Získání a uplatnění bodů

Zde se dozvíte o možnostech získání a uplatnění bodů z Bonus klubu CZC včetně základních pravidel jejich užívání. Všeobecné podmínky Bonus klubu CZC najdete zde.

Úvod k bodům

Za každý nákup u společnosti CZC.cz s.r.o. získáte bonusové body. Registrovaný uživatel uvidí tyto body na svém kontě. Uživatel může vždy manipulovat pouze s těmi body, které má na svém kontě. Neregistrovaný zákazník získá body na své konto po dokončení registrace na webových stránkách www.czc.cz.

Možnost získání bodů

Za každý realizovaný nákup, čímž se chápe vystavená faktura na zboží, získávají uživatelé body. Hodnota bodů, které lze s nákupem produktu získat, jsou zobrazeny ve čtvrtém kroku nakupního košíku. V případě zakoupení zboží je odměna v bodech společně se zbožím uložena do objednávky. Poté je má uživatel připsané na svém kontě do té doby, než je uplatní. Bodová odměna se přičte do několia dnů od vystavení a uhrazení faktury v případě dobírky to může trvat i déle.

POZOR: Pokud dojde u nákupu ke změně fakturačních údajů, či převodu nákupu na drobný prodej, nejsou za tyto nákupy připsány body.

Možnost uplatnění bodů

Body může uživatel uplatnit třemi základními způsoby a to vždy pouze nákupem přes webové stránky www.czc.cz:

1. Zakoupením klubových dárků

Klubové dárky v oddělení Bonus klubu lze zakoupit pouze za body. K tomu, aby mohl uživatel získat poptávaný produkt, musí mít dostatek bodů na svém bodovém kontě.

2. Zakoupením dárkových předmětů

Dárkové předměty umístěné v oddělení Bonus klubu lze zakoupit v kombinaci bodů a peněz. K tomu, aby mohl uživatel získat poptávaný produkt, musí mít dostatek bodů na svém bodovém kontě.

3. Zvýhodněná cena

Jedná se o vybrané produkty ze standardní nabídky, kdy má přihlášený zákazník možnost zakoupit zboží za nižší cenu díky uplatnění určitého počtu bodů. Zvýhodněná cena i počet bodů je vždy nastavena dopředu. Zákazník má na výběr zakoupit zboží za standardní či zvýhodněnou cenu. Seznam produktů se zvýhodněnou cenou uvidí přihlášený uživatel v části svého profilu věnovaného Bonus klubu.

K odečtení bodů z konta uživatel dojde v okamžiku odeslání objednávky. Při změně objednávky přes web (změna množství, přidání nových položek, zrušení objednávky) se opět odpovídající množství bodů odečte, nebo naopak vrátí.

Přehled operací nad svým bodovým kontem uživatelé najdou v části svého profilu věnované Bonus klubu.

V případě nestandardních situací je nutné kontaktovat zákaznické centrum na emailové adrese obchod@czc.cz.

Hlavička