Czech Computer s novým logem

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

CZECH COMPUTER s novým logem

CZECH COMPUTER dnes zahajuje originální reklamní kampaň, ve které představuje nové logo.

Praha 21. 5. 2009 – CZECH COMPUTER (czc.cz) dnes zahájil reklamní kampaň, která má za cíl představit redesign původního loga společnosti Czech Computer – czc.cz. Kampaň je realizována zejména na billboardech, citylightech, v časopisech, rádiu a internetu. Kampaň proběhne jako dvoustupňová, v rámci zahajovací části je na vizuálech vidět zahalená figurka, ze které jsou vidět jen oči. Dominantou vizuálu je nové logo CZC.CZ. V rámci druhého stupně kampaně dojde k odhalení vizuálu a vysvětlení určitých souvislostí.

Investice do kampaně je řádově v jednotkách mil. Kč.

Kampaň pro nás realizuje agentura Amden, kterou jsme si pro spolupráci na této kampani vybrali kvůli neotřelým kreativním nápadům i referencím v podobě dlouhodobé spolupráce s HP či Samsung,“ říká Pavel Kunert, vedoucí marketingu CZECH COMPUTER.Autorem kreativní části kampaně je Art And Animation studio v čele s výtvarníkem J. Tománkem,“ dodává Kunert.

CZECH COMPUTER s.r.o. (CZC.CZ) patří mezi tři největší internetové obchodníky s výpočetní technikou v České republice a na Moravě. Za 10 let své existence prodal 8 mil. produktů asi 1,8 mil. zákazníkům, roční obrat v roce 2008 dosáhl 1 mld. Kč. CZC.CZ je držitelem mnoha ocenění a certifikátů, od Křišťálové lupy 2006 a 2007, certifikátů Gold Partner Microsoft či HP až po certifikát výjimečnosti společnosti TÜV SUD Czech či loga SOAP Sdružení na ochranu spotřebitelů. CZC.CZ zaměstnává přes 100 zaměstnanců a kromě internetových prodejních aktivit má dvě prodejní místa v Praze a Příbrami. Současnými majiteli jsou zakladatelé společnosti manželé Matějkovi, od začátku roku 2009 se stal novým 25% podílníkem CZECH COMPUTER s.r.o. dlouholetý ředitel společnosti Stanislav Gaj.

Nečekaně velký výprodej Uklízíme sklady