Všechny komentáře k článku:Vyjádření k situaci v diskuzích na CZC.cz

Reklamace !!!!!!

1.9.2015 jsme u Vás zakoupili mobilní telefon Lenovo A5000 (č. 1115254331), po 5 měsících telefon přestal reagovat (nejde zapnout, vůbec nereaguje na nabíječku, atd.). Telefon jsme 10.2.2016 reklamovali (č. RE 16009908), za 3 týdny se vrátil, s tím, že reklamace uznána (výměna baterie a obnoveno tovární nastavení), bohužel, ale s telefonem se ve skutečnosti vůbec nic nedělalo, nevím jak mohli nastavit tovární hodnoty, když telefon stále nejde zapnou a na nabíječku stále nereaguje), tak jsme opět telefon poslali na reklamaci (RE 16013174) a opět div, za 3 týdny přišel, že reklamace opět uznána, tentokrát prý výměna USB konektoru a opět baterie a nastavení továrních hodnot. Bohužel telefon stále nefunguje. Slečna (paní) na infolince nám pouze přečetla, co jsme již četli v "protokolu" a nebyla schopná říci, co máme dělat dál. Přijde mi to až neuvěřitelné, protože nevím, co si vymyslí technik příště, že s telefonem dělal - takto bych telefony mohkla opravovat taky a možná bych si vymyslela i originálnější druhy opravy. Kdo nám hradí poštovné, které jsme museli již 2x zaplatit? A co s tím telefonem?

Možnosti
2 reakce
poslední 22. 3. 2016 14:34

Dobrý den,pokud telefon reklamujete a máte 3 stejné nebo 4 různé uznané vady, tak máte právo na vrácení peněz. Pokud tedy vada přetrvává doneste ho prosím na reklamace, kde s kolegy sepíšete reklamační protokol.

Dobrý den, omlouváme se za vzniklé komplikace. Prosím pošlete mobilní telefon včetně příslušenství na reklamační oddělení na adresu CZC.cz, reklamační oddělení - Novosad Milan, Brodská 570, 261 01 Příbram. Kolega otestuje telefon a následně se s Vámi spojí s řešením. Pakliže se závada projeví, budou Vám vráceny peníze pro neodstranění závady. Děkuji za Vaši spolupráci.Dagmar Kučerová

Nenašli jste, co hledáte?

Nakup a soutěž o hvězdné stavebnice LEGO® Nakup a soutěž o hvězdné stavebnice LEGO®