Všechny komentáře k článku:Zlepšili jsme dodání po Praze

Čekání, čekání..

Dobrý den. Dnes již po několikáté řeším stejný problém jak budu zmiňovat níže.
Vytvořil jsem dvě objednávky, jedna byla sestavení PC druhá objednávka byla obyčejný USB Flash disk. Objednávku na PC jsem vytvářel 7.8. , objednávku na Flash disk jsem vytvořil včera 15.8. V 17:35. Pomalu se dostáváme k hlavnímu problému a to je tento, jak je možné že flash disk dorazil dříve než již sestavený a odeslaný počítač, který byl odeslán přesně 21 hodin a 10 minut dříve z centrálního skladu než samotný flash disk taktéž z centrálního skladu?! Jak je možné že jsem již 2x tento problém řešil s infolinkou a ani jeden operátor mi není schopný zavolat zpátky s informacemi jestli se jim podařilo kontaktovat kurýra a zásilka bude přesměrována na jinou pobočku aby mohlo dojít k předání, která má otevřeno déle než do 17:00 jak jsem žádal?! Jak je možné že takto přistupujete k objednávce za X tisíc korun? Nejste schopni ani podat řádné informace o doručení. Na webové stránce je psáno že zásilka je na cestě na pobočku, operátor mi řekne že kurýr má objednávku u sebe od 15:00. Máte v tom pěkný bordel nebo jsem jen zmatený, když si myslím že slova "15.8. 2024 11:05 Zásilka na cestě na pobočku" znamenají že ji kurýr má už u sebe a ne že ji dostane až 15:00? Žádná zpráva o zpoždění doručení s omluvou, žádná komunikace. Nic. Už je mi jasné že se objednávku nepodaří dnes přesměrovat na jinou pobočku abych si ji mohl ještě dnes (jak bylo uvedeno!!) vyzvednout, tzn že volno od práce který jsem si na tento víkend kvůli PC vymezil abych se s novou sestavou mohl pomazlit propadne vniveč. Výsledek - 1,5 hodiny čekání na pobočce kam měla být sestava doručena, propadlé volno, stres a celková ztráta času. Žádám o nějaký druh kompenzace za způsobené problémy.

Možnosti