Veškeré reklamace posílá CZC.cz k autorizovaným servisům daných výrobců, najděte si je v seznamu servisních středisek.
Důvody zamítnutí reklamace
- Možné příčiny - Servisní středisko vždy uvede zařízení do továrního nastavení a aktualizuje verzi softwaru. Následně provádí diagnostiku závad. Tento krok servisní středisko provádí proto, aby vyloučilo možný vliv aplikací třetích stran, které uživatel do zařízení nainstaloval a které pak mohou ovlivňovat celkový chod zařízení. Po návratu z reklamace doporučujeme vždy instalovat zpět aplikace postupně přes Google play/iStore, nikoliv uložené z profilu na Google účtu.
- Nejčastější závady způsobené SW - Zahřívání, zasekávání, zasekávání fotoaparátu, restartování, pomalý chod, nefunkční datové přenosy, apod.
V zařízení zjištěná oxidace
- Možné příčiny - Například přenos mobilního telefonu do koupelny při koupání či sprchování může vlhkost vniknout do zařízení a postupem času začne základní deska korodovat. Nebo prudká změna teploty (přechod z tepla do zimy), dojde ke kondenzaci - vytvoření vlhkosti zařízení.
- Jak tomu předejít - Nebrat si zařízení s sebou do koupelny a při přechodu z tepla do zimy se vyvarovat vystavení zařízení prudké změně teploty.
Mechanické poškození zařízení - příklady
- Prohnuté zařízení - nošením telefonu v zadní kapse kalhot může dojít například při sedání k prohnutí zařízení.
- Poškozená základní deska zařízení - V případě pádu zařízení na zem, může dojít nárazem k poškození základní desky, kdy se objeví mikroprasklina, která může způsobovat výpadky signálu nebo GPS, problikávání displeje apod.
- Nefunkční jack/usb konektor - Častým používáním dochází k běžnému opotřebení konektorů a únavě materiálu. Na tento druh poškození se nemusí vztahovat záruka.
Doporučení
- Pro zajištění plynulého chodu zařízení doporučujeme u zařízení sledovat, zda používáte aktuální verzi softwaru. Tuto informaci naleznete většinou v sekci nastavení -> aktualizace softwaru. Předejdete tím některým negativním vlastnostem.
- Berte v úvahu technické možnosti Vašeho zařízení - levnější zařízení nejsou technicky vybavena pro velké množství aplikací.
- Při obnově zálohy dat instalujte aplikace opět přes google play/iStore postupně. Zabráníte tím obnově nežádoucího obsahu, který opět může negativně ovlivnit chod vašeho zařízení.
- Pokud se Vám stalo, že se vada v zařízení stále projevuje, neváhejte kontaktovat autorizovaný servis nebo kteroukoliv pobočku CZC.cz. Prosíme o uvedení, co nejpřesnějšího popisu závady na zařízení, aby technik autorizovaného servisu mohl otestovat i vlivy, jako je teplota atd.