Předělávky slavných her na filmová plátna nejsou v dnešní době ničím výjimečným, i v letošním roce jsme se koneckonců už několika zajímavých novinek dočkali a další se chystají. Do filmové branže se navíc chystá vstoupit úplně nový hráč.
Řeč je o herním studiu Bungie, jehož koupi nedávno oznámila společnost Sony, respektive herní divize PlayStation. Na americkém pracovním portálu zobjobs.com se totiž objevila před uplynulým víkendem pracovní nabídka práce pro „lineární média“ pod hlavičkou Bungie.
Nabídka práce na Twitteru
V inzerátu se případní zájemci dozvědí, že uchazeč by měl mít zkušenosti s licencováním produktů, animací a s televizní produkcí. Personální oddělení přitom zdůrazňuje, že jsou zapotřebí „hluboké znalosti videoherní série Destiny“. Na oficiální potvrzení ze strany
Pokud vám ale vypsaná pozice nepřijde jako dostatečně pádný důkaz, že se Bungie skutečně chystá vtrhnout do světa filmu, dovolíme si připomenout jednu únorovou událost. Tehdy se totiž k týmu Bungie bez bližších informací připojil Derick Tsai, bývalý režisér animovaných příběhů v League of Legends. Z jeho profilu na LikedIn lze vyčíst, že nyní pracuje jako ředitel Destiny Universe Transmedia a pracuje na „projektech, kde vypráví příběhy rozšiřující značku Destiny do filmů, seriálů, animací, knih, komiksů i audia“.
Miliardová akvizice
Sony oznámilo koupi studia Bungie letos v lednu, za akvizici má Sony zaplatit 3,6 miliardy dolarů, tedy více než 81 miliardy korun. Pikantní na tom je, že Bungie stojí například za legendární střílečkou Halo, která se stala jedním z hlavních lákadel Xboxu. Jedním dechem je ale nutné dodat, že v současnosti vyvíjí Halo studio 343 Industries. V letech 2000 až 2007 nicméně Bungie patřilo do portfolia Microsoftu.
Halo: Infinite je již dílem studia 343 Industries
Kdo by si myslel, že Sony „vyžírá“ pouze zbytky, byl by na omylu. Jak je z řádků výše již patrné, Bungie má na kontě i multiplayerovou střílečkou Destiny. Je tedy zřejmé, že lidé v tomto herním studiu zkrátka umí. „Jsem naprosto nadšený, že mohu oznámit, že do rodiny PlayStation se připojí nový člen! Fanouškem Bungie jsem už mnoho let,“ neskrýval své nadšení z akvizice Hermen Hulst, šéf PlayStation Studios.
Bude tedy zajímavé sledovat, co všechno nás pod novým vedením od studia Bungie čeká. Generální ředitel tohoto studia Pete Parsons nicméně fandům přislíbil, že „Bungie bude i nadále nezávisle publikovat a kreativně rozvíjet všechny své značky“. Vysloveně zmínil, že hry od Bungie nebudou exkluzivity pro PlayStation.
Za Destiny 2 stojí studio Bungie