotáhnout k oboustranné spokojenosti. Nejsou to žádná dramatická čísla, ale prostě se to zatím občas stane. Vím, že to může navenek vypadat tak, že řešíme jen ty, kteří "křičí", ale není tomu tak. To, že bychom se o prodej takových kusů snažili pokoutně a doufali, že se nikdo neozve, musím důrazně popřít, tak bychom se opravdu daleko nedostali.

avatar
dohnalek.pavel 24. 3. 2011 19:32

@Martin Brablec - CZC: Každopádně děkuji, pokud se to ještě bude nadále řešit i jinak než jen se mnou a případně dalšími zákazníky, kteří se dostatečně hlasitě ozvou (tudíž vnitřně potrestáním těch, kdo pochybil a jehož vinou bylo odesláno použité zboží za nové), aby se zabránilo dalším takovým nepříjemným nedorozuměním.

avatar
Martin Brablec - CZC 24. 5. 2011 14:18

@dohnalek.pavel: Dobrý den pane Dohnálku, omlouvám se, že to stále není dořešeno - mohl byste mi prosím na e-mail brablec@czc.cz poslat číslo objednávky dotyčné čtečky?

Petr.Parléř PET
Petr.Parléř 24. 3. 2011 18:04

@Martin Brablec - CZC: Takže to zboží máte nakoupené a někde uskladněné a jen jej rozvážíte na své pobočky?

avatar
Martin Brablec - CZC 24. 3. 2011 19:07

@Petr.Parléř: Přesně tak, zboží máme v několika skladech, ale vedené společným logistickým systémem. Na přesné místo určení se zboží rozváží až na základě objednávek.

Petr.ParIéř PET
Petr.ParIéř 25. 3. 2011 21:26

@Martin Brablec - CZC: A kde tedy leží ten váš velký sklad, kde máte vše nakoupené a rozvážíte tam odsud veškeré zboží? Žádný takový nemáte po rozkliknutí na stavy skladů uveden. Děkuji

Béda Hudečej BÉD
Béda Hudečej 31. 3. 2011 21:58

@Petr.ParIéř: To by mě také zajímalo....nebo že by žádný takový neexistoval?

avatar
Tomáš Lev 2. 4. 2011 8:16

@Béda Hudečej: :P

avatar
Martin Brablec - CZC 7. 4. 2011 13:50

@Petr.ParIéř: Nejde o jeden velký sklad. Zavedli jsme společný systém pro všechny naše sklady a "natáhli" do něj také garantované zásoby externích skladů. Díky tomu je můžeme zobrazovat na webu a doručit až k vám třeba do druhého dne. Nehledejte prosím za tím žádnou kulišárnu, zboží díky tomu dokážeme dodávat rychleji.

simonmrkvicka SIM
simonmrkvicka 7. 4. 2011 14:09

@Martin Brablec - CZC: Já jsem spíš jen zvědavý, co znamená ten externí sklad. Tvrdil jste, že to jsou všechny vaše sklady dohromady a potvrdil jste, že to zboží máte nakoupené. V mých otázkách nehledejte žádnou kulišárnu, jsem pouhý zvídavý člověk.

Roman Sádlo ROM
Roman Sádlo 8. 12. 2011 10:14

@TomTom Via 120: Já ho sehnal na http://www.hyperzbozi.cz/zbozi/TomTom%20Via%20120/
a naprosto bez problémů...

Nenašli jste, co jste hledali?