Všechny komentáře k seznamu:Doporučené změny na CZC

Češi

Bohužel Češi jsou divná individua, známá po celém světě svou "MALICHERNOSTÍ VE SVÉ MALOSTI."
Velké množství lidí zneužívá vstřícnosti CZC a toho že je možnost získat něco zadarmo. Kvalita diskusních příspěvků rapidně klesá rok od roku a bohužel nejen diskusních příspěvků, ale také recenzí. Dohledat potřebné inormace k produktu se stává v diskusích nadlidským úkolem. Ač nerad, musím konstatovat, že v dobách kdy žádný bonus klub ještě neexistoval, bylo nakupování na těchto stránkách mnohem snadnější a zábavnější.

Možnosti
56 reakcí
poslední 2. 2. 2009 19:00

Tady bych s tebou v jedné maličkosti nesouhlasil... "Kvalita diskusních příspěvků rapidně klesá rok od roku a bohužel nejen diskusních příspěvků, ale také recenzí" tady bych určitě vyměnil formulaci "rok od roku" za "měsíc od měsíce" :-D... Já sám zde totiž nejsem ani rok a všiml jsem si za tu dobu takového pádu úrovně v diskuzích, že se to skoro ani nezdá být možným.
Ještě v loni v létě byla úroveň jakštakš v pořádku a diskuze opravdu plnily svůj význam a původní záměr. Pak je ale začaly pomalu ale jistě ničit, minimálně, desítky multiúčtů a lovců bodů a to byl u většiny z nich začátek jejich konce...

@Dufinos: Myslel jsem spíš ve srovnání s dobou kdy Bonus klub ještě neexistoval. Tehdy bylo v diskusích jen pár příspěvků, ale všechny k věci. Když jsi se na něco zeptal. kdo chtěl, odpověděl, kdo nechtěl, nepsal nic. Dnes položíš k produktu otázku, co Tě zajímá a dostaneš odpovědí sice 50, ale takřka všechny mimo.

@Hyperformance: jj... tak teď už to chápu... :-D Nejlepší odpovědi na tvou otázku k problému s nějakým produktem jsou typu "nevím" nebo "mě taky" apod...
Bohužel to nemůžu srovnat, protože když jsem na tyto stránky přišel já, tak bonus klub už chviličku běžel. Každopádně tehdy psalo hodně lidí a valná většina z nich k opravdu k věci, což bylo opravdu super. Odpovědi na problém ses dočkal do druhého dne maximálně a byla opravdu přínosná...

@Dufinos: nj od te doby co se zacly odmenovat plusy za prispevky to slo do haje. DNeska nekomu poradis a do 3 hodin mas minusů jak safranu. Pak se nemuzem divit ze nikdo v diskuzich uz konstrukitvne neporadi. Driv byly minusy kazdemu ukradeny ale dneska kdyz vam nekdo naklika i blbjech 500 minusů za tyden, tak vam CZC odecte z konta nakych 2000 bodů coz uz pro nekoho muze bejt celkem neprijemny.

@stratos.: Jen k tomu mínusů jak šafránu..to bych neřekl, spíš plusů jak šafránu a mínusů víc než dost. Spojení jako šafránu označuje když je něco vzácný a je toho málo, aspoň potom by ten příspěvek dával smysl.

@stratos.: Vono ty mínusy Stratos-i dostáváš z principu.
Ale myslim si,že u tebe to nebude tak strašný,z těch 50ti multi registrací si naklikáš pár tisíc plusů a seš za vodou.
Jseš na 6tém místě v "TOP Nejlepší Diskutér",takže si musíš klikat opravdu vydatně,tak prosím netvrd,že těch 500 mínusů týdně tě nějak extra poškozuje.Tady v této diskuzi,jsi se pěkně ztrapnil.
http://www.czechcomputer.cz/disc_doc-PD8A7F3C085A3F5D4C125750D0049FE8F.html?ansid=50Ten trapas, cos předvedl Stratosi pod pseudonymy Ugly a M.Jahoda, to bych nečekal.
Pokud budeš dělat dál podobná extempore,jako vydávat se za Mirka Jahodu z Extra Hardware,tak se nemůžeš divit,že dostáváš mínusy už jen z principu.

@stratos.: No tak Staratosi u Tebe je to bohužel něčím jiným než-li Tvými příspěvky, když se podívám do tabulek tak dospívám k názoru že Tě tady asi někdo silně nenávidí. To už je opravdu extrém co Tobě dělaj. Ono zhruba 70.000 hlasů a z toho minimálně půlka mínusy?

@Hyperformance: lol mas nakej dukaz ze sem to psal ja? jeste nakej trapnej nick jahoda a resit nakou GTX295 ktera me vubec nezajima sem spokojenej s tim co mam tj HD4870. Jinak k tem minusum za dnesek sem dostal 1500 minusu a uz sem z 6 mista na 13 takze asi tak :).Zvlastni je ze ja mam pomer +/- 50:50 a to ti vadi ale ze tu sou lidi s kontem starym nekolik mesicu a maji tisice plusu s pomerem 97:3 to ti nevadi :).

@stratos.: k ty diskuzi s jahodou vubec by me neprekvapilo kdyby to z insenoval onadenik :) ten je svyma multiuctama uz povestny :). protoze ty blaboly co sem v ty diskuzi cetl to by presne sedelo na nej.

@stratos.: Taky bych řekl že jsi to byl ty, už jenom ten způsob psaní:
""a co kdyby sis nasel dalsi test kde je defaultni nastaveni testu grafik a pak maximalni nastaveni?:) hlavne ne kde je vyplej physx. treba mrkni na youtube 4870x2 vs 295 max ta 4870x2 ma 10853 a ta 295 ma 10480""
nehledě na to že jsi měl zaplé ICQ v tu dobu...

@DBR9: Od teto diskuze se distancuju, to co tam pise nakej jahoda a spol, sou totalni nesmysli a vubec se s nimi neztotozunuju. Kdyz bych si s tebou chtel neco probrat napisu na ICQ jak uz sem ti nekolikrat psal do diskuzi je to pro me mnohem rychlejsi reseni nez nekde 2 dny neco resit pres diskuzi.

@stratos.: Je to jenom můj názor a je jesné že tu něšlo o nějaké řešení, ale o totální dezinformace...

@DBR9: ano to slo ale ne s moji strany. Protoze dezinformovat takhle Stupidnim zpusobem muze opravdu jenom 12 lete dite :) i Hulan to umel mnohem lepe :)

@stratos.: nehlede na to ze diskuze sem se ucastnil 17.1.2009 (reagoval sem na Sobrika s 3D markem 2006) a proc bych se proboha k diskuzi vracel po tydnu a reagoval sam na sebe necim co je 100% blabol mit v prosinci doma GTX295 je nesmysl ta grafika byla biidne dostupna az v polovine ledna. Cela diskuze je snuska nesmyslu a dezinformaci :)A kdyz bych chtel neco resit s DBR9 tak to udelam po ICQ, kde sme uz nekolikrat probiraly veci ohledne HW je to mnohem rychlejsi nez 2 dny spamovat v diskuzi, po ICQ vyreseno za 10minut.Nejdivnejsi je to ze se do sikuze behem par minut zapojily 3 ruzne nicky a diskutovali o nesmyslech dobrou hodinu a to reakcema kazdych nekolik minut po sobe :) (DEFAKTO KAZDE 3 MINUTY PRISPEVEK). Je to az moc okate nemyslis?23:21
23:24
23:27
23:29
23:31
23:34
23:37a tak bych mohl pokracovat :)
Vsak se na diskuzi podivejte sami.

@stratos.: Rozhodně nelze dokázat jestli to byl stratos či ne, každý si udělá svůj názor. A ohledně těch mínusů co dostává, určitě existuje někdo kdo má více účtů a mínusuje stratose, zároveň ale stratos má taky pár účtů kterýma se zase on sám plusuje a mínusuje ostatní co nesouhlasí s jeho názory, to je asi každému tady jasné.

@DBR9: existuje a vim kdo to je :) jenom za dnesek 1500 minusů :)

@stratos.: Priste rovnou napis na ICQ kdyz budes mit dojem ze sem to ja. Aspon se to hned vysvetli a nebudes muset resit kdo to je a proc. Ja sem opravdu zhavej nekde do 1 do rana spamovat nakou diskuzi. To spise sedi na Onadenika, tuhle mi do 1 do rana spamoval diskuzi u me v profilu a kdyz ti reknu ze behem hodiny naklikal cca 500 prispevku, vsechny mely stejny text a to urazlivy na moji osobu tak si asi rekne ten klucina neni normalni :). Nakonec sem musel diskuzi vypnout. A to mi udelal behem minylch 3 mesiců asi 5x, vzdy kolem 23:00 az 1:00.

@stratos.: Ja jsem nic neřešil ani nehodlám, bylo mi hned jasné že autorovi nejde o nějakou diskuzi:D když jsi si tak jistý že dostáváš od jednoho člověka tolik mínusů, tak jak je pak možné že dostáváš ještě víc plusů? Na to bych od tebe chtěl odpověď... Hmm???

@DBR9: no nevim dneska 150plusu a 1500 minusů (ze 6 mista v zebircku na 13) ze bych na tom byl dneska nak kladne se rici neda :).Od jednoho to je jasne jak facka kdyz ti behem 10 minut naklika ke vsem prispevklm v dikuzi po 10-15 minusech je to az moc okate :).Jendou sem dokonce dostal behem dne 6000 minusů to musi bejt dobrej magor kdyz treba 4 hodiny v kuse minuskuje :)

@stratos.: a ze bych dostaval jeste vice plusu o tom nic nevim plus/minus mam kolem 50:50. SOu tu lide co maji 97% plusu tj 17688/18500 apod. Zvlastni je ze tihle nikomu nevadi :), pritom musi neskutecne rejzovat na bodech.

@stratos.: Tyhle argumenty ale nemají smysl a nevím co jima dokazujěš... jsi sice 50:50 ale je to 49,477 z 94,131 chápeš? 50000+ tu nikdo nemá ani zdaleka...

@DBR9: taky tu nikdo nema ani zdaleka 50 000minusů :)

@stratos.: Vyhýbáš se odpovědi, to jsem čekal, já neříkám že tě někdo nemínusuje, jenom podotýkám že ty taky nejsi nevinný, už jsem si všiml několikrát jak jsi se propadl hodně hluboko v hodnocení, ale "zázračně" jsi se dokázal dostat do dvou dnů zpět:D což jednoznačně svědčí o tom že tyky zneužíváš více účtů...

@DBR9: nj asi mam nakeho obdivovatele ktery mi zase dava plusy kdyz vidi ze me nekdo nesmyslne minuskuje :) Ja z tech plus/minusů nemam vubec nic 50:50 tj 0bodů do klubu. Kdyz to tak vemu nejvic bodu do klubu dostavam od adminu za prispevky co maji nakej informacni charakter tj treba odkaz na test/recenzi/aktualitu.treba zde:
21.1.2009 16:04:19 Ruční přidání bodů uživateli 200 byl odměněn adminem za příspěvek: Re: ATI

@stratos.: Každý si udělá svůj názor, pochybuju že je do tebe někdo tak zamilovaný že ti kliká +ka:D a dostal jsi už někdy i -200b za nesmyslný příspěvek?

@DBR9: ano kazdy si udela svuj nazor dnes 1500minusů :) to nema 95% lidi zde ani za mesic :)

@stratos.: Jo ale ty si zase nadělíš +1500 takže to bude stále 50:50, takže myslím že není co řešit, otázka je jenom kdo z vás s tím začal jako první...:D

@DBR9: snad to czcech vyresi a tohle nesmyslny bodovani psispevku ukonci myslim si ze to 90% lidem jenom prospeje. Ta neustala honba za bodama je uz neunosna se podivaj jak sou diskuze zaflakany prispevkama typu " jo to je doby" apod. Nekde ani to ne a je v tesxtu jenom tecka nebo otaznik. Kdyz bodovani nebylo byly diskuze mnohem lepsi a clovek se dozvedel u produktu uzitecny rady a informace dneska sou to jenom hadky a urazky a nesmysly.

@stratos.: Nebo třeba :DDDDD i když to se sem zrovna hodí...

@stratos.: defakto sleduju takovy trend ze lide co v diskuzich opravdu poradi druhým, tak maji nejvice minusů. Uz na to upozornovalo vice lidi konkretne snad i v tehle diskuzi.

@stratos.: heled ja du spat. Ivo Dubský (DUBIN) at si to tu klidne promaze myslim ze sme to tu zbytecne zaspamovali a priste mi napis na ICQ sem tam vice mene celej den.

@stratos.: No to souhlasím a třeba zas za takový blábol typu "HD4870X2 + CATALYST 8.12 narust az 100%" někdo dostane 30+ tak to už prostě dnes chodí:D

@DBR9: za tento muj omyl sem se u kazdeho prispevku omluvil. Spatne sem pochopil nadpis clanku. Vsak to taky pak Jahoda po pripominkach v diskuzi upravil a nadpis zmenil. Takze timto se ti klidne za tento muj omyl verejne omlouvam a priznavam svoji chybu.

@stratos.: No jo ještě aby ne, ale když jsem tě upozornil na tvůj chybný překlad tak jsi mě bez milosti smazal:D Ale já to nebudu řešit, o nic přece nejde...

@DBR9: ANo nejsem superman a anglicky opravdu neumim nak mistrne. v te diskuzi slo ale o uplne neco jineho a ani po 40 prispevkach si me nepochopil co byla poenta a o co mi slo. Prodejni cisla mluvi za vse. ATI ve 4Q byla pouze 10milionů ve ztrate. 8 Unora vyjde oficialni stanovisko Nvidie za Q4 a rucim ti ze to bude mnohem horsi cislo. Ono nasmlouvane prodeje OEM vyrobcum sou uplne jiny cisla nez realna prodejni. Vem si hry, distributro sice napise ze se prodalo treba 200 000kusů ale to sou cisla co koupily prodejci na sklad to kolik si toho koupili lidi sou uz uplne jine cisla :). Jak rikam proc nenapises na ICQ a nevyresime si to tam. Zde to zbytecne neustale spamujem a jak je videt nikdo jiny se do diskuzje nezapojuje tj asi to nikoho jineho nezajima takze ICQ se mi zda mnohem lepsi volba sem tedka Online klidne napis a vyresime to hned.

@stratos.: Není potřeba něco řešit, souhlasím s tebou, šlo jenom o to že jsi nedokázal připustit že jsi něco špatně přeložil a pořád jsi psal o něčem jiném... toť vše!

@DBR9: Uvidime 8 unora ci Uvahy byly blize k realite :) A jendo spatne prelozene slovo je jeste dobrej vysledek :). Priste si vemu radsi do ruky slovnik a slovo od slova si zkontroluju abych predesel pripadnym 40-50 prispevkovym diskuzim kdyz to nechces resit po ICQ kde je to otakza par minut :).

@stratos.: krasne, prave jste predvedli demenci v primem prenosu a zaspamovali mi email !!!

@hash.petr: ano unavam ale ja sem to tady spamovat opravdu nechtel. Od prvniho prispevku zadam BRD9 aby to se mnou resil po ICQ prave z tohoto duvodu ze to tu zbytecne spamujem a i lidem co sleduji diskuzi pres EMail. Takze se ti za sebe omlouvam.

@stratos.: Spíš bych ti doporučoval doučit gramatiku, slovníkem nic nevyřešíš:D

@stratos.: Kdybys tady ty adminy nepíchal tak samozřejmě stratosi žádný body nedostaneš!
To je hold protekce,no.
Naopak by ti měli občas sebrat body za SCIfi příspěvky.

@stratos.: Stratosi jsi naprosto směšný,o tobě je jednoznačně známo,že matematika je tvoje slabá stránka,viz. příspěvek " HD4870X2 + CATALYST 8.12 narust az 100%" !
Že ti někdo naklikal 500 stejných příspěvku je totál blbost,každy kdo občas koukne na tvou diskuzi to ví!
Nevim co furt zminuješ Onadeníka a vyníš ho ze všech svých mínusů a bůhví co ještě...
Dle mého názoru je to docela pohodový týpek,jeho problém je ten,že je schopný se s tebou do krve hádat a vyvracet ti tvoje fikce.
Mě to kupříkladu nebaví,hádat se s někym co je zaslepeny svou pravdou.

@JaAles: Tak jsem se podíval na ty stratosovi "účty" :D stačí vyhledat v uživatelích "zabka" a každý hned vidí, takže nevím kdo se tu tolikrát přihlašuje žabka1-20

@JaAles: ​" HD4870X2 + CATALYST 8.12 narust az 100%​" !
tam sem priznal svoji chybu nevhapu proc to furt vytahujes :).Napis email poslu ti screen kde sem si to tipnul jak onadenik spamoval, neni problem.Kde mi neco vyvratil dej link :).
Kdyz te to nebavi proc sem prispivas? :)

@stratos.: Sory Stratosi,ale svuj mail sem dávat nechci,to z toho důvodu,že ten příspěvek tu může být taky navždycky.
Ale ten screen mě opravdu zajímá,pokud možno dej ho třeba na rajče.cz a hod sem link at se na nej může podívat každy.

@JaAles: tech 3x500 prispevku, jak zde belka zminoval, bych si pral take videt. z belkovi strany jde o vysinute chovani. podloz sva tvrzeni dukazem a uvidime. takto ze sebe delas dal hlupaka, co jen keca nesmysly.

@stratos.: pana jahody se muzes zeptat sam... podle jeho odpovedi soudim, ze i on vi, jaky jsi chudak. naklikal jsi mi peknych par tisic minusu, ale me to je jedno, pri predstave jak ty belko datlusej ty sve blaboly a klikas je mi do smichu. jsi provareny zde, na pctuningu i na ehw... nula par excelence jan belka

@Hyperformance: Proboha, co blázníte lidí? Proč se tady hádáte? Nemyslíte že osobní rozepře který mezi sebou máte by se neměli řešit takhle veřejně? Jednoznačně jsou uživatelé kteří mají na Stratose vysazíno a to je bez debat. Jestli má Stratos více účtú netuším a je mi to jedno. Stratos sám nejlíp ví zda má svědomí čisté. Ale spustit zde takovou snůšku hádek a obhajob? To je jako někoho v jedné diskusi zkrytizovat že píše jen tečky a v druhé udělat sám to samé.

@Hyperformance: vsak ja to chtel hned resit pres ICQ protoze sme oba dva byly online ale na ICQ mi BRD9 neodpovidal nevim proc. Asi se v takto nesmyslnych diskuzi vyziva nebo co nechapu. Ja uz sem ho nekolikrat u takto nesmyslnych diskuzi upozornoval at mi to pise pres ICQ kdyz ho na me ma.

@stratos.: Hochu vzpamatuj se, když je někdo online tak je ta kytička zelená, ne? Ja ICQ nepoužívám a včera jsem určitě online nebyl, tak nevím proč si opět vymýšlíš...

Nenašli jste, co hledáte?

To je gól! To je gól!