Nápověda k reklamacím

Kde najdu reklamační řád?

Kompletní znění reklamačního řádu najdete ZDE

Mohu si reklamaci zadat sám na stránkách czc.cz?

Ano, po přihlášení do e-shopu kliknete nahoře v menu na odkaz Moje CZC a dále na Vložení reklamace

Kde mohu uplatnit reklamaci?

Kde je možné zboží reklamovat je uvedeno v detailu každého produktu na webu www.czc.cz. Pokud je u zboží uveden autorizovaný servis, doporučujeme reklamovat přímo zde, jde o nejrychlejší způsob reklamace. Seznam servisních středisek najdete  ZDE.

Veškeré zboží je samozřejmě možné reklamovat

  • Osobně na kterékoli pobočce CZC.cz s.r.o. Seznam poboček a jejich otevírací dobu najdete ZDE.
  • Odesláním zboží na adresu:
    CZC.cz s.r.o.
    Reklamační oddělení
    Brodská 570
    261 01 Příbram 5

Co je potřeba doložit k reklamovanému zboží?

K reklamaci doporučujeme doložit kopii nákupního dokladu. Dále doporučujeme zboží odeslat s příslušenstvím dle charakteru vady (notebook nenabíjí = notebook + adaptér), případně kontaktovat reklamační oddělení emailem na reklamace@czc.cz a dotázat se na požadované příslušenství. Důležité je přiložit průvodní dopis s popisem vady.
NEZAPOMEŇTE u zařízení, které mají uživatelská hesla, gesta nebo účty o jejich odstranění. V případě nevypnutí těchto ochran a účtů budou reklamace vráceny autorizovaným servisem.

Formulář pro uplatnění reklamace můžete stáhnout ZDE

Přišel mi email z reklamačního oddělení, co s tím?

První email, který Vám přišel, je potvrzení o přijetí reklamce naší firmou a podle jeho čísla je možné se informovat na stav reklamace.

Druhý email je informace, jak byla reklamace vyřešena.

Dalším emailem, který Vám může být zaslán,  je cenová nabídka na placenou opravu. Tu odesíláme v případě, že reklamace nebyla uznána jako záruční a nabízíme tím mimo záruční, placenou opravu. Zde je potřeba bezodkladně odpovědět, abychom správně zařídili vše potřebné.

Nabídku placené opravy můžete přijmout, nebo odmítnout. To záleží zcela na Vás.

Jak zjistím stav své reklamace?

Stav reklamace je možné zjistit přes přihlašovací údaje na webu www.czc.cz, sekce reklamace, sloupec stav nebo telefonicky na čísle 31 31 100 00. Stav reklamace zjistí zákazník po najetí myši, dle obrázku níže.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Jak dlouho bude reklamace trvat?

Reklamace v případě kupujícího spotřebitele řešíme maximálně do 30 dní.

Vymezení pojmů kupující spotřebitel a kupující podnikatel najdete v Obchodních podmínkách ZDE.

Reklamace se blíží k 30. dní, co dělat?

Můžete se zeptat na stav reklamace. Případně vyčkat, než Vám automat 30. den zašle protokol o výměně nebo o vrácení peněz.

Jak a kde si mohu vyzvednout vyřízenou reklamaci?

V případě zaslání poštou, Vám bude vyřízená reklamace odeslána zpět na adresu, ze které přišla, pokud v průvodním dopise neuvedete jiný požadavek.

V případě osobního převzetí bude vyřízená reklamace připravena na pobočce, kde byla reklamace uplatněna.

Co potřebuji mít s sebou, abych si mohl(a) reklamaci vyzvednout osobně?

K osobnímu vyzvednutí je potřeba předložit originál reklamačního protokolu, který jste obdrželi při uplatnění Vaší reklamace.

Mohu pro vyřízenou reklamaci poslat někoho jiného?

Ano je to možné. Pověřená osoba musí mít u sebe originál reklamačního protokolu nebo (stačí neověřenou) plnou moc k převzetí zboží. Doporučujeme dopředu informovat reklamační oddělení emailem reklamace@czc.cz nebo telefonem na 313 11 00 00.

Jak dlouho může trvat servis nebo pozáruční oprava?

Snažíme se, ve spolupráci s autorizovanými servisy na území ČR, řešit tyto opravy do 30 dní.

V případě nutnosti odeslání do servisu mimo ČR, se doba opravy může výrazně prodloužit.

Mám technický dotaz, co s tím?

Technické dotazy pište na email technicke@czc.cz

Nečekaně velký výprodej Uklízíme sklady