Všechny komentáře k článku:Toshiba spustila nový pojistný program k tabletům, notebookům i TV

Dotaz k výměně

Čistě teoreticky, co když se ty dvě podmínky vzájemně vyloučí, tj. že Toshiba v době uplatnění záruky nebude mít v nabídce ekvivalentně výkonný model za stejnou nebo nižší cenu? Může se to snadno stát třeba u zboží, které je slevněné (např. notebook v hodnotě 30 tisíc slevněný na 25, přičemž žádný notebook Toshiby za 25 tisíc nemusí výbavou dosahovat na ten za původních 30). Pak je také otázka, jak je to s "bazarovými" výrobky - třeba CZCčkem rozbalené kusy nebo kusy vrácené zákazníky, na které by se však měla vztahovat stejná záruka jako na zcela nové, nerozbalené zboží (byť si tímto tvrzením teď nejsem zcela jistý, opravte mě, prosím, pokud se mýlím).

Možnosti
3 reakce
poslední 26. 4. 2012 18:30

Dobrý den, zjistím to přímo u Toshiby a dám sem odpověď.

Máme vyjádření přímo z Toshiby - co se týče prvního bodu, ekvivalentní zboží bude pravděpodobně vždy; pokud ne, je to na individuální domluvě se zákazníkem. Jinak na bazarové nebo reklamované zboží se akce nevztahuje.

@Martin Brablec - CZC: Ok, děkuju moc za info.

Nenašli jste, co hledáte?

Nakup a soutěž o hvězdné stavebnice LEGO® Nakup a soutěž o hvězdné stavebnice LEGO®