CZC.cz boří mýtus 80% slev a s reálnými slevami chce jít příkladem

Dvojka na online trhu s elektronikou spouští malou revoluci na poli e-shopového počítání slev. S heslem “Dvojky hrají fér” přináší novou slevovou politiku, ve které sází na maximální transparenci vůči zákazníkům. To znamená, že veškeré slevy počítá z nejnižší ceny za posledních 30 dní. Zároveň na detailech produktů zobrazuje graf historie cen i cenové srovnání s Alzou. Pokud z něj vyjdou dvojky dráž, CZC.cz zákazníkovi cenu dorovná.

80% slevy patří do minulosti. Zákazníky nezajímá, o kolik se produkt zlevnil oproti doporučené maloobchodní ceně, ale chce vědět, kolik ušetří oproti běžné ceně. Zároveň chce mít jistotu, že naše výpočty jsou férové a transparentní. Proto teď CZC.cz dává zákazníkům nástroje, se kterými si naši poctivost mohou ověřit,” říká obchodní ředitel CZC.cz Tomáš Pilský. K tomu mohou zákazníci využít graf historie ceny, který se bude zobrazovat u všech produktů na CZC.cz. Na něm zákazníci uvidí reálný pohyb ceny zboží za celou jeho historii prodeje na e-shopu. Kromě toho si mohou výhodnost ceny zboží přímo na webu CZC.cz porovnat s Alzou. Pokud bude Alza nebo jiná vybraná konkurence prodávat zboží za nižší cenu, CZC.cz částku dorovná.  

GEEKové z CZC.cz jdou revoluční změnou proti dosavadním běžným standardům na trhu, kdy se cena zboží počítá z původní maloobchodní ceny, za jakou zbylo zboží uvedeno na trh. Tuto praxi kritizují někteří zákazníci a nově ji má také změnit i Směrnice (EU) 2019/2161 o ochraně spotřebitele. Podle ní musí členské státy včetně České republiky zveřejnit opatření nezbytná k dosažení souladu se směrnicí do 28. 11. 2021 a následně e-shopy je budou muset uvést v platnost do konce května příštího roku. Jak podotýká Tomáš Pilský, připravovaná změna legislativy není pro CZC.cz hlavní důvod, proč se e-shop ke změně rozhodl: “Důležitý pro nás byl názor našich zákazníků, kteří si přáli, abychom při výpočtu slevy přestali maloobchodní cenu zohledňovat. Proto jsme v případě evropské směrnice na výklad českého práva nečekali a začali slevy počítat z nejnižší ceny za posledních 30 dní už nyní, a to u všech téměř 60 tisíc položek napříč e-shopem." 

Stejný cíl má i neziskový projekt Hlídač shopů, který již několik let monitoruje uváděné slevy nejen na českých e-shopech. CZC.cz s Hlídačem shopů spolupracuje již delší dobu a v souvislosti se změnou cenové politiky si u něj nechalo provést audit nového výpočtu slev. “Nově uváděné slevy na CZC.cz počítané z nejnižší ceny za posledních 30 dní jsme zkontrolovali vůči našim datům a v naprosté většině případů se přesně shodujeme. Zároveň velice vítáme tuto iniciativu CZC.cz, která směřuje přesně k tomu, co je naším cílem. To znamená férové uvádění slev u všech produktů, které budou počítané podle jasných pravidel. Je skvěle, že můžeme s e-shopy pravidla konzultovat a pokusit se je sjednotit,“ uvádí Jakub Balada z projektu Hlídač shopů.

Informace ke kampani: 

Dvojky CZC.cz a Patrik Hezucký v kampani boří mýtus 80% slev

Praha, 19. 8. 2021 – GEEKové z CZC.cz v nové kampani spouští malou revoluci na poli e-shopového počítání slev. S novým claimem “Dvojky hrají fér” přináší transparentní slevovou politiku, ve veškeré slevy na e-shopu počítají z nejnižší ceny za posledních 30 dní. Zároveň na každém detailu produktu zobrazují graf historie cen i cenové srovnání s Alzou. Pokud z něj vyjdou dvojky dráž, CZC.cz zákazníkovi cenu dorovná.

Jsme sice dvojky, ale ve férovosti chceme být jedničkou. Proto u všech téměř 60 tisíc produktů nově budeme slevu počítat z nejnižší možné ceny za posledních 30 dní. Zároveň dáváme zákazníkům do ruky nástroje, jak si naše čísla mohou transparentně ověřit,” vysvětluje marketingový ředitel Milan Duda poselství nové kampaně. Poctivost CZC.cz si zákazníci ověří díky grafu historie ceny, který se bude zobrazovat u všech položek na e-shopu. Na něm zákazníci uvidí reálný pohyb ceny zboží za celou historii prodeje zboží na CZC.cz. Kromě toho si mohou výhodnost ceny přímo na webu CZC.cz porovnat s Alzou. Pokud zjistí, že Alza nebo jiná vybraná konkurence, prodává zboží za nižší cenu, CZC.cz částku dorovná.  

Důraz na férový přístup se prolíná i celou komunikací, na které CZC.cz opět spolupracovalo s agenturou DDB. V hlavním spotu se v roli hologramu představí Patrik Hezucký, který své majitele upozorňuje na fake slevy. Zároveň jim radí, aby si férově za skutečné slevy bez triků nakoupili na CZC.cz. Jako bonus jim navíc nabízí slevu 500 Kč na další nákup. TV spot režíroval Tomáš Řehořek ve spolupráci s produkcí DDB Fame factory.

Hledali jsme vtipný a hravý přístup, který by upozornil na to, že CZC.cz má férové nabídky. Proto jsme upgradovali hlavního hrdinu a udělali jsme z něj transparentní hologram. Ten se aktivuje vždy, když se objeví nabídka z konkurenčního e-shopu, která vypadá lepší, než ve skutečnosti je. Náš hrdina vás vždy nasměruje do CZC.cz, kde jsou nabídky vždy transparentní a férové,” doplňuje Gert Laubscher, Creative Director DDB Prague.

Kromě televize bude kampaň k vidění od 16. srpna do konce září také na YouTube, v outdoorových formátech, na vlnách rádia Evropa 2 a samozřejmě i sociálních sítích a pobočkách CZC.cz.     

Více informací o férových slevách na CZC.cz: https://www.czc.cz/garance-ferove-ceny/clanek 

Férové slevy v TV kampani: https://www.czc.cz/dvojky-hraji-fer/clanek 

 

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Graf historie ceny i možnost srovnání ceny s Alzou najdou zákazníci CZC.cz na detailu produktu pod cenou zboží.

 

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Graf historie ceny najdou zákazníci nově na každém produktu na CZC.cz.

 

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Garance férové ceny umožňuje zákazníkovi porovnat si přímo na webu CZC.cz cenu s Alzou a zároveň požádat o snížení ceny v případě, že Alza nebo jiná konkurence uvedená v podmínkách Garance, bude mít cenu nižší.

 

Nečekaně velký výprodej Uklízíme sklady