Není důležité umět hrát hry, ale stylově u toho vypadat. Přesně taková filosofie nejspíše stojí za novou řadou herního příslušenství od dvou renomovaných výrobců.
V soutěži o nejnepravděpodobnější collab letošního roku máme horkého favorita na první cenu. Americká firma Razer, která se proslavila kvalitním herním příslušenstvím a řadou speciálních licencovaných edicí, spojila tentokrát svoje síly s italskou módní značkou Dolce & Gabbana. Výsledkem je hned několik produktů, které mají skutečně nezaměnitelný design.
Zlatá éra gamingu. V tomto případě doslova
Hráče asi budou nejvíce zajímat nová židle Dolce&Gabbana | Razer Enki Pro a také sluchátka Dolce&Gabbana | Razer Barracuda. Oba produkty mají jednotný slogan „go for gold“, takže asi nepřekvapí, že jsou vykládané 24karátovým zlatem. Kromě toho ale můžeme očekávat i umírněnější edici Razer Chroma RGB, která umí nádherně blikat zabudovanými LED světly, jak ukazuje nejnovější Reel na Instagramu Razeru.
Oblečení značky Dolce & Gabbana je po celém světě již od roku 1985 dobře známo pro svůj extravagantní charakter, který je podtržený používáním často obřího loga D&G. Ikonická je také kombinace černé a zlaté barvy, která zdobí většinu produktů firmy, případně se v celém mixu můžeme dočkat ještě přírodní kůže. S příchodem Razeru se do palety přidává nová barva: Svítivě zelená. A to minimálně na mikinách a tričkách z nové kolekce Dolce&Gabbana | Razer ready-to-wear.
Oblečení pro hráče, kteří chtějí vynikat
Když Domenico Dolce a Stefano Gabbana před téměř 40 lety zakládali v Miláně svoji firmu, určitě nepočítali s tím, že jednou budou svoje produkty prodávat geekům, kteří netráví život v ulicích, ale zavření doma u svých počítačů nebo herních konzolí. Jenže firma Dolce & Gabbana se postupně rozrostla o širokou škálu produktů, od oblečení, obuvi a doplňků až po parfémy a kosmetiku. Jejich jméno je spojováno s luxusem, elegancí a smyslností. Společnost D&G má pevné místo v historii módního průmyslu a nadále ovlivňuje světový vkus a styl.
Spojení s přední značkou herního příslušenství Razer tak dává perfektní smysl. Mohli bychom v podstatě říct, že Razer je takovou Dolce & Gabbana mezi herními periferiemi. Nablýskané, ale zároveň perfektně funkční herní myši napodobují výrobci z celého světa, tak jako se všichni snaží alespoň přiblížit ikonickým designům D&G.
Veškeré produkty by měly na trh zamířit ještě do konce letošního roku. O případném spuštění prodeje na CZC vás budeme určitě včas informovat.